کرج- مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: این سازمان در راستای لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر انتشار اخبار امیدآفرین اقدام به راه‌اندازی کمپین «خبر خوش» کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از کشته و زخمی شدن شماری از سربازان سوری در جریان کمین داعش علیه آنها در شرق سوریه خبر دادند.
یک رسانه سعودی به نقل از منابع وابسته به مخالفان سوری از تحرکات شبه نظامیان وابسته به ترکیه با هدف سیطره بر مرزهای عراق و سوریه و مقابله با متحدان دولت سوریه در شرق سوریه خبر داد.
سبیل گذاشتن سروش رفیعی سوژه اول شوخی‌ تمرین پرسپولیسی‌ها طی روزهای اخیر بوده است.
در پی تشدید بحران انسانی در خارطوم به دلیل ادامه درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع، کمپینی در راستای ارسال کمک‌های غذایی برای مردم محاصره شده در این شهر راه‌اندازی شده است.
رئیس پارلمان عربی ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در سوئد، خواستار اقدام عملی علیه سوئد شامل قطع روابط و تحریم کالاهای این کشور شد.
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است.
یک سایت عبری زبان به نقل از نظامیان صهیونیست، از بهت و حیرت این نظامیان با دیدن کمین نیروهای فلسطینی در اردوگاه جنین خبر داد.
کرمان- رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان از ممنوعیت جابه جایی هرگونه پاجوش در راستای مهار و مقابله با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد.
کمپین بین‌المللی برای نابودی تسلیحات هسته‌ای در گزارش جدید خود از افزایش هزینه‌کرد کشورهای مختلف جهان بر روی توسعه تسلیحات اتمی خبر داد.
دستکم صد نهاد و موسسه آمریکایی با راه‌اندازی کمپینی خواستار توقف کمک‌های سالانه آمریکا به رژیم صهیونیستی شدند.
سید حسین حسینی باید برود؛ این خواسته اکثریت غالب هواداران استقلال در فضای مجازی بعد از فینال جام حذفی است.
کمپین بزرگ «غرق-نشویم» با هدف پیشگیری و ارائه آموزش‌های همگانی به مردم، آغاز به فعالیت کرد.
وبگاه آمریکایی آنتی‌وار از عدم تمایل کشورهایی که در مدار ژئوپلتیک واشنگتن قرار ندارند، برای پیوستن به کمپین تحریم‌ها علیه مسکو خبر داد.
منابع محلی صبح امروز از شهادت سه جوان فلسطینی در شهر نابلس ، در عملیات کمین نظامیان صهیونیست خبر دادند.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از آغاز کمپین «نه- به- چهارشنبه- سوری- خطرناک» در این شهرستان خبر داد.
مهمت بویوککشی، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه، از راه‌اندازی کمپین «شانه به شانه» برای حمایت از زلزله زدگان خبر داد.
اکنون با زمان‌پریشانی مواجه هستیم که در ظاهر با تحولات و مطالبات زمانه همراه هستند، اما در عمل فهمی از «روح زمانه» خود ندارند. بازتولید تجربه‌ای شکست خورده از استبداد، در دستور کار قرار گرفته که نماد بردن آزادی و عدالت به مسلخ‌گاه است. البته شاید این زمان‌پریشان چنین تصور کنند که در پشت کمپین خودخوانده‌شان، اندیشه‌های مترقی پنهان است، اما شاید پرسش‌گری اساسی این باشد که هر یک از آنان «چه می‌خواهند؟»
مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از راه‌اندازی کمپین آگاهی‌رسانی با عنوان «خانه همسایه سرد است» با هدف اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف گاز خبر داد.
منابع فلسطینی از کمین موفق مبارزان فلسطین علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.
در یک نظرسنجی صورت گرفته در آرژانتین، بیش از ۴۳ درصد مردم این کشور خواهان ریاست جمهوری لیونل مسی هستند!
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
نیروهای امنیتی عراق از دستگیری 15 تروریست داعشی در شش استان این کشور خبر دادند.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از متلاشی شدن باند قاچاق سلاح و کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبر داد.
منابع عراقی از بازداشت یک تروریست خطرناک داعشی در یک کمین امنیتی در شمال الرمادی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ