دیدار رهبر انقلاب با دختران در جشن تکلیف آنها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و کاربران فضای مجازی بازخورد گسترده‌ای به آن نشان دادند، اما لحظات کم سابقه این رویداد شیرین کام عده‌ای را تلخ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از برخوردهای خشن لیساندرو مارتینز با مارتین اودگارد و بوکایو ساکا در بازی شب گذشته مقابل آرسنال، هوادران منچستریونایتد معتقدند که قصاب این تیم برگشته.
حرف‌های ژوائو فلیکس در مصاحبه با فابریتزیو رومانو بازخوردی بسیار منفی در اتلتیکو و نیز میان بازیکنان این تیم داشت.
خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
رئیس سازمان حج و زیارت در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج در مدینه اظهار کرد: درعملیات حج ۱۴۰۲ از بازخوردها استفاده و همزمان اصلاحات انجام می شود.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخوردهای شدید برخی خودروها به‌دلیل سرعت‌ بالا و عدم توجه به جلو با کارگران شهرداری خبر داد.
الهام فخاری، روانشناس و فعال سیاسی و اجتماعی گفت: اینکه کسی در این سن و سال نداند و نخواهد بداند که روال رشد بدن، روال طبیعی زیستی و ارزشمند است، مساله او است ولی در شرایطی که درصد اندکی از جامعه را افرادی با بازخورد‌های پر از تبعیض تشکیل می‌دهند این رسانه که با سرمایه مردم اداره می‌شود و نقش آموزش فرهنگی عمومی دارد چگونه و چرا دراختیار چنین افرادی است؟
وزیر امور خارجه بیان کرد: طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.
این نماینده مجلس یادآور شد: برخی از آقایان حرف از بگیر و ببند، برخوردهای فوری و آنچنانی می‌زنند و می‌گویند با مشت آهنین برخورد کنید، علیه مردم و جوانان ما اینگونه موضع گیری می‌کنند، آقایان چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برخوردهای دوگانه و رویکردهای متناقض سازوکارهای حقوق بشری و غرب در رابطه با تجمعات و اغتشاشات، به شدت انتقاد کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برخوردهای دوگانه و رویکردهای متناقض سازوکارهای حقوق بشری و غرب در رابطه با تجمعات و اغتشاشات، به شدت انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت که برخوردهای تبعیض‌آمیز روی ظرفیت انگیزشی کشتی‌گیران تأثیر نامطلوب می‌گذارد.
درگیری و برخوردهای بین لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی در بازی بین آرژانتین و لهستان توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد باید جلوی برخوردهای سلیقه‌ای و دلالی بانک‌ها را بگیرد.
رضا صبایی گفت: برخورد با نمادهای بورسی به هیچ وجه سلیقه ای نیست.
اظهارات جنجالی و تند حسن عباسی به بازیکنان فوتبال و همسران شان بازخورد‌های متفاوت و تندی را در پی داشته است.
مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات در سراسر کشور گفت: امروز مردم آرزوهای دشمنان را لگدمال کردند و نشان دادند اگر درنگی می‌کنند برای این است که حقایق روشن شود.
شریعتمداری برخوردهای عجیب برخی سلبریتی‌ها گفت: فلان هنر پیشه سالها از صدا و سیما خورده است و الان وارانه عمل می کنند! یا فلان ورزشکار از بغل همین مملکت میلیاردها به دست آورده و تنها یک خانه اش ده ها میلیارد می ارزد. باید خسارت هایی که در اغتشاشات به کشور زده شده از اموال اینها گرفته شود.
مرگ ملکه الیزابت دوم، بازخوردهای گسترده‌ای را از سراسر جهان به همراه داشت و در یکی از این واکنش‌ها، استاد دانشگاهی در آمریکا به تاج و تخت ملکه تاخت.
مرگ ملکه الیزابت دوم، بازخوردهای گسترده‌ای را از سراسر جهان به همراه داشت و در یکی از این واکنش‌ها، استاد دانشگاهی در آمریکا به تاج و تخت ملکه تاخت.
اگرچه تاکنون بار‌ها گمانه‌زنی‌ها درباره استعفا یا برکناری برخی وزرای ضعیف یا پرحاشیه تکذیب و رد شده است، اما تجربه نشان داده برخی اخبار با این مضمون به منظور گرفتن بازخورد‌های جامعه است و در صورت پالس مثبت جامعه، این امر در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.
نخستین دختر طلایی وزنه برداری زنان ایران گفت: با توجه به مصدومیتی که داشتم و یک ماه و نیم زمین گیر شدم، فکر نمی کردم به بازی‌های کشورهای اسلامی برسم.
معاون وزیر صمت گفت: گروه بهمن به عنوان یک شرکت خودروساز خصوصی پیشرو در صنعت خودروسازی کشور است.
دربیانیه ۱۰ انجمن آمده است : برخوردهای این چنینی با ساحت علمی و دانشگاهی کشور، نهایتا منجر به از بین رفتن راه تعامل و گفتگو و البته بسته شدن باب برگزاری چنین نشست‌های هم‌اندیشی و همفکری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ