سخنگوی دولت گفت: بسیج امکانات و تجمیع ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی، امدادی و گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مردم بیش از گذشته صورت خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فراخوان و در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می‌توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.
گرگان-معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: توزیع عدالت و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار دولت سیزدهم است و انتخاب مدیران شایسته در سرلوحه کار رئیس جمهور و وزرا قرار دارد.
پاکستان‌های مقیم تهران مشغول خدمت رسانی به مردم در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر هستند.
تصاویری از خدمت رسانی موکب‌داران مهمونی ده کیلومتری به مردم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از خدمت رسانی موکب‌داران مهمونی ده کیلومتری به مردم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اتاق‌های فکری لیبرالی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند لذا باید با خدمت رسانی خالصانه، جلوی فعالیت‌های آن‌ها را گرفت.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ایجاد بیمارستان دوم دامغان یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است، گفت: کلنگ این بیمارستان به زودی بر زمین خواهد خورد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: خدمت رسانی و توجه به سلامت روانی مردم از اولویت‌های سازمان در سال جاری است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: اگر حضور خیرین در زلزله خوی نبود، به موفقیت در خدمت‌رسانی به مردم نمی‌رسیدیم.
دارخوین- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه در مسیر خدمت رسانی در بخش‌های مختلف شتابنده، حرکت خواهد کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: قدردانی از حضور و مشارکت پرشور هموطنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط از طریق خدمت هر چه بیشتر به آنها میسر خواهد بود.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با ورود ظرفیت‌های جدید سپاه به میدان امداد و خدمات رسانی زلزله زدگان خوی، پاسخ به برخی نیازهای مردم آسیب دیده از زلزله سرعت بیشتری یافته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله اخیر در خوی گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر روند خدمت رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل زلزله‌زدگان خوی هستند و از کمیسیون عمران می‌خواهم بر روند خدمت‌رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل زلزله‌زدگان خوی هستند و از کمیسیون عمران می‌خواهم بر روند خدمت‌رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه جمهوری اسلامی، ارائه خدمت به همه مردم کشور است و دهه فجر امسال نیز باید نمونه بارزی از ارائه خدمت رسانی به مردم در سطح استان خراسان رضوی باشد.
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: ما وظیفه داریم با بالابردن سطح خدمت رسانی به شهروندان این منطقه حال خوب را به مردم محلات این منطقه تسری ببخشیم.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌های مشغول خدمت رسانی هستند.
علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران در بازدید میدانی از بازار تهران به دغدغه های کسبه و ناراحتی از اغتشاشگران پرداخت.
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز قصد تمام روسای قوا، خدمت رسانی به مردم است و داعیه دیگری نداریم و همه باید کمک کنند تا بنا به خواست مردم و پیشرفت کشور گام برداریم.
رئیس قوه قضائیه گفت: مردم ایران اسلامی استحقاق خدمت بی منت را دارند و در بخش‌های مختلف قوه نباید این مشکلات کوچکترین خدشه‌ای در خدمت رسانی به مردم وارد کند.
خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر نهضت خدمت رسانی به مردم در قوه قضاییه گفت: نظام پرداخت کاداستر را به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم و در پرداخت اعتبارات مشکلی نداریم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی بر آن است با شفاف سازی در جهت تحول در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی گام بردارد.
امام حسین علیه السلام نمونه بارز خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم دردمند بود، او با اعمال و رفتار خویش نه تنها گرهی را از زندگی گرفتاران باز می کرد بلکه چگونه خدمت کردن به دیگران را به علاقه مندان خویش و بشر دوستان عالم عملا آموزش می داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ