اهواز- عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بسیج رسانه نقش پررنگی در تحولات و معادلات رسانه‌ای کشور دارد که با جمع کردن و حمایت از خبرنگاران دلسوز انقلاب توانسته واقعاً نقش تأثیرگذاری را ایفا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفی گفت: مردم‌سالاری ضرورت انقلاب اسلامی است و بسیج اقشار باید موجب تقویت آن در جامعه شود.
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
پوستر «جام رسانه امید» صبح امروز به مناسبت روز قلم با حضور فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اتاق‌های فکری لیبرالی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند لذا باید با خدمت رسانی خالصانه، جلوی فعالیت‌های آن‌ها را گرفت.
کرج- مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: این سازمان در راستای لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر انتشار اخبار امیدآفرین اقدام به راه‌اندازی کمپین «خبر خوش» کرد.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
اعضای شاخه نظامی گروهک تروریستی حرکة النضال، درعملیات‌های تروریستی جداگانه دو بسیجی به نام‌های علی صالحی مجد و یونس بحر در آبادان و یکی از کارکنان نیروی انتظامی به نام الله‌نظر صفری و یک سرباز وظیفه به نام محمدرضا رفیعی نسب را در بندر امام خمینی (ره) به شهادت رسانده بودند.
سخنگوی دولت گفت: بسیج امکانات و تجمیع ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی، امدادی و گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مردم بیش از گذشته صورت خواهد گرفت.
سازمان بسیج رسانه در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای بر ضرورت تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی تاکید کرد و آن را راهکار خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن برشمرد.
سخنگوی سپاه با تشریح جزئیاتی از عملیات امداد و خدمات رسانی سپاه به زلزله زدگان در خوی تاکید کرد: سپاه ظرفیت ها و آمادگی های امدادی و خدماتی خود را بسیج و به منطقه گسیل داشته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تصویب بسیج همه امکانات وزارتخانه به‌منظور تحقق شبکه ملی اطلاعات و توسعه خدمات پایه (پیام رسان و شبکه اجتماعی) از محورهای گزارش به رهبری بود.
برخورد‌های قضایی با بازداشتی‌های وقایع اخیر روندی سریع داشت. محسن شکاری نخستین نامی بود که اعدام او خبرساز شد. او هفدهم آذر ماه به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه به دار آویخته شد.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌های مشغول خدمت رسانی هستند.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه عاشورا گفت: ضارب و قاتل این شهید والامقام طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، شناسایی و دستگیر شد که جزییات بیشتر در این زمینه طی روز‌های آینده منتشر و اطلاع رسانی می‌شود.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: فردی که روز پنجشنبه ۲ نفر از مدافعان امنیت را در مشهد به شهادت رساند همراه با چهار نفر از همدستان خود دستگیر شده است.
جلسه هم اندیشی سازمان بسیج مستضعفین با اصحاب رسانه عصر امروز(دوشنبه ۱۶ آبان ماه) در مرکز همایش های شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد.
مسئول جدید بسیج رسانه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین معرفی شد.
سخنگوی شورای شهر گفت: نزدیک ۴۵۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران و مردمی در موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام در حال فعالیت و خدمت رسانی به زائران هستند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از خدمت رسانی به زائران حسینی (ع) توسط بسیج شهرداری تهران خبرداد.
دولت عراق در نشست امروز خود طرح خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را بررسی و بر بسیج همه امکانات و خدمات جهت تسهیل ورود زائران تاکید کرد.
سیلاب ناشی از بارش‌های سیل آسای سال جاری، روز جمعه ۷ مرداد روستای آهنگران در شهرستان فراهان را دچار آسیب جدی کرد. به گفته اهالی حدود ۵۰ خانه در این روستا به صورت صددرصدی آسیب دیده و خسارت وسیعی نیز به دامداری و کشاورزی این روستا وارد شده است. این روستا ساعاتی قبل از ورود سیلاب تخلیه شد، ولی در نهایت آوار ناشی از سیل جان یکی از اهالی را گرفت. از ساعات ابتدایی وقوع سیل نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، راهداری، نیروی انتظامی و نیرو‌های داوطلب در این روستا در حال خدمت رسانی هستند.
شرکت‌های پالایشی در پایان معاملات ۲۶ تیرماه جهت برگزاری مجمع عمومی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی متوقف شده بودند چه زمانی بازگشایی می‌شوند؟
جمعه شب گذشته فیلمی از انفجار نظر کابران فضای مجازی را به خود جلب کرد. در این میان ، برخی رسانه ها مدعی شدند که این فیلم ، لحظه انفجار «ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر» در تهران است .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ