رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از برگزاری پویش سراسری عید تا عید در سراسر کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درباره جشن ۱۰ کیلومتری گفت: اقدامات را از پیش از عید غدیر آغاز کردیم تا هم دهه ولایت را گرامی داشته باشیم و هم شب عید غدیر نورافشانی را در سطح شهر داشته باشیم.
قطعه جدید آزادراه تهران-شمال که قرار است در ایام عید غدیر افتتاح شود، ۱۶.۵ کیلومتر طول دارد. منبع: ایسنا
به صورت همزمان دو پویش «احسان غدیر» و «نسیم احسان» به مناسبت عید غدیر خم جهت طبخ و توزیع غذای گرم در روز عید غدیر و توزیع وسایل سرمایشی در مناطق کم‌برخوردار آغاز شد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از اجرای پویش نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.
این عضو شورای شهر تهران همچنین با بیان اینکه قرار بوده پیش از عید موضوعاتی را از اتفاقات شهرداری مطرح کند، افزود: «دو شب پیش متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.»
«شانزده نفر را در این عکس شمردم که چادر مشکی بر سر نداشتند. حتی دیدم چند نفری بدون چادر و با مانتو و روسری نماز را خواندند.»
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ­
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ­
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد. ­
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد. ­
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از حضور بیش از ۸۵۰۰ امدادگر برای پوشش امدادی نماز عید فطر خبر داد.
ستاره شناس کمیته عالی امور دینی ترکیه گفت: هلال ماه شوال از اوایل شب پیش رو از قاره‌های آفریقا و اروپا رؤیت خواهد شد.
آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های عددی نشان می‌دهد که در روزهای پیش رو به ویژه ایام عید فطر برخی مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت اما در برخی استان‌ها باران می بارد.
رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از جمع‌آوری فطریه تحت عنوان پویش «عید همدلی» خبر داد.
بازیکنان استقلال پیش از عید 24 ساعت تمرین تیم را تعطیل کردند و این اعتراض یک روزه در نشانه اعتراض به مشکلات مالی تیم بود.
اقلیم کردستان عراق پیش از این به مناسبت عید نوروز از سه شنبه آتی به مدت ۳ روز تعطیل رسمی اعلام کرده بود.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از برگزاری جشنواره "عید تا عید" به همت این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش توان خرید و ارتقای سطح معیشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
زمانی بود که رقابت تیم‌های نظامی ایران از حساسیت و کیفبت خاصی برخوردار بود.
مشهد ـ مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی گفت: در پویش عید تا عید، از ولادت حضرت علی (ع) در ماه رجب تا ولادت امام زمان (عج) در نیمه شعبان ۳۰۰ نفر از محکومین زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.
احمد اشتیاقی، تحلیلگر بازار سرمایه، در خصوص روند فعلی بورس گفت: روند رو به رشد بازار سهام متناسب با برآورد سودآوری شرکت‌هاست. در نگاهی دقیق‌تر به حرکت بازار می‌بینیم که حرکت اساسی بازار سرمایه طی دو هفته اخیر عمدتا بر بخشنامه جدید بانک مرکزی مبنی بر فروش ارز حاصل از صادرات در مرکز مبادله ارز و طلا مبتنی بود.
وزیر اقتصاد گفت: دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ابتدا در ساحت مدیریت بازار ارز کشور و دوم در ساحت مدیریت بازار و قیمتهای داخلی تا شب عید و ماه رمضان، پیش نویس و متنی را آماده کند.
«اُلکسی رزنیکوف» وزیر دفاع اوکراین ماه گذشته گفت که روسیه نزدیک به ۷۰درصد از ذخیره‌گاه‌های پیش از جنگ خود را از انواع موشک‌هایی که عمدتا در حمله روز سه‌شنبه مورد استفاده قرار گرفتند، سوزانده و تهی کرده است
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با برنامه ریزی هایی که شده میوه تنظیم بازار را با فناوری نانو در حوزه پوشش و ماندگاری به بازار عرضه می‌کنیم.
چند ماه پیش و در زمستان سال ۱۴۰۰ نیز دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس، در گزارشی چالش‌های تقنینی و نظارتی ساماندهی کودکان زباله‌گرد در ایران را بررسی کرد که در بخشی از آن آمده است: «مدیریت پسماند به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان مدیریت شهری، پیش‌تر عمدتا موضوعی زیست‌محیطی و اقتصادی تلقی می‌شد، اما امروزه با تبدیل‌شدن به کانون و زمینه شکل‌گیری پدیده نابهنجار و آسیب‌زایی مانند زباله‌گردی کودکان، به‌مثابه مسئله اجتماعی و فرهنگی نیز رخ عیان کرده است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ