دیوید پیرس از نشریه The Verge می‌گوید: "نتایج جستجوی عادی گوگل تقریباً بلافاصله بارگیری می‌شود. " در بالای آنها، یک مستطیل نارنجی رنگ چشمک می‌زند و می‌درخشد و عبارت "هوش مصنوعی مولد آزمایشی است" را نشان می‌دهد. چند ثانیه بعد، قسمت درخشنده با یک خلاصه تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین می‌شود. چند پاراگراف با جزئیات طعم خوب خمیر ترش، ویژگی‌های پربیوتیک آن و موارد دیگر بر روی صفحه ظاهر می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویژگی که به‌نوعی برای رقابت با هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت طراحی شده است، می‌تواند مقالات رایگان را برای کاربران خلاصه کند.
سازمان اطلاعات و هوش مصنوعی عربستان با همکاری «گوگل کلود» برنامه  ای تهیه کرده اند که طی آن هزار زن از ۲۸ کشور جهان درباره مهارت های داده و هوش مصنوعی اطلاعات دریافت می کنند.
گوگل تصمیم دارد نرم افزار دستیار مجازی خود را مجهز به ویژگی های هوش مصنوعی مولد کند که مشابه آن در چت بات های بارد و چت جی پی تی وجود دارد.
استاد هوش مصنوعی دانشگاه استنفورد و دانشمند ارشد علم داده مایکروسافت تازه‌ترین تحولات فناوری در حوزه هوش مصنوعی را تشریح کرد.
گوگل با تغییر سیاست‌های خود رسماً اعلام کرده است که از تمام اطلاعات عمومی شما استفاده می‌کند تا برای خودش مدل‌های هوش مصنوعی بسازد.
مدل جدید گوگل به‌خاطر ترکیب دو مدل زبانی، می‌تواند متن و گفتار را پردازش کند یا آن‌ها را بسازد. این موضوع کاربرد‌های AudioPaLM را افزایش می‌دهد و می‌توان از آن برای کار‌هایی مانند تشخیص صدا یا تبدیل صدا به متن استفاده کرد.
گوگل اعلام کرد دو قابلیت هوش مصنوعی جدید برای آگهی دهندگان ارائه می کند تا به طور خودکار بهترین مکان قرار گرفتن آگهی برای برندها در سراسر سرویس های شرکت های اجتماعی فراهم شود.
آلفابت و اتحادیه اروپا تصمیم دارند قبل از وضع قوانینی برای نظارت بر هوش مصنوعی، پیمانی برای توسعه این فناوری با شرکت های اروپایی و غیر اروپایی ببندند.
«پله» اسطوره فقید فوتبال برزیل که سه بار قهرمان جام جهانی شده و از پنج ستاره روی پیراهن تیم طلایی‌پوش، سه ستاره متعلق به دوران حضور او بوده، در صدر این فهرست قرار گرفته است.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت معتقد است برنده شدن در رقابت فناوری به توسعه برترین عامل هوش مصنوعی بستگی دارد عاملی که می‌تواند موتور جستجو و سایت‌های خرید آنلاین را مختل کند.
بعد از معرفی ربات چت گفتگو توسط شرکت اپن‌ای‌آی و توجه کاربران زیادی به آن، شرکت‌های مختلف تلاش کردند تا از این مسابقه عقب نمانند در همین راستا گوگل اعلام کرد که ربات گفت و گوی هوش مصنوعی خود با نام بارد را به‌روزرسانی می‌کند تا به کاربر کمک کند کدی را برای توسعه نرم‌افزار بنویسند.
جفری هینتون یکی از پیش کسوت های حوزه هوش مصنوعی پس از آنکه متوجه شد احتمالا رایانه ها از انسان ها باهوشتر می شوند، از شرکت گوگل استعفا داده تا آزادانه درباره خطرات فناوری صحبت کند.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
گوگل در مواجهه با رقابت از سوی مایکروسافت و اوپن ای. آی مشغول ساخت یک موتورجستجوی هوش مصنوعی شده است.
ساندار پیچای درباره اینکه آیا به نظرش گوگل فرصت اول بودن در حوزه چت‌ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست داده گفت: «در طول تاریخچه کاری ما بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته که ما در آن اولین نفری نبوده‌ایم که چیزی به بازار عرضه کرده‌ایم. ما اولین موتور جستجو را توسعه ندادیم. ما اولین مرورگر یا اولین ایمیل یا اولین محصول نقشه‌برداری را توسعه ندادیم. مواقعی وجود دارد که اولین بودن اهمیت زیادی دارد، اما یک یه وقت‌هایی هم هست که مهم نیست.»
اریک اشمیت در گفتگو با برنامه This Week شبکه ABC اعلام کرده که استفاده از هوش مصنوعی مزایای زیادی دارد، بااین‌حال دنیای فناوری باید مطمئن شود که این سیستم‌ها آسیب‌رسان نیستند و فقط به کمک مردم می‌آیند.
کارمندان گوگل از عرضه زودهنگام چت بات هوش مصنوعی شرکت به نام «بارد» اظهار نارضایتی کرده اند.
پس از آنکه دستیار جدید هوش مصنوعی جستجوی گوگل به یک سوال پاسخی اشتباه داد، بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار ارزش گوگل کاهش یافت.
گوگل اعلام کرد پروژه چت بات هوش مصنوعی اش واقعی است و «بارد»(Bard) نام دارد.
خالق جی میل معتقد است ظهور Chat GPTکسب و کار گوگل را ظرف ۲ سال نابود می کند.
این الگوریتم می‌تواند» پس از تمرین روی مجموعه داده‌ای شامل ۲۸۰ هزار ساعت موسیقی، آهنگ‌هایی را تولید کند که برای توصیف «پیچیدگی‌های قابل توجه»، منطقی باشند. این سیستم می‌تواند بر روی ملودی‌های موجود، خواه همراه با سوت نواخته شوند، زمزمه شوند، خوانده شوند، یا بر روی یک ساز نواخته شوند، کار کند.
گوگل اخیرا نتایج تحقیقات خود را روی سیستمی به نام MusicLM منتشر و اعلام کرده که این سیستم می‌تواند در ازای دریافت متن در ژانر‌های مختلف، موسیقی خلق کند.
بلیک لمواین به واشنگتن پست گفت که در جریان مکالمه با لامدا درباره مذهب، این هوش مصنوعی از «تشخص» و «حقوق» صحبت کرده است.
اوایل این هفته، دانشمندان گوگل از ایجاد Transframer، قابلیت جدیدی که قادر به تولید ویدئو‌های کوتاه بر اساس تصاویر ورودی است، خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ