پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۷ تیرماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۷ تیر ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۷ تیرماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۷ تیر ماه را بخوانید.
مدافع ملی پوش پیکان همراه با کاروان تیم امید به اردوی ترکیه رفت.
سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد می‌گوید با پوشش نقاط ضعف تیم به دنبال صعود به لیگ برتر است.
کاروان تیم ایران دقایقی پیش به کشور بازگشت.
کاروان تیم امید دقایقی پیش به تهران رسید.
پرچمداران کاروان ایران برای بازی های آسیایی هانگژو در حالی معرفی شدند که پیش از این ۱۲ ورزشکار طی ۱۵ دوره «حضور ایران» در ادوار مختلف بازی ها، این مسئولیت را بر عهده داشته اند.
دوومیدانی کاران تیم ملی ایران در رقابت‌های جوانان آسیا از رقیبان خود در کسب عنوان عقب ماندند.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده که کارفرما می تواند در سه سال اول به کارگیری افراد، یک دوم حداقل دستمزد مصوب را بپردازد. همچنین کارفرما مجاز به لغو یک طرفه قرارداد نیز است.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام آخرین بازی خود در لیگ بیست دوم دقایقی پیش درحالی وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری شد که همزمان بازیکنان و کادر فنی تیم نساجی نیز در این پرواز حضور داشتند.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: دولت می تواند ما به تفاوت افزایش قیمت گندم را به عنوان یارانه پرداخت کند تا نه گندم کار و نه مصرف کننده متضرر نشوند.
اریک تن‌هاخ پیش از حرکت کاروان منچستریونایتد به سمت استادیوم ومبلی به بازیکنانش اجازه نداده کت و شلوارهایی که باشگاه برای آنها تهیه کرده بود را به تن کنند.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو نشست نهایی خود پیش ازجلسه ستاد عالی بازیها را با دستور بررسی نهایی وضعیت رشته های کاندید اعزام برگزار کردند.
کاروان باشگاه زنیت سن پترزبورگ که به منظور انجام بازی دوستانه به اصفهان آمده بودند، دقایقی پیش اصفهان را ترک کردند.
نمانیده مجلس سوریه از نقش رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به کاروان کمک های غذایی و بهداشتی در مرز عراق و سوریه سخن گفت و تأکید کرد آمریکا با پوشش تجاوزات تل آویو، عامل اصلی این حمله است.
هندبالیست ملی پوش کشورمان گفت: هر چند شیلی را شکست دادیم اما کارمان برابر مونته نگرو و اسپانیا بسیار سخت است.
حسن رنگرز از فرنگی کاران مدنظر خود برای شرکت در اردوی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کرواسی دعوت کرد.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: حسن رنگرز با توجه به پیش رو بودن رقابت های رنکینگ دار کرواسی اعلام کرد صلاح نیست به مسابقات فرانسه برویم.
استقبال بی سابقه ژاپنی ها از کاروان تیم ملی فوتبال‌شان در بازگشت از جام جهانی قطر باعث پر شدن سالن استقبال فرودگاه شد. تیم ملی ژاپن در جام جهانی قطر تا مرحله یک‌هشتم نهایی پیش رفت اما در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی شد
اعضای تیم ملی ایران بعد از حذف از جام جهانی دقایقی پیش وارد فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.
پیش از این اعلام شده بود لیست تیم ملی یک هفته قبل از مسابقات (۲۳ آبان) اعلام می‌شود. اما طبق برنامه ریزی صورت گرفته کاروان ایران در این روز به دوحه اعزام می‌شود و طبیعتا بازیکنان از قبل باید مشخص شوند.
معاون مشاوره و امور روان شناختی مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی، از راه اندازی اتاق مشاوره در طول مسیر تهران تا کربلا برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در کاروان «سرزمین امید» خبر داد.
برنامه سفر کاروان والیبال ایران به اسلوونی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ