معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: مبالغ جمع‌آوری شده پس از اتمام پویش به تهیه و توزیع ملزومات مورد نیاز برای بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش تخصیص می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- پویش نقش آفرینی بانوان یزدی در مشارکت‌های اجتماعی همزمان با رزمایش فاطمی ۳ و به مناسبت روز ملی اهدای خون به مدت یک هفته در یزد آغاز شد.
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
اجرای پویش ملی غرق نشویم با شعار بی گدار به آب نزنیم از امروز ۲۶ تیر آغاز شد.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از برگزاری پویش سراسری عید تا عید در سراسر کشور خبر داد.
همزمان با موسم حج، همراه اول از آغاز پویش ولیمه مهربانی با هدف حمایت از نیازمندان خبر داد.
پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.
پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.
پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.
پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» برگزار می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: دومین پویش مردمی محیط زیست استان تهران با عنوان پویش مهربانی با حیات وحش امروز در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند آغاز شد.
دامغان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «بهار قرآن با شهدا» هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار شد.
محافظان مسجدالاقصی و فعالان فلسطینی چندی روزی است که پویش «سنفطر بالقدس»، ( درقدس افطار خواهیم کرد) را راه انداخته اند.
اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در نوروز۱۴۰۲ در چهار مجتمع خدماتی رفاهی استان اصفهان خبرداد.
معاون پرورشی و فرهنگی گفت: پویش «۴۴ بیست و دو» همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
پویش مادر مهربان جهت کمک به زندانیان زن جرائم غیر عمد در ایام منتهی به ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.
در آستانه سومین سالگرد شهید سلیمانی پویش «به عشق حاج قاسم» ویژه دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.
پویش برف و انار با محوریت موضوعی شب یلدا به منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جهت ترویج این جشن باستانی ایرانی، ویژه نوجوانان کشور آغاز شد.
معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از برگزاری پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در بلوار کشاورز با حضور عموهای فیتیله‌ای خبر داد.
با همکاری وزارت خانه های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و آموزش و پرورش ،پویش یک کلاس-یک تور با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ سفر و ظرفیت‌های گردشگری کشور راه‌اندازی شده است.
مسئول قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت: مرحله اول توزیع نوشت افزار تا پایان مهر اجرایی خواهد شد و در طول سال نیز این توزیع به صورت برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت.
پویش سراسری «همسفر من»پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدای مدافع حرم در آستانه برپایی راهیپمایی عظیم اربعین حسینی(ع) آغاز شد.
سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان‌ سمنان با بیان اینکه پویش «شور عاطفه‌ها» در استان برگزار می‌شود، گفت: هدف این پویش تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند است.
پویش فرهنگی هنری علوی در موضوعات کتابسازی، خوشنویسی، نقاشی، داستان کوتاه، فیلم کوتاه، شعر، مقاله و پوستر برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ