پویش سراسری «همسفر من»پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدای مدافع حرم در آستانه برپایی راهیپمایی عظیم اربعین حسینی(ع) آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین جشنواره فرهنگی هنری سراسری و پویش ملی مردمی نهال انتظار با هشتگ «به یاد او نهالی بنشان» پنج شنبه ۲۲ تیر در تالار ایوان ری برگزار شد.
به دنبال تشدید اعتراضات سراسری علیه سیاست‌های ضد انسانی دولت ماکرون، کاخ الیزه از لغو سفر از پیش برنامه‌ریزی شده رئیس جمهور فرانسه به آلمان خبر داد.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از برگزاری پویش سراسری عید تا عید در سراسر کشور خبر داد.
با شماره گیری # ۷۳۷ * به پویش سراسری «نذر کتاب» بپیوندید.
احمدی وحیدی در اجلاس سراسری ستاد وصف: نرخ باروری در گیلان ۰.۹۵، در البرز ۰.۹۹ و در مازنداران ۱.۰۲ است که خیلی پایین است./نرخ جانشینی در کشور‌های غربی ۲.۱ درصد درصد در نظر گرفته شده است. اگر به نرخ جانشینی برسیم یعنی جمعیت کم نمی‌شود، ولی نرخ جانشینی پاسخگوی مساله ما نیست اگر به ۲.۱ هم می‌رسیدیم مشکل حل نمی‌شود./الان از نرخ جانشینی هم بسیار پایین‌تر هستیم و در برنامه پیش بینی شده که به ۲.۵ برسیم.
سلطانیان درباره نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات توضیح داد: تمام افرادی که دیپلم خودشان را قبل از سال ۱۳۸۴ دریافت کرده و فارغ‌التحصیل بوده یا افرادی که در گذشته و یا اکنون در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به دلیل اینکه امتحانات نهایی نداشتند، تحصیل و یا کسانی که در دوره پیش دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده و زمان فراغت از تحصیل آن‌ها قبل از سال ۱۳۹۱ است، فاقد سوابق تحصیلی هستند.
دامغان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «بهار قرآن با شهدا» هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار شد.
همزمان با میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) و در راستای رزمایش مواسات و همدلی، پویش «نذر امید» به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: خرید تولید مازاد مرغداران که از حدود ۱۰ روز پیش از سوی اتحادیه سراسری مرغداران آغاز شده بود به علت بروز برخی مشکلات متوقف شد.
بیلبورد‌هایی در سطح شهر با عنوان «وعده؛ وفا» با محوریت وعده‌ها و شعار‌های محقق شده دولت خبرساز شده است. در واقع این بیلبورد‌ها نوعی پویش محیطی در سراسر کشور است که با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه از اقدامات، دستاورد‌ها و عمل به وعده‌ها آغاز شده است.
این بیلبورد‌ها نوعی پویش محیطی در سراسر کشور است که با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه از اقدامات، دستاورد‌ها و عمل به وعده‌ها آغاز شده است.
دانش آموزان فلسطینی امروز سه شنبه در نوار غزه در پویشی سراسری اقدام موهن سوئد در صدور مجوز برای به آتش کشیدن قرآن کریم در شهر استکهلم را محکوم نمودند.
«محمدعلی زلفی‌گل» روز جمعه در گفت وگوی خبری در حاشیه برگزاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها با بیان اینکه این قطعی اینترنت در اطراف حوزه‌های امتحانی برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و از این بابت پوزش می‌طلبم، تاکید کرد: این مصوبه شورای امنیت کشور بوده و قانونا باید اجرا می‌شد.
چندی پیش مهدی چمران با اشاره به سرما و برودت سراسری هوا در کشور گفت: «درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند». در همین رابطه محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز، به گفته‌های رئیس شورای شهر تهران واکنش نشان داده است.
صنیع الدوله که برای نخستین‌بار کارخانه نساجی در ایران دایر کرده بود و طرح راه‌اندازی راه‌آهن سراسری را پیشنهاد کرده بود مقدمه جالبی بر نخستین بودجه ایران نوشته و بر ضرورت خارج‌کردن دخل و خرج عمومی از دست شاه و قراردادن آن در دست نمایندگان مردم تاکید کرد.
در آستانه سومین سالگرد شهید سلیمانی پویش «به عشق حاج قاسم» ویژه دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.
اخبار، جدول و برنامه کامل مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان با پوشش سراسری در سایت “ورزش سه” قرار گرفته است.
دبیر پویش برف و انار گفت: این پویش می‌تواند آئین باستانی یلدا را در سطح جامعه جهانی معرفی کندو مخاطبین ما نوجوانان در سراسر کشور هستند.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: اینکه آزمون سراسری دو نوبت شده نه دومرحله‌ای؛ دو نوبته شده است و به هر دلیلی اگر داوطلب آزمون را خراب کند، این فرصت کمک می‌کند تا استرس دانش‌آموز پایین بیاید.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
جدول و برنامه کامل مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان با پوشش سراسری در سایت “ورزش سه” قرار گرفته است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: پویش شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید، هفته اول مهرماه در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.
فرماندهی عملیات مشترک عراق ساعاتی پیش نیز از برقراری ممنوعیت رفت و آمد سراسری در شهر بغداد خبر داده و گفته بود که این مسئله همه وسایل نقلیه و شهروندان را در بر می‌گیرد.
فرد بازداشت شده، پیش از روز کارگر در ملاقات با دو جاسوس فرانسویِ اقداماتشان را هماهنگ کرده بود.تلفیق تجمعات کارگری و معلمین و تبدیل آنها به بی نظمی و اغتشاشات سراسری، یکی از مأموریت های این فرد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ