دولت عراق در نشست امروز خود طرح خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را بررسی و بر بسیج همه امکانات و خدمات جهت تسهیل ورود زائران تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
عبدالناصر همتی نوشت: امروز دولت، مجلس و... بسیج شده و موفق به تصویب وارداتِ ‎خودرو دست دوم شدند.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: کلیه رده‌های بسیج مستضعفین (پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج)، پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و موزه‌های دفاع مقدس از پرداخت حق انشعاب برق، گاز، آب و فاضلاب، تلفن، عوارض شهرداری و شمارش‌گر‌ها و کلیه خدمات دولتی و عوارض معاف شدند.
سخنگوی دولت گفت: بسیج امکانات و تجمیع ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی، امدادی و گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مردم بیش از گذشته صورت خواهد گرفت.
سخنگو و دبیر هیئت دولت از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بازدید کرد.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
بسیج دانشجویی شریف از سیاست ارزی دولت به شدت انتقاد کرد.
به گفته بهادری جهرمی، امثال این مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی، مرجع خوبی هستند که تمرین کنیم و به پاسخ سوالات در مورد مسائل کشور برسیم، آن‌ها را امتحان و ارزیابی کنیم و یا برای اجرایی شدن آن پیگیری کنیم.
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج عدد کوکتل مولوتف و ۳۰ لیتر بنزین که به منظور تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی تهیه و آماده شده بود، کشف شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست سراسری مسئولین انجمن های هنری و ادبی بسیج گفت: آمریکایی که ناو هواپیما بر خود را حرکت می‌داد به سمت کشوری دولت آن کشور سقوط می‌کرد، امروز شما تفنگ داران آن را اسیر می‌کنید و غلطی نمی‌تواند بکند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موجودیت رژیم صهیونیستی امنیتی است و این موجودیت در حال فروپاشی است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیاست و به حول قوه الهی اولین پیروزی انقلاب در گام دوم، سقوط رژیم صهیونیستی است.
وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: ما در حال حاضر بسیجی داریم که اصلاً جنگ ندیده. انقلابی بودن یعنی چی؟ یعنی جمعی که نسبت به عموم مردم برتری دارند و در نتیجه طبیعی است که همه امتیازات در دست انقلابیون قرار بگیرد و در اینجا جایی برای غیر انقلابیون ندارند؟
یک منبع آگاه اعلام کرد که با تلاش بی وقفه دستگاه‌های امنیتی در کمتر از ۲ روز قاتلی که اهل شهرستان نظرآباد است، دستگیر شد.
سخنگوی دولت با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان خوی، گفت: امکانات وزارت کشور، وزارت بهداشت، هلال احمر و نیروهای مردمی، انتظامی و نظامی برای کمک بسیج شده است.
این روز‌ها رسانه‌های دولتی چین به جنگ پوتین علیه اوکراین می‌پردازند. با حرکت روسیه به سمت بسیج نیرو‌های ذخیره و تهدید به استفاده از تسلیحات هسته‌ای تغییر لحن در سرمقاله مطبوعات دولتی و رسانه‌های چین آشکار است.
تربت حیدریه ـ شهردار تربت حیدریه گفت: در آخرین روز هفته دولت دو پروژه مهم طرح بندی و بهسازی میدان بسیج و مجموعه دوچرخه سواری بانوان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه برای حل چالش‌ها و مشکلات کشور باید به منابع، ایده‌ها، مدیریت و سرمایه‌های مردمی تکیه کنیم، بر اهمیت نقش بسیج در ایجاد حلقه میانی دولت و مردم تاکید کرد.
دیروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت لاوان (شاوان) با حضور ۸۴.۶۵ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.
در جلسه شورای عالی امنیت کشور در دفتر رهبری برای بررسی راهکار مقابله با مسائل منطقه‌ای و هسته‌ای شرکت کردم. آقایان لاریجانی و متکی گزارش دادند و بیشتر به مشکلات هسته‌ای و منطقه‌ای و آثار منفی هلوکاست که دنیا را علیه ما بسیج کرده، پرداختند.
ما تمام تجهیزات شهرداری و شهرداری های استان را فرمانداری ها را در این سه نقطه بسیج کردیم، و حالا شده نوشدارو بعد از مرگ سهراب. شما یک دهم این تجهیزات را به میدان می آوردید ما این همه کشته نمی دادیم. این بحث سوء مدیریت است. حالا وقتی اتفاق می افتد همه آن جا می روند و می خواهند همدردی بکنند که چرا این گونه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ