در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالصمد خرم آبادی، معاونت قضائی دادستان کل کشور گفت: این آقایانی که این راتنظیم کرده اند دانسته یا ندانسته موجب اطاله دادرسی و موجب می‌شوند که این قانون اجرا نشود. یعنی واقعاً وضعیت این قانون اینجوری است این قانون بسیار قانون ضعیفی است من به صراحت به شما می‌گویم و ریاست محترم قوه قضائیه هم فرمودند جناب آقای محبی اگر شما این صحبت من نیست شما بروید رسانه‌ها را نگاه کنید، ریاست محترم قوه قضائیه فرمودند قوانین فعلی برای برخورد با کشف حجاب کافی است، بلافاصله معاون اول هم فرمودند، رئیس جمهور محترم رئیس قوه قضائیه بوده اند مطالعه دارند ایشان هم فرمودند. من تعجب می‌کنم بله نواقصی ما داریم ما از مجلس می‌خواستیم نواقص را برطرف کنند که ما بتوانیم با اقتدارتر با این موضوع برخورد کنیم نه اینکه دست ما را ببندند.
فلاحی، نماینده مجلس کاشفان حجاب در جامعه را زیر یک درصد برآورد کرد و گفت: عدم برخورد با این هنجار شکنان و ادامه این روند باعث می‌شود که این افراد جری‌تر بشوند. کسانی هم که فضا را مساعد می‌بینند به هنجار شکنان ملحق شوند.
نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شل‌حجابان در مجامع مختلف تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم دارد. وی افزود: باید قانون ده روز تا دوماه حبس برای کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند اجرایی شود.
معاون قضایی قوه قضائیه گفت:باید بین افرادی که کشف حجاب می‌کنند با توجه به هدف آنها تفاوت قائل شویم و موضوع حجاب در جلسه سران سه قوه و شورای امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده است
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: حجاب فرهنگ ایرانی و اسلامی است و کسانی که پایبند به فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند طبیعتا به حجاب هم پایبند هستند.
معاون حقوقی رییس جمهور گفت:حجاب فرهنگ ایرانی و اسلامی است و کسانی که پایبند به فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند طبیعتا به حجاب هم پایبند هستند.
آیت‌الله سعیدی بیان کرد: کسانی که با اسلام سروکار ندارند و فقط به ایرانی بودن خود می‌اندیشند باید بدانند در تاریخ ایران بی بندباری به شیوه غربی وجود نداشته است و شاهنامه یکی از این مستندات است.
صدیقی یادآور شد: تعداد کسانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند بسیار کم هستند و باید در قبال این منکر، همیشه با صبر و متانت برخورد کنیم. نباید در راستای حفظ انقلاب از کنایه‌ها و زخم‌زبان‌ها بترسیم بلکه استقامت می‌تواند ما را به اهداف‌مان برساند.
سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج گفت: کسانی که اهل تقوی نیستند خداوند آن‌ها را جز حیوانات دانسته است حیواناتی که روی دو پا راه می‌روند این صورت انسانی یک نعمت بزرگ برای انسان است.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: کسانی در موضوع کشف حجاب، عناد می‌ورزند، اگر بنا باشد حاکمیت کار را در برابر آن‌ها رها کند، خسارت‌های بسیار زیادی را برای مردم و امنیت ملی در پی خواهد داشت و از این‌رو، این هزینه معقول که مقابله با بی‌حجابی است، باید حتماً صورت بگیرد.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام فرمودند: خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آنها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.
امام جمعه کرمانشاه گفت: کسانی که نسبت به رعایت حجاب موضع‌گیری می‌کنند باید بدانند، در زمین دشمنان بازی می‌کنند و در مسیر خدا و قرآن نیستند.
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند! آن‌ها به نمایندگی از سوی توده‌های چند ده میلیونی مردم بر کرسی‌های مسئولیت تکیه زده اند و باید حافظ ارزش‌های دینی و مجری قانون باشند.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار جمعی از بانوان برگزیده سراسر کشور فرمودند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با برخی از بانوان منتخب کشور تاکید کردند: در قضایای اخیر چه کسانی در مقابل فراخوان‌ها ایستادگی کردند؟ همین‌ها که حجاب نیمه کاره دارند زدند توی دهن تبلیغ کننده و فراخوان فرستنده.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان گفتند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان گفتند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان کشور گفت: کسانی که حجاب کامل ندارند را نباید متهم به بی‌دینی و ضد انقلابی کرد.
رهبر انقلاب فرمودند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند.
رهبر انقلاب: با طرح مطالبه و مسائل مربوط به زن، امید است که بتوانید روی افکار عمومی غربی‌ها هم اثر بگذارید چون واقعاً آنها زنهایشان در رنجند
سردار فدوی گفت: خیر این فعالیت‌ها اول هم به خود کسانی می‌رسد که برای خدا کار می‌کنند و ما باید همواره به دنبال کارهای جهادی بیشتری باشیم. اگر کسی برای خدا کار می‌کند سر سوزنی نباید کم بگذارد.
ایازی:‌ ۲۰ سال پیش در یک مقاله مفصل نوشتم که مسئله حجاب را باید به انتخاب خود جامعه بگذارید و آن‌ها به‌صورت طبیعی این کار را بکنند اگر حکومت خیلی دغدغه مسئله حجاب را دارد، کار فرهنگی کند و غیر مستقیم انجام دهد نه اینکه روش‌هایی به کار بگیرد که نه تنها شوق انگیز نیست که تنفرآور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ