ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
ابرستاره پرتغالی در بازی دوستانه با النصر مقابل پاریس یاد دوران رئال را زنده کرد و یک قیچی برگرداندن زیبا زد ولی به گل تبدیل نشد.
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
به تازگی تصویری از یک موتورسیکلت در عربستان با روکشی طلا منتشر شده است که شایعه شده هدیه ویژه آل‌سعود به کریستیانو رونالدو است.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
لحظه در آغوش گرفتن کریستین رونالدو و لیونل مسی در ورزشگاه عربستان پس از یک دهه تاریخ ساز شدن.
رونالدو جونیور، پسر فوتبالیست کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر در کلیپی جدید با همراهی یکی از دوستانش ظاهر شد. در این ویدئو پسر ۱۲ ساله رونالدو در حالی که با یک کودک عربستانی هم سن و سال خود ظاهر شده و پیراهن باشگاه النصر را بر تن کرده بودند، تعامل کردند. در این ویدئو جونیور گفت: درود بر ابو راکان.
در هفته بیستم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر و الاتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت الاتحاد موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد
کودک زلزله زده سوری که موفق شده با ستاره پرتغالی النصر عربستان ملاقات کند گفت: وقتی رونالدو را دیدم، فکر کردم که این یک رویا است. از خدا خواستم که این یک رویا نباشد!
رونالدو  بین دو نیمه بازی مقابل الباطن جواب یک هوادار را داد.
پیروی از یک الگوی خاص برای انجام حرکتی ویژه در مستطیل سبز نه تنها به عنوان یک امضای خاص برای ورزشکار بمحسوب می‌شود، بلکه یک داستانی با سابقه عجیب در پس آن نهفته است. منبع: خبرآنلاین
در ویدئوی زیر لحظه برخاستن یک فورند ایرباس ۳۵۰ از روی باند را از منظر کابین خلبان مشاهده فرمایید.
کریستیانو رونالدو پس از این که ۳۸ ساله شد، در اولین بازی خود طوفان به راه انداخت و موفق شد در بازی النصر مقابل الوحده ۴ گل به ثمر برساند
گل اول پیکان توسط تیموروف در دقیقه ۶۹
ویدئویی از یک زن خارجی که اقدام به تقلید از خوشحالی گل رونالدو می‌کند مورد استقبال هواداران النصر قرار گرفته است.
تصاویر جدید از جورجینا رودیگز همسر کریستیانو رونالدو در عربستان حین خرید از بقالی، در شبکه‌های مجازی حسابی خبرساز شد.
یک دختر عرب که به بدل جورجینا شهرت یافته، در یک لایو اینترنتی، خنده‌های همسر رونالدو را هم تقلدید کرد تا بیشتر از قبل به جورجینا شبیه شود. این لایو در فضای مجازی به شدت جنجال‌ساز شده است. جالب اینکه این دختر مدعی شده مردم هر وقت او را می‌بینند، بلند به او «Siuuuu» می‌گویند.
در عربستان، یک دختر جوان با شکل و شمایلی شبیه به جورجیا همسر کریستیانو رونالدو، سروصدا به راه انداخت
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
طبق اعلام رسانه‌های عرب زبان کریستیانو رونالدو با عقد قرارداد ۲ ساله راهی النصر عربستان شد.
یکی از مدیران فدراسیون فوتبال کرواسی با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی‌اش خبرساز شد.
در سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ شگفتی دیگری رقم خورد و مراکش موفق شد پرتغال را شکست دهد.
گل دوم غنا به پرتغال توسط بوکاری در دقیقه هشتاد و نه به ثمر رسید و این بازیکن به سبک رونالدو مقابل دیدگان خود رونالدو خوشحالی کرد.
منچستریونایتد در روزی که کریستیانو رونالدو را هم در ترکیب داشت، مقابل وستهام با یک گل پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ