سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان‌ سمنان با بیان اینکه پویش «شور عاطفه‌ها» در استان برگزار می‌شود، گفت: هدف این پویش تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- پویش نقش آفرینی بانوان یزدی در مشارکت‌های اجتماعی همزمان با رزمایش فاطمی ۳ و به مناسبت روز ملی اهدای خون به مدت یک هفته در یزد آغاز شد.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از برگزاری پویش سراسری عید تا عید در سراسر کشور خبر داد.
همزمان با موسم حج، همراه اول از آغاز پویش ولیمه مهربانی با هدف حمایت از نیازمندان خبر داد.
پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه ۲۵ آوریل- ۵ اردیبهشت به وقت محلی در جمع خبرنگاران در نیویورک در پاسخ به اینکه آیا برجام مرده است؟ گفت که با توجه به این واقعیت پیش می‌‌‌رویم که مدت‌‌‌ها پیش توافقی در مورد احیای آن حاصل شد و اکنون، به دلایلی، کشورهای اروپایی شور و شوق خود را از دست داده‌اند، آمریکایی‌ها، از طریق منابع مختلف، قبلا به طور ناشناس، اعلام می‌‌‌کنند که باید به دنبال چیز دیگری بود.
مربی با تجربه و شناخته شده مس رفسنجان پیش از دربی حساس مقابل کرمانی ها پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستورکار قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستورکار قرار گرفت.
بارش‌های اخیر در هرمزگان سبب شده تا با توجه به سرد شدن ارتفاعات منطقه کوهشاه در بخش احمدی، این منطقه به زیبایی هرچه تمام تر، جلوه‌گاه لطف بیکران الهی باشد. سفید پوش شدن ارتفاعات هرمزگان معمولا در روز‌های بسیار محدودی در طی سال رخ می‌دهد و این برف زمستانی سبب شور و شادمانی مردم محلی نیز گردیده است و نویدبخش سال پربرکت آبی است.
مسی: بی‌صبرانه منتظرم تا به آرژانتین برسم و ببینم مردم با چه شور و شوقی منتظر استقبال از تیم با این جام هستند. بله، هدف من این بود که پیش از پایان فوتبالم این جام را به دست بیاورم. دیگر هیچ چیز نمی‌خواهم.
تمرین فرانسوی‌ها پیش از فینال با شور و حال جالب‌توجه شاگردان دشان همراه بود.
گزارش تصویری خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از حال و هوای طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا را مشاهده می‌کنید.
تمرین امروز تیم ملی یک روز خوب برای عکاسان حاضر در کمپ الریان بود.
قهرمان کشتی دنیا گفت:‌ چند سالی شور و هیجان از کشتی دور بود، اما خوشبختانه این رشته در حال بازگشت به روزهای خوبش است.
سالاد تن ماهی از ترکیب موادی مانند تن ماهی با خیار شور، پیازچه، کرفس و سبزیجات تهیه می‌شود و یک غذای کامل و مقوی است.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم و نیکوکاران تهرانی در قالب پویش «شور عاطفه‌ها» مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم و نیکوکاران تهرانی در قالب پویش «شور عاطفه‌ها» مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در پویش شور عاطفه‌ها از آغاز اجرای آن در مردادماه امسال تاکنون خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: پویش شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید، هفته اول مهرماه در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ