مسئول قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت: مرحله اول توزیع نوشت افزار تا پایان مهر اجرایی خواهد شد و در طول سال نیز این توزیع به صورت برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
توماس توخل، سرمربی تیم بایرن مونیخ، از سورپرایزهای خود در آخرین بازی تدارکاتی پیش فصل رونمایی کرد.
تونی کروس معتقد است کریم بنزما بسیار دیر برای جدایی از رئال به نتیجه رسید و به همین دلیل باشگاه زمان کافی برای برنامه‌ریزی مراسم خداحافظی او نداشت.
چهار عضو کادر فنی تیم ملی با حضور در ورزشگاه آزادی، فینال جام حذفی را از نزدیک تماشا می‌کنند.
کسانی که تا پای مرگ رفته‌اند و جان به در برده‌اند، اغلب از تجربه‌هایی خارق‌العاده یاد می‌کنند؛ دیدن نوری در انتهای یک تونل، احساس بیرون آمدن از کالبد خود، مواجه شدن با عزیزان ازدست‌رفته یا گذر سریع رویداد‌های مهم زندگی از پیش چشمانشان.
ریکاردو آلوز هافبک تیم تراکتور با انتشار یک استوری به شایعات چند روز اخیر واکنش نشان داد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر لزوم ارائه رونوشت به شرکت برق منطقه‌ای برای بررسی موقعیت ساختمان، پیش از صدور پروانه ساخت و ساز از سوی سازمان‌های ذیربط افزود: در زمان حاضر ساخت و ساز‌ها در منطقه وسیعی از از شرق و جنوب تهران، زیر خطوط انتقال و دکل‌های برق ساخته شده، درحالی که این رویه خلاف همه ضوابط است و این هدف علاوه بر آسیب به تجهیزات برق خطر جانی بسیار بالایی برای سازندگان یا ساکنان دارد.
بی اعتباری گزارش‌های رسانه‌های غربی که تکرار کننده طوطی وار تبلیغات دولتی اوکراین هستند با درخواست‌های فوری کی یف برای دریافت تسلیحات بهتر اثبات شد. اوکراین خواستار تسلیحات بهتر می‌باشد، زیرا نشانه‌های باخت احتمالی آن کشور در جنگ در حال افزایش است.
روبرتو تورس در مورد اولین گلش با پیراهن فولاد در صفحه اینستاگرامش چند جمله نوشت.
بیلبورد‌هایی در سطح شهر با عنوان «وعده؛ وفا» با محوریت وعده‌ها و شعار‌های محقق شده دولت خبرساز شده است. در واقع این بیلبورد‌ها نوعی پویش محیطی در سراسر کشور است که با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه از اقدامات، دستاورد‌ها و عمل به وعده‌ها آغاز شده است.
این بیلبورد‌ها نوعی پویش محیطی در سراسر کشور است که با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه از اقدامات، دستاورد‌ها و عمل به وعده‌ها آغاز شده است.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحات مختصری در خصوص شکایت سازمان لیگ از استقلال ارائه کرد.
فرجی‌راد دیپلمات سابق می گوید: چین هم بیشتر به سمت رقبای ما رفته و نه کار توسعه‌ای انجام می‌دهد و نه کار سرمایه‌گذاری؛ یک نفتی از ما می‌برد و پولش را به صورت کالا و قطعه می‌فرستد. از سوی دیگر در همین بحران گاز، مسئول گاز ایران به ترکمنستان رفت و خواهش کرد اما حاضر نشدند در سرما و یخبندان یک مقدار فشار خط لوله را افزایش دهند. اینها نشان می‌دهد که نباید اجازه دهیم وزن ژئوپلوتیک کشور تضعیف شود.
برخی از اعضای شورای شهر تهران در پی اجرایی شدن پویش «همه هوادار ایران» در سطح پایتخت توسط سازمان زیباسازی، خواستار تداوم پویش های فرهنگی شدند.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، از مکالمه جالبی که پیش از جام جهانی 2022 با لیونل مسی داشت پرده برداشت.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
سانتیاگو کانیزارس معتقد است استریمر شدن لوئیس انریکه تا همین چهار سال پیش اتفاقی خنده‌دار برای یک مربی تیم ملی بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران از انجام پویش بزرگ «همه هوادار ایران» با محوریت سازمان زیباسازی در بیش از ۲۰ کلانشهر و شهر بزرگ کشور خبر داد.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۴ ماه پیش به اسکوچیچ بابت برکناری از سرمربیگری تیم ملی ایران هشدار داده بود، گفت: می‌خواستند برانکو را هم حذف کنند اما دادکان پشت او ایستاد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امنیت در عراق به توسعه صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند و همه گروه های عراقی باید مسیر دوری از خشونت و گفتگو را در پیش بگیرند.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، ممکن است اتفاقات بازی با لیدز بر اساس برنامه پیش نرفته است.
روبرت لواندوفسکی امروز با حضور در باشگاه بایرن مونیخ، با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ ملاقات کرد و کدورت ها بین‌شان برطرف شد.
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ