سخنگوی دولت گفت: حضور غرورآفرین مردم در بزرگداشت مقام و جایگاه والای شهید سلیمانی نشانه قدردانی از کسانی است که خالصانه برای مردم فعالیت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که مردم قدردان مدافعان امنیت کشورهستند، گفت: دشمن به جای ورود به حوزه‌های سخت و نظامی به مباحث نرم و فرهنگی روی آورده تا از طریق آن مشکلات کشور ایران را بزرگنمایی کند، باید هوشیار باشیم و مسئولان در دولت، مجلس و قوه قضائیه تمامی توانشان را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرند.
قدردانی نماینده مردم کرمان و راور از وزیر صمت برای انتصاب مدیرعامل شرکت ملی مس
در پی اجرای حکم اعدام سه تن از عوامل حمله مسلحانه «خانه اصفهان»، مردم خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با مخلان آسایش و امنیت مردم شدند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی امشب مقابل برنتفورد به ستایش محمد صلاح پرداخت.
قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری خود گفت: همیشه فوتبال هجومی را دوست داشته‌ام، کاری می‌کنیم مردم از فوتبال لذت ببرند.
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای هئیت کمیته برادری و دوستی پارلمان لبنان، از کمک های رسمی و مردمی این کشور به مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و گفت روابط میان طرفین برادرانه است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: قدردانی از حضور و مشارکت پرشور هموطنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط از طریق خدمت هر چه بیشتر به آنها میسر خواهد بود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از حماسی مردم در راهپیمایی۲۲بهمن۱۴۰۱ قدردانی کرد.
جنتی با تاکید بر اینکه تلاش حکومت‌های استکباری برای انحراف جوانان امت اسلامی به این خاطر است که می‌خواهند نگذارند از میان این جوانان، تهرانی مقدم‌ها برخیزند، گفت: پیشرفت‌های جوانان با ایمان ایران اسلامی ثابت می‌کند که بحمدالله تاکنون شکست خورده‌اند و از این پس نیز جز ناکامی دستاوردی نخواهند داشت.
دبیر شورای نگهبان گفت: مسئولان باید قدردان چنین ملت فهیم و زمان شناسی باشند و این قدردانی، تنها با خدمت خالصانه و بی‌منت انجام می‌شود.
دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
حمید ابوطالبی نوشت: مردم لبنان باید صمیمانه قدردانِ تلاش‌های افراطیون ایران برای «تأمین منافع ملی» لبنان و ترسیم خطوط دریایی آن کشور با همسایه‌شان باشند؛ آن هم درحالی که اینان هنوز نتوانسته‌اند مشکلات مرز آبی خود با همسایگانی، چون عراق وکویت را حل نمایند!
نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: اغتشاشگران در جهت خوش رقصی برای نظام سلطه اقداماتی چون اهانت به قرآن و مساجد را انجام دادند.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
وزارت کشور با صدور بیانیه ای از حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) و در محکومیت اغتشاشگران اخیر تقدیر کرد.
نمازگزاران و اقشار مختلف مردم تهران پس از برگزاری راهپیمایی گسترده در محکومیت اهانت به مقدسات و اغتشاشات اخیر، با حضور طولانی مدت در مقابل نیروی انتظامی از خدمات و زحمات آنها قدردانی کردند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: این واقعیت که شهیدان رجایی و باهنر هنوز برای مردم عزیز و گرامی‌اند، نشان‌دهنده این است که مردم ایران، خادمان مخلص خود را می‌شناسند.
دبیر شورای نگهبان گفت: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.
دبیر شورای نگهبان گفت: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی روز پزشک و روز داروساز را تبریک گفت و بیان کرد: مردم شریف ایران، همواره قدردان زحمات آنها بوده و خواهند بود.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز عُمر دولت یک ساله نشده است و نباید پشت دولت را خالی گذاشت و با حرکات نمایشی و پوپولیستی دل مردم را خالی کرد.
رئیس قوه قضائیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید عبدالله اسکندری از عموم مردم حسینی و شهیدپرور ایران اسلامی که در آئین‌های وداع و تشییع پیکرهای مطهر این شهدا، حضوری پر شور داشتند، قدردانی کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۲۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۱۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ