در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه عاشورا گفت: ضارب و قاتل این شهید والامقام طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، شناسایی و دستگیر شد که جزییات بیشتر در این زمینه طی روز‌های آینده منتشر و اطلاع رسانی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر انتظارات به حق فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌تواند پیشرفت ۱۰۰ برابری داشته باشد و این دور از دسترس نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا، اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا از عرج شهادت‌گونه مدافع امنیت در تنکابن خبر داد و گفت: نیرو‌های امنیتی ضارب را دستگیر کردند.
معاون روابط کل سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه همواره چند گام جلوتر از طراحان ایجاد نا امنی در ایران بوده و این هم بواسطه اقداماتی بوده که در ۱۰ سال اخیر در این نیرو انجام شده است.
در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران دستگیر شد
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران دستگیر شد
در حالی که پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح روی سر و صورت دختر جوان و آزار وحشیانه وی را تأیید کرده بود، کاوه ۲۲ ساله و ۳ دوستش در ورامین ردیابی و بازداشت شدند، اما جرم سیاه را گردن نگرفتند.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس کشیک قتل حکایت از آن داشت، متوفی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بوده که توسط فردی ناشناس در پارکینگ خانه‌اش واقع در خیابان مختاری به شهادت رسیده است.
سردار مرتضی عمو مهدی گفت: بدنبال اغتشاش‌های شامگاه شنبه در شهر سمیرم یکی از مدافعان امنیت بسیجی توسط اشرار مسلح ضد انقلاب به ضرب گلوله به شهادت رسید.
سازمان اطلاعات سپاه یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی و تخریب اموال عمومی در استان همدان را شناسایی و دستگیر کرد.
دستگیری و اعترافات یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی در استان همدان توسط سازمان اطلاعات سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تبریز- ضارب و قاتل شهید اجاقی به همت سربازان گمنام امام زمان در سپاه عاشورا دستگیر شد.
دادستان مرکز استان کرمانشاه گفت: حدود ۳۰ نفر در ارتباط با این حادثه بازداشت شده اند که ضارب نیز در میان آن‌ها است.
دادستان عمومی و انقلاب شهریار: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهریار: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.
نوید افکاری که سوابق متعددی از ضرب و جرح افراد و سرقت را در کارنامه سیاه خود داشت، قصد داشته است پس از قتل حسن ترکمان، فرد دیگری را نیز به قتل برساند، اما به‌جهت دستگیری ناکام ماند.
دختر دانشجو گفت: مدتی قبل با پسر جوانی در خیابان آشنا شدم. او مدعی بود که قصد ازدواج با من را دارد پس از اینکه شماره تماس مرا گرفت چند روز بعد با هم در یکی از خیابان‌های شرق تهران قرار ملاقات گذاشتیم، اما وقتی سوار خودروی او شدم به سمت ورامین رفت و بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. پس از آن هم من را مورد ضرب و شتم قرار داد.
ضارب سلمان رشدی مرتد، از امام خمینی تمجید کرد و گفت هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران ایران ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ