انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ما مایل هستیم کسانی انتخاب شوند که وفادار به نظام بوده و ولایی و انقلابی باشند تا با همکاری با دولت، کار‌های بزرگی در کشور انجام شود. دولت از فرد و جریان خاصی حمایت نخواهد کرد.
رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: هر نظام سیاسی در هرکجای عالم هنگامی که یک طیف و یک جناح سیاسی بتواند ۱۰، ۲۰ و ۳۰ درصد مردم را پشت سر حکومت بیاورد، از آن جریان و طیف حمایت می‌کنند. حتی حمایت مالی و قانونی می‌کنند تا فعالیت کند، ولی ما با دست خودمان طیف‌هایی که ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم را پای صندوق رأی می‌آوردند و آرای ۲۰ میلیونی و ۱۸ و ۱۹ میلیونی می‌آوردند همه را حذف کردیم و در حال حاضر چه کسانی به عنوان دایره خودی مانده‌اند؟
پس از توهین های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور در بازی مقابل والنسیا، مجسمه مسیح در برزیل در حمایت از این بازیکن و همه کسانی که از نژادپرستی رنج می برند، به مدت یک ساعت خاموش شد.
پنج نفر از مدافعان وطن در جریان مقابله با گروه‌های تروریسیتی به شهادت رسیدند اما کسانی که روزهای اخیر دایعه‌دار حمایت از مظلومان بوده‌اند، جان باختن مظلومانه این جوانان را نادیده گرفتند.
پنج نفر از مدافعان وطن در جریان مقابله با گروه‌های تروریسیتی به شهادت رسیدند اما کسانی که روزهای اخیر دایعه‌دار حمایت از مظلومان بوده‌اند، جان باختن مظلومانه این جوانان را نادیده گرفتند.
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: بر اساس ماده ۱۱ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، قوه قضاییه مکلف است به منظور تسریع در رسیدگی به جرائم موضوع این قانون شعب ویژه‌ای را اختصاص دهد.
رئیس جمهور ترکیه هشدار داد ملت این کشور باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد از میراث مقدس بودن خانواده محافظت کند یا اینکه کشور را به کسانی که از همجنس‌بازان حمایت می‌کنند، تحویل دهند.
ماجرای کالین زمانی وایرال شد که او در ویدئویی در حساب تیک تاکش به شرح ماجرای خود پرداخت. داستان این زن ۳۰ ساله‌ی آمریکایی خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و او با ابراز حمایت و همدردی همه‌ی کسانی مواجه شد که از ماجرای او باخبر شدند.
تولید ۹۷ درصد داروی کشور در داخل افتخارآمیز است و این شرکت‌ها باید حمایت شوند. در بازدید من از پارک علم فناوری، مسئولین می‌گفتند که آماده‌ایم در زمینه دارویی مهاجرت معکوس صورت پذیرد و آمادگی داریم برای کسانی که دیده‌اند در کشور زمینه کاری نیست و مهاجرت کرده‌اند، این زمینه کاری فراهم شود.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
وزیر کشور دولت طالبان گفت: برخی هستند که خودشان را برحق می‌دانند و تصمیماتشان را درست می‌دانند؛ اما آن‌ها دولت و ملت را به سمت خطر می‌برند. کسانی هستند که بر قدرت سلطه دارند و سیاست‌هایش را تغییر نمی‌دهند و به هیچ کسی و هیچ ملتی گوش نمی‌دهند چراکه فکر می‌کنند تنها آن‌ها درست می‌گویند. این وضعیت غیرقابل تحمل است. ملت افغانستان حقی بر ما دارند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: حجاب فریضه ای اجتماعی است که خداوند آن را واجب کرده است لذا زنی که چادر می پوشد، دین را حمایت می کند و کسانی که کشف حجاب می کنند ناآگاه هستند و باید کشف حجاب را در شرایط فعلی که اوضاع آرام تر شده است، کنترل کرد.
فعال شدن بی‌سابقه اپوزیسیون در خارج از کشور و برگزاری دو تجمع بزرگ و البته حمایت از فشار‌های اتحادیه اروپا به ایران و ایجاد کمپین‌هایی همچون درخواست از وزرای خارجه اروپایی برای فراخواندن سفرایشان از ایران و اخراج سفرای ایران از جمله مواردی است که اعتراضات سال ۱۴۰۱ را از مورد‌های مشابه پیش از خودش متمایز می‌کند.
برای آنکه بدانیم چه جریان‌ها و گروه‌هایی از شعار «اصلاح‌طلب-اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» و ایده پشت آن نفع بردند، لازم است صحنه‌ی امروز سیاست را بررسی کنیم. در فقدان اقبال مردمی به دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا، عملا بخش قابل‌توجهی از مردم از گروه‌های افراطی‌تر در داخل و خارج حمایت می‌کنند که این امر راجع به جریان برانداز و مخالف جمهوری اسلامی ملموس‌تر است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه یادآوری کرد اوکراین از جمله نخستین کسانی بود که از تهاجم غیرقانونی آمریکا علیه عراق حمایت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر انگلیس گفت "هنوز چیزی تمام نشده" و ایران دو بازی دیگر در جام جهانی دارد.
کیهان نوشت: جای شگفتی است کسانی که داعیه قانون‌مداری دارند با بهانه‌ها و برخورد‌های سیاسی و جناحی، قوانین کشور را زیر پا گذاشته و به بهانه اینکه جای خبرنگار یا دانشجو در زندان نیست و... به حمایت از آشوبگران و اراذل اجاره‌ای می‌پردازند.
زارع پور گفت: آنچه که من احساس وظیفه می‌کنم و درحال انجام است، تقویت پلتفرم‌های داخلی و حمایت از آن‌هاست تا کسانی که وارد این پلت‌فرم‌ها می‌شوند، حتی مردم، ابزار کسب و کار برایشان فراهم شود.
باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی خود بعد از دیدار مقابل براگا حمایت و اعلام کرد طارمی از منتقدانش بزرگتر است.
باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی خود بعد از دیدار مقابل براگا حمایت و اعلام کرد طارمی از منتقدانش بزرگتر است.
تشویش به اغتشاش جرم مشترک سلبریتی هایی است که نمک خوردند و نمکدان شکستند. کسانی که با حمایت و پول بیت المال رشد کرده و شناخته شدند حالا مردم را تشویق به تخریب اموال عمومی بیت المال کردند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
رئیس دستگاه قضا گفت: با اغتشاشاگران، متعرضین به مال، جان و عرض مردم برخورد بازدارنده می‌شود و کسانی که با دشمن کینه‌توز همصدا و همدست شدند و جوانان را تحریک کرده و آنان را به خیابان آوردند و عناصری که به عنوان عوامل مزدور دشمن به جان و مال مردم تعرض کردند، بدانند که با آن‌ها برخورد سختی می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ