معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک تجارت همزمان با آغاز عزیمت زوار امام حسین (ع) به عتبات عالیات در اربعین حسینی، فرآیند فروش ارز به مسافرین را بدون اخذ کارمزد از متقاضیان آغاز می‌کند.
بانک تجارت همزمان با آغاز عزیمت زوار امام حسین (ع) به عتبات عالیات در اربعین حسینی، فرآیند فروش ارز به مسافرین را بدون اخذ کارمزد از متقاضیان آغاز می‌کند.
قبل از عزیمت به آفریقا، رئیس جمهور با تاکید بر افزایش سهم ایران از اقتصاد آفریقا گفت: برخی به آفریقا نگاه استعماری دارند اما نگاه جمهوری اسلامی به این قاره با کرامت انسانی و هم افزایی است.
وزیر امور خارجه در آستانه عزیمت سفیر ایران به استرالیا بر توسعه فضای تعامل و همکاری بین دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی و تجاری تاکید کرد.
سرمربی و سرپرست باشگاه استقلال برای انجام امور مختلف این باشگاه، راهی بانک شهر شدند.
حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور پیش از عزیمت به سه کشور آمریکای لاتین گفت: این سفر به دعوت رئیس جمهور محترم کشور دوست ، ونزوئلا ، نیکاراگوئه و کوبا ، انجام می‌شود.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور پیش از عزیمت به سه کشور آمریکای لاتین گفت: این سفر به دعوت رئیس جمهور محترم کشور دوست ، ونزوئلا ، نیکاراگوئه و کوبا ، انجام می‌شود.
سرمربی استقلال که قصد عزیمت به کشورش را داشت، نتوانست به موقع خودش را به فرودگاه برساند و از پرواز جا ماند.
زائران ایرانی پرواز ۱۶۵۸ ایران ایر با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی عازم سرزمین وحی شدند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به پکن گفت: ایران مواضع و ارتباطات مشترکی با چین دارد که متاسفانه تا به امروز در جهت ارتقای اقتصادی و تجاری استفاده نشده است.
با وجود بارش بی وقفه برف در تهران، فرودگاه بین المللی مهرآباد و مابقی فرودگاه های کشور عملیاتی است و پروازها در حال انجام است اما ضروری‌است مسافران پیش از عزیمت با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.
مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه‎ها وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند.
وزیر ورزش و جوانان پیش از عزیمت به قطر گفت: امیدوارم این جام جهانی برای ما نسبت به دوره‌های قبل متفاوت باشد و بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.
کاسمیرو پیش از عزیمت به قطر برای حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در انگلیس 500 هزار یورو صرف خرید ماشین‌های لوکس کرده است.
سیاوش یزدانی که پیش از عزیمت استقلال به اصفهان برای بازی با ذوب آهن به خاطر توئیت علیه جشن تولد ساپینتو از تمرین با این تیم منع شده بود، امروز بار دیگر به اردوی تیم برگشت.
حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به کشور قزاقستان و شرکت در اجلاس سیکا گفت: محور اجلاس کشورهای سیکا، تعامل و اقدامات سازنده در آسیا است.
تیم ملی یک هفته قبل از عزیمت به قطر، در جزیره کیش اردوی تدارکاتی برپا کرده و مراحل آماده سازی را پشت سر می‌گذارند.
معاون اول رئیس جمهور پیش از عزیمت به مسکو برای شرکت در دومین مجمع اقتصادی خزر، گفت: توسعه مناسبات با کشورهای همسایه از راهبردهای دولت است.
تاکسی‌های اینترنتی امسال حدود ۵۰ هزار مسافر را از شهرهای مختلف کشور به مرزهای خروجی ایران به عراق برای شرکت در مراسم اربعین رسانده‌اند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور امروز (چهارشنبه) با بدرقه محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.
احمد وحیدی: در پایانه‌های مرزی امکانات حمل و نقل برقرار است و در جاهایی که ریل است مردم از طریق قطار به شهرهای خود انتقال داده می‌شوند.
همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن ایام عزیمت ایرانیان به عراق و راهپیمایی اربعین، بسته‌های تخفیف‌دار و ظرفیت‌های ویژه زیرساختی تدارک دیده و تیم‌های عملیاتی را در نقاط پنجگانه مرزی مستقر کرده است.
مسئول قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه گفت: ۴۰۰ نفر از طلاب ایرانی و غیرایرانی برای ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و تبلیغی و آموزشی پزشکی و دندانپزشکی به منطقه بند پی شرقی اعزام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ