اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
مهاجر عراقی که چندی پیش به قرآن در سوئد هتاکی کرد، مجددا چراغ سبز پلیس سوئد را برای سوزاندن قرآن و پرچم عراق در مقابل سفارت این کشور در سوئد گرفته است.
پیشنهادی که رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در مورد برخورد با یک ملی پوش داده است، بهترین تصمیم در مورد ورزشکاری است که از به پرچم کشور توهین کرده است.
ملی‌پوش سنگنوردی ایران به حواشی پیش آمده واکنش نشان داد.
ملی پوش سنگنوردی ایران تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم شد.
گمان می‌رود در هفته‌های پیش از حمله روسیه به اوکراین، مزدوران گروه واگنر حملاتی با "پرچم دروغین" در شرق اوکراین انجام دادند تا به روسیه بهانه‌ای برای حمله بدهند. اکنون، پیام‌هایی در رسانه‌های اجتماعی روسیه مبنی بر استخدام مزدوران با دعوت از آن‌ها به 'یک پیک نیک در اوکراین' دیده شده است.
هانسن در یک توییت منتشر شده پیش از تاج‌گذاری، به خاطر انتخاب شدن برای چنین مناسبتی تشکر کرد. او در این توییت که روز چهارم مه منتشر شد، نوشت: این باعث افتخار است که از من خواسته شده تا پرچم کانادا را برای تاج‌گذاری پادشاه و ملکه حمل کنم.
پیش از این و در ۸ اردیبهشت نیز، نیروی دریایی ارتش یک فروند نفتکش خارجی متخلف را در دریای عمان توقیف کرده بود. طبق اعلام ارتش نفتکش متخلف که با پرچم جزایر مارشال در حال تردد بود با یک شناور ایرانی در آب‌های خلیج فارس برخورد کرده و منجر به مفقود شدن دو نفر و زخمی شدن چند تن دیگر از خدمه این شناور شده بود.
همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) پایتخت با اهتزاز هزاران پرچم توسط سازمان زیباسازی شهر تهران سیاه پوش شد.
ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت فنلاند در ۴ آوریل رسما به ناتو می‌پیوندد و پرچم این کشور در مقر ناتو در بروکسل برافراشته خواهد شد. استولتنبرگ پیش از نشست وزیران در بروکسل به خبرنگاران گفت: این یک هفته تاریخی است. فردا، ما از فنلاند به عنوان سی و یکمین عضو ناتو استقبال خواهیم کرد. "
مراسم پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به همراه مراسم نورافشانی و اجرای ویدئو مپینگ شامگاه امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در میدان آزادی تهران برگزار شد.
یکی از شطرنجبازان ایران درحالی در آستانه استاد بزرگی قرار گرفته که شطرنج ایران پیش از این هم استاد بزرگان زیادی دراختیار داشته که البته بعضا دیگر زیر پرچم کشورمان قرار ندارند.
یکی از شطرنجبازان ایران درحالی در آستانه استاد بزرگی قرار گرفته که شطرنج ایران پیش از این هم استاد بزرگان زیادی دراختیار داشته که البته بعضا دیگر زیر پرچم کشورمان قرار ندارند.
یکی از شطرنجبازان ایران درحالی در آستانه استاد بزرگی قرار گرفته که شطرنج ایران پیش از این هم استاد بزرگان زیادی دراختیار داشته که البته بعضا دیگر زیر پرچم کشورمان قرار ندارند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای پویش «پرچم افتخار» به‌مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب خبر داد و گفت: المان حاج قاسم در بزرگراه شهید سلیمانی رونمایی خواهد شد.
میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی، که امروز با قراردادی رسمی به چلسی پیوست پیش از شروع دیدار امشب با کریستال پالاس در ورزشگاه استمفوردبریج به هواداران معرفی شد.
مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قانون ممنوعیت برافراشتن پرچمی غیر از پرچم آمریکا را بر فراز سفارتخانه ها و کنسول گری های این کشور در سراسر جهان بررسی می کند.
زن شماره ۱۰ شطرنج جهان به دلیل اینکه نمی‌تواند با پرچم روسیه در مسابقات جهانی شرکت کند، می‌خواهد پرچم خود را تغییر دهد.
پورعلی گنجی در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده عنوان کرده که به دلیل شرایط کنونی و نبود تماشاگران انگیزه خودش را از دست داده و اگر بخواهد از پرسپولیس جدا شود به تیمی می‌رود که پرچم پرسپولیس را بالا ببرد.
شاید یکی از مهم‌ترین نکته‌های مصاحبه عصرگاهی رئیس فدراسیون فوتبال، پیش قدم شدن او برای پایان اختلافات با صدا و سیما باشد.
گروهی از میرکت‌ها (دم‌عصایی) پیش بینی کردند که انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه پیروز خواهد شد. میریکت‌ها در پارک دروسیلاس، ساسکس، هفته گذشته نیز پیروزی انگلیس مقابل سنگال را پیش بینی کردند؛ و دیروز سطل‌های در مقابل آن‌ها قرار داده شد، یکی با پرچم انگلیس پوشانده شده بود، و دیگری با پرچم فرانسه. میرکت‌ها به سطل انگلیس هجوم آوردند.
کشور کرواسی از گاف تلویزیون دولتی کانادا در تغییر دادن پرچم این کشور پیش از شروع دیدار کرواسی و کانادا در جام جهانی به شدت عصبانی است.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
وی در خصوص ضبط پاسپورت علی دایی و اتفاقاتی که چند روز پیش رخ داد، گفت: نمی‌دانم در این مورد چه باید بگویم. علی کل وجود و زندگی‌اش را برای بالا بردن پرچم ایران گذاشت، او عاشق ایران و عاشق این مردم است و همیشه هم حرف حق را می‌زند. برخوردی که با علی شد جای تاسف دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ