سیلاب ناشی از بارش‌های سیل آسای سال جاری، روز جمعه ۷ مرداد روستای آهنگران در شهرستان فراهان را دچار آسیب جدی کرد. به گفته اهالی حدود ۵۰ خانه در این روستا به صورت صددرصدی آسیب دیده و خسارت وسیعی نیز به دامداری و کشاورزی این روستا وارد شده است. این روستا ساعاتی قبل از ورود سیلاب تخلیه شد، ولی در نهایت آوار ناشی از سیل جان یکی از اهالی را گرفت. از ساعات ابتدایی وقوع سیل نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، راهداری، نیروی انتظامی و نیرو‌های داوطلب در این روستا در حال خدمت رسانی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصرالدین‌شاه سفر خود را به همراه یکصد نفر از تهران به سمت بندرانزلی و گذشتن از راه‌های صعب‌العبور و گردنه‌های مرتفع رشته‌کوه‌های البرز شروع کرد که چهار هفته طول کشید تا به ساحل دریای خزر برسند.
طبق استاندارد‌های سوپراسپرت، یمرا دارای فضای داخلی لوکس شگفت انگیزی است. امکانات رفاهی مانند چهار صندلی گرم شونده، هشت جا لیوانی (که برخی از آن‌ها گرم و خنک می‌شوند)، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جلو و عقب، کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای، و شارژر بی‌سیم دستگاه‌های جلو و عقب وجود دارد.
اوماس با نام اصلی جردن اوموگبهین از زمان پیوستن به WWE در سال ۲۰۱۹ ابتدا نقش مجری و محافظ را برای ای جی استایلز بازی می‌کرد و در مسابقات با ورزشکارانی مانند براک لزنر، سث رولینز و بابی لشلی روبه‌رو شده است.
قسمت عقب سولارا مشابه فورد اسپورت اکسپلورر است که تقریبا در همان بازه زمانی سولارا ساخته شده است. پشت وانت تقریباً چهار فوت طول داشت و از مواد کامپوزیتی ساخته شده بود، بنابراین همخوانی آن با چرخ‌های عقب «تویوتا کمری» چندان دشوار نخواهد بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری «هایتکس» در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق افتتاح شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 120 شرکت از 20 کشور در این نمایشگاه بین المللی شرکت کردند.
براساس تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین‌های تله‌ای محیط‌بانان پارک ملی توران، یوزپلنگ ایرانی ماده به نام «خورشید» (با نام سابق تلخاب)، روز گذشته به همراه چهار توله‌اش در این منطقه دیده شد.
طی چهار روز بیش از ۲ میلیون لیتر آب از سد پارالکوت (Paralkot) در هند تخلیه شد تا یک مقام رسمی این کشور گوشی تلفن سامسونگ خود را که هنگام سلفی گرفتن از دستش افتاده بود، از آن بیرون بیاورد.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از مشاهده و ثبت تصاویر چهار قلاده پلنگ توسط دوربین‌های تله‌ای یکی از همیاران محیط زیست در مرز مشترک میان دو منطقه شکار ممنوع در بند مشکول از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل و منطقه حفاظت شده کاغذ کنان استان آذربایجان شرقی خبر داد. منبع: ایرنا
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
با چشم‌اندازی از کاخ امپراتوری و در یک روز صاف کوه فوجی جدیدترین شعبه هتل "فورسیزنز" (چهار فصل) در توکیو به شما احساسی خاص می‌بخشد.
دونالد ترامپ، نخستین رئیس جمهور ایالات متحده است که با اتهاماتی کیفری روبرو شده و قرار است روز سه‌شنبه چهارم آوریل (۱۵ فروردین) در دادگاهی در منهتن نیویورک تفهیم اتهام و سپس به پرونده او رسیدگی شود.
قاهان یکی ازبخش‌های فرمانداری جعفر آباد و در۸۱ کیلومتری شهرستان قم قرار گرفته است. رودخانه‌های فصلی و قنات‌هایی که در قاهان وجود دارد باعث شده دره‌ای سرسبز و پرمحصول شکل بگیرد. حدود ۲۰ قنات در قاهان و ۱۵ قنات در روستای انجلیه شناسایی شده‌اند که از مهم‌ترین منابع تامین آب محسوب می‌شوند.
سید ابراهیم رئیسی که امروز برای افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان به این شهر سفر کرده بود بعد از حضور در مراسم افتتاح این طرح به یادمان دفاع مقدس کربلای چهار رفت و به شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
میزان خبرگزاری قوه قضاییه، تصاویر «اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی» را که صبح امروز «به دار مجازات آویخته شدند» را منتشر کرد.
منابع عبری از زخمی شدن چهار صهیونیست در عملیات مقاومتی یک فلسطینی در شهرک ارئیل در کرانه باختری خبر دادند.
در بیشتر مواقع در این ترکیب چهار مرد خط دفاعی ایران به نام‌های شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی حضور داشتند.
رسانه‌ها تصاویری از چرت زدن حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در هنگام سخنرانی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان در منامه منتشر کرده‌اند. پاپ فرانسیس روز پنجشنبه در سفر تاریخی چهار روزه برای شرکت در همایش بحرین وارد منامه شد، او در این سفر قرار است با شخصیت‌های اسلامی دیدار کند. پاپ دیروز در همایش بحرین سخنرانی کرد.
معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس روز جمعه تصاویر منتشر نشده از ورود نیروهای واکنش سریع و دستگیری تروریست مسلح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در غروب چهارم آبان‌ماه 1401 را منتشر کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
با گذشت چند روز از سیل هشتم مرداد ماه در ارتفاعات چالوس و فرو کش کردن سیلاب آثار تخریب این سیل ویرانگر که در نوع خود کم نظیر بوده است بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ بناهایی که در حاشیه رودخانه ساخته شدند و درختانی که براثر سیل ریشه کن شده و تاسیساتی که ازبین رفت از جمله آثار این سیل تابستانی بوده است . به گفته مسوولان سیل اخیر چهار برابر بیشتر از بزرگترین سیل ثبت شده چندسال اخیر بوده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ