تخمین جمعیت علویان کاری سخت است و در ترکیه تخمین زده می‌شود که تا ۲۵ درصد جمعیت این کشور پیرو شاخه علویه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه این مطلب می‌توانید دو تصویر قدیمی و جالب از میدان امام حسین (ع) که در دهه ۵۰ فوزیه نام داشت، را مشاهده کنید.
بسیاری از افراد حاضر در این تصویر در سال‌های اخیر به مناصب مهمی دست یافته‌اند.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز تصریح کرد: موارد کشف شده دو بسته مواد منفجره به وزن سه کیلوگرم، نیم کیلو میخ و ریموت کنترل از راه دور بوده است.
این تماس تلفنی با توجه به حضور دکتر سودابه داوران در جشنواره علمی دیگری در خارج از کشور با استانبول ترکیه برقرار شد.
خبرگزاری فارس تصویری از خوش‌وبش سیدعلی خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی و سیدابراهیم رئیسی منتشر کرده است.
تصویر فارس،از حضور دو زن که به نظر می‌رسد از مدعوین خارحی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی می‌باشند، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
سازمان فضایی ایران همزمان با شب شهادت مولای متقیان، اولین تصویر ماهواره خیام از حرم مطهر امام علی(علیه‌السلام) در نجف اشرف را منتشر کرد.
آیین‌های نخستین شب قدر همزمان با ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع)، با حضور سید حسن خمینی و رئیس قوه قضائیه در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد. تصویری از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم نخستین شب قدر را مشاهده کنید.
پس از ثبت و انتشار تصویر اذان و اقامه گفتن حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گوش این نوزاد از سوی عکاسان خبری، با توجه به اینکه رئیس قوه قضاییه در شیرخوارگاه امام علی (ع) حضور داشت، این تصور نادرست برای تعداد معدودی از رسانه‌ها ایجاد شد که نوزاد مورد اشاره، از اعضای آن شیرخوارگاه است؛ حال آنکه همانطور که در تصویر مشخص است، پدر و مادر این نوزاد در کنار او حضور دارند.
مراسم بزرگداشت مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت‌اللّه سید مرتضی مستجاب الدعواتی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، آیت الله محقق داماد، اسحاق جهانگیری، علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای، محمد نهاوندیان، محسن اسماعیلی، علی جنتی، سید محمد صدر، علی مطهری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی ابطحی، بیژن زنگنه، بهروز شعیبی، هادی خانیکی، محمود واعظی، سید عباس صالحی، حداد عادل، سید محمد بهشتی شیرازی، مصطفی معین، مهدی چمران، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، علیرضا غزوه، یونس شکرخواه، سیدعباس موسوی، حمیدرضا آصفی، علی‌اکبر صالحی، محمد هاشمی رفسنجانی، کمال خرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، هادی خانیکی، محمدرضا خاتمی، علی خاتمی، سید رضا صالحی امیری، محمدرضا تابش و ... در مسجد نور تهران برگزار شد.
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی(ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید. / همشهری آنلاین
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی (ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید.
دیشب مراسم عروسی در مسجد مکی زاهدان برای ١٠٠زوج با حضور مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت برگزار شد.
کتب تاریخی، نخستین بنای حرم مطهر امام‌رضا (علیه‌السلام) را متعلق به دوره غزنویان و سلجوقیان می‌دانند.
این عکس‌ها قدیمی‌ترین تصاویر از حرم امام رضا (ع) هستند.
دکتر پورحسن، متخصص زنان و زایمان گفت: یک زن ۳۵ ساله زرندی در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند، ۵ قلو به دنیا آورد که قل اول دختر به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم، قل دوم پسر به وزن یک کیلوگرم، قل سوم پسر به وزن یک کیلو و ۷۵۰ گرم، قل چهارم پسر به وزن یک کیلو و ۵۵۰ گرم و قل پنجم پسر به وزن ۲کیلوگرم می‌باشد.
اجتماع امت رسول الله(ص) در محکومیت تحولات اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. در تجمع امروز بنرهایی علیه علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در دستان حاضران قرار داشت.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمود رستگاری در سخنانی به شرح مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. این مراسم فردا نیز برگزار خواهد شد. علی لاریجانی نیز در این مراسم حضور یافت.
در تصویر مشهور امام خمینی در مدرسۀ فیضیه در مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری جوانی که درست بالای سر امام ایستاده همین حمید نقاشیان است از محافظان امام تا همان اردیبهشت 58 که حالا پیرانه سر چنین ادعایی طرح کرده است.
هنگامی که صحبت از رعایت الگوی مصرف برق می‌شود، این سوال مطرح است که از کجا بدانیم وضعیت مصرف لوازم الکتریکی خانوار از چه قرار است؟ کدامیک پرمصرف و کدام وسیله مصرف بهینه دارند. پاسخ این پرسش بسیار ساده است و کافی است به برچسب مشخصات فنی دستگاه نگاهی بیندازید.
اگر هیچ تصویری نبود مثل خیلی از سامانه های دیگر تعجب برانگیز نبود اما این که سه کادر بگذاری و کادر وسط به جای چهره پرچم باشد و دو طرف رهبری و رییس جمهوری قدری قابل تأمل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ