مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این سوالات می‌توانند انسان‌ها را غافل‌گیر کرده و شخصیت درونی آن‌ها را نمایان کنند. مثلا با یک سوال فرد مورد نظرتان را در دوراهی تصمیم‌گیری قرار دهید. مثل اینکه اگر شما توانایی نامرئی شدن داشتید بازهم اخلاق را رعایت می‌کردید؟
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در منطقه ۱۹، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد ۵ ساختمان همجوار تخریب شدند.
پاستا آلفردو یکی از غذا‌های خوشمزه و مشهور ایتالیایی است که با سس مخصوص تهیه می‌شود و پخت آن نیاز به رعایت فوت و فن‌های خاصی دارد.
حسین ماهینی می‌گوید ۵ روز بازداشت برایش ۱۵ سال بوده است.
شاهرود- رئیس پارک ملی توران شاهرود از تصویر برداری پنج یوز در توران خبر داد و گفت: تلخاب یوزپلنگ ماده با چهار توله خود امروز در زیست کره توران دیده شده است.
ماجرای سوار شدن محسن رضایی بر هواپیمای F ۵ و ترسیدن و ازحال رفتنش را، از زبان امیرسرتیپ محمود ضرابی؛ دبیر کانون خلبانان نیروی هوایی ببینید و بشنوید.
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه ۲۵ آوریل- ۵ اردیبهشت به وقت محلی در جمع خبرنگاران در نیویورک در پاسخ به اینکه آیا برجام مرده است؟ گفت که با توجه به این واقعیت پیش می‌‌‌رویم که مدت‌‌‌ها پیش توافقی در مورد احیای آن حاصل شد و اکنون، به دلایلی، کشورهای اروپایی شور و شوق خود را از دست داده‌اند، آمریکایی‌ها، از طریق منابع مختلف، قبلا به طور ناشناس، اعلام می‌‌‌کنند که باید به دنبال چیز دیگری بود.
به گفته یک مقام عالی اتحادیه اروپا ۵ زیرمجموعه آلفابت، ۲ واحد متا، ۲ واحد مایکروسافت، توئیتر جزو ۱۹ شرکتی هستند  که  باید  قوانین مربوط به  محتوای آنلاین این منطقه را رعایت کنند.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از پلمب ۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و نقض ضوابط انتظامی در این شهرستان خبر داد.
چلو ماهیچه یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و پر طرفدار ایرانی است که در رستوران‌های بین المللی نیز سرو می‌شود و پخت آن نیاز به رعایت نکات خاصی دارد.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
غذا‌های غنی از پروتئین مانند گوشت بدون چربی، تخم مرغ و لوبیا بدون اینکه کالری بالایی داشته باشند، سیرکننده هستند. پیروی از یک رژیم غذایی سالم و مغذی، بدون اینکه بر سطح انرژی شما تأثیر بگذارد، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، کافی است چند نکته را رعایت کنید.
قائمشهر-مربی تیم استقلال تهران با بیان این که از نتیجه بازی رضایت نداریم، نتیجه عادلانه بازی را پنج بر صفر اعلام کرد.
کوکو سبزی یکی از انواع کوکو‌های خوشمزه و بسیار محبوب ایرانی است و پخت آن نیاز به رعایت برخی نکات مهم دارد که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
سرمربی پیکان از رعایت اصولی دفاع در تیمش حمایت کرد و آن را جزوی از یک فوتبال آبرومندانه دانست.
طبق داده‌های تاریخی در دههٔ ۱۶۵۰ تا ۱۷۳۰ میلادی، دو گروه از دزد‌های دریایی بر آب‌های جهان تسلط داشتند. در غرب اغلب دزدی‌های دریایی بزرگ توسط ملوانان اروپایی انجام می‌شد و بیشتر آن‌ها نیز فرانسوی و انگلیسی بودند. در شرق نیز اکثر دزدی‌های دریایی توسط چینی‌ها صورت می‌گرفت. البته در اواخر ۱۷۳۰ میلادی برخی ملوانان آمریکایی و کانادایی نیز دزدی دریایی را آغاز کردند.
علیرغم باور اشتباه عمومی، مهمانداران هواپیما مجبور نیستند مانند مدل‌ها باشند. حداقل قد آن‌ها باید ۱۵۷ سانتیمتر باشد و طول دستان شان باید به ۱۵ تا ۲۳ سانتیمتر برسد. آن‌ها باید بتوانند چمدان‌ها را داخل قفسه‌های هواپیما قرار دهند. وزن بر اساس شاخص توده بدنی محاسبه می‌شود که باید بین ۱۸/۵ تا ۲۴/۹ باشد. مقررات در اینباره ممکن است در هر شرکت هواپیمایی متفاوت باشد.
قم- «امیری زاده» جوان کارآفرین قمی است که با تولید و توزیع سالانه ۵ هزار قطعه گوشت قرقاول تلاش کرده تا بخشی از نیاز استان قم را تأمین کند.
یک استاد دانشگاه از دیدار با وزیر کشور درباره ناآرامی های اخیر روایتی را مطرح کرد و گفت: وزیر کشور معتقد بود گشت ارشاد بهانه است و در کل تهران ۵ خودروی گشت ارشاد بوده است. حتی در خیلی از شهرستان‌ها نبوده است.
دوران مهاجمی که با قراردادی ۵ ساله قرار بود برای مدتی طولانی خط حمله پرسپولیس را یک‌تنه بیمه کند خیلی زودتر از حد معمول تمام شده و به نظر می‌رسد عبدی در این تیم به آخر خط رسیده است.
بهنام قرار بود پراید بخرد مسافرکشی کند. اما آگهی‌های روزنامه کار دستش داد. یک روز که در جستجوی خرید پراید بود میان آگهی‌ها چشمش به آگهی کار روی آمبولانس افتاد. شغلی که نوشته بود درآمد ماهیانه اش دست کم ۵ برابر حقوق یک کارمند است. خب او ازدواج کرده بود و فرزند دومش هم در راه بود. این در آمد وسوسه اش کرد. تماس گرفت و پیگیری کرد. وقتی به آدرس محل استخدام رفت متوجه شد آمبولانس نعش کشی است نه حمل بیمار. او تصور می‌کرد منظور از کار روی آمبولانس، حمل بیمار است!
توطئه مشترک آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران در کودتای ۲۸ مرداد طی ۵ روز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد روایت می‌شود.
آلاء قدوم، دختر ۵ ساله سرگرم خاطرات مهدکودک و بازی های کودکی خود بود که ناگهان توسط موشک های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
آلاء قدوم، دختر ۵ ساله سرگرم خاطرات مهدکودک و بازی های کودکی خود بود که ناگهان توسط موشک های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ