پویش مادر مهربان جهت کمک به زندانیان زن جرائم غیر عمد در ایام منتهی به ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امداد رسانی به مادر باردار و تولد نوزاد عجول در دستان پرمهر پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی مشهد مقدس خبر داد.
چند روز پیش یک یوزپلنگ ایرانی دیگر که ماده بود در فاصله ۱۰ کیلومتری روستای عباس‌آباد شهرستان میامی سمنان بر اثر برخورد با ماشین تلف شد.
در حالی دولت از حدود ۱۵ ماه پیش به دنبال واگذاری خودروسازان است که زیان انباشته شرکت های مادر -منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱- به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: در حوزه ارتقا، سال گذشته ۱۱۱۳ مگاوات توانستیم ارتقا دهیم و در سال جاری ۴۹۰ مگاوات در پیک اضافه کنیم.
جک گریلیش، هافبک منچسترسیتی، می‌گوید پیش از مسابقه با رئال مادرید یک پیام جالب از مادرش دریافت کرده است.
ملی پوش سابق کبدی زنان ایران در یک سانحه تلخ مادر خود را از دست داد و خودش به کما رفت.
کارولین، مادر نوزاد، وقتی ۱۰ سال پیش از همسرش شنید که نزدیک یک و نیم قرن است که آن‌ها در خانواده و اقوام خود، فرزند دختر نداشته‌اند، بسیار تعجب کرد.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان گفت: نورافکنی و تردد در موقعیت حضور این توله یوزها، از امشب تا صبح ادامه دارد تا حادثه ناگواری برای یوز‌ها پیش نیاید و این گربه‌سانان در خطر انقراض از محور حادثه‌خیز گذر کنند.
همراه اول از آغاز پویش احسان به والدین در ایام ولادت حضرت زهرا(س) تا میلاد حضرت علی(ع) خبر داد.
بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.
مادر پسری که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در بازی برابر اورتون موبایلش را شکست هنوز بسیار خشمگین است.
ماجرای تولید تلفن‌های همراه نام‌های تجاری مطرح، بدون اخذ تأییدیه از شرکت‌های مادر در حالی زیر سایه سکوت مسئولان وزارت صمت رخ می‌دهد که مسئولان دولت همواره خود را ملزم به اجرای قانون می‌داند!
لوکاس هرناندس، ستاره تیم ملی فرانسه، پس از مصدومیت وحشتناکی که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برایش پیش آمد به فکر بازنشستگی افتاد، اما مادرش او را متقاعد کرد که فعلا این کار را نکند.
سارا کلی، مادر نوجوان اوتیسمی، که چند ماه پیش رونالدو به دست او ضربه زد و تلفن همراهش را به زمین انداخت، از اتحادیه فوتبال انگلیس خواست که برای فوق ستاره پرتغالی بهترین جریمه ممکن را در نظر بگیرد.
پژمان پشتام که چند ماه پیش از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو در غم از دست دادن مادر خود عزادار شده بود، چند روز بعد از بازگشت از بلگراد پدرش را از دست داد.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ، مرحله اجرایی پویش لبخند مادری با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا رسما آغاز شد.
سارا کلی، مادر نوجوان اوتیسمی، که چند ماه پیش رونالدو به دست او ضربه زد و تلفن همراهش را به زمین انداخت، حاضر به مصالحه با فوق ستاره پرتغالی نشد.
پیش از شروع بازی بود که توهین هواداران پرسپولیس به مهدی هاشمی نسب آغاز شد و در ادامه درگیری شدت گرفت.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شده بودند، به اعدام محکوم شد
ورونیک رابیو، مادر و مدیر برنامه آدرین رابیو، قصد دارد تمامی مذاکرات با باشگاه منچستریونایتد را به تنهایی پیش ببرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۳ فضای آموزشی را آخر هفته‌ها در اختیار خانواده‌ها قرار دادیم. امیدواریم اولین دوره مسابقات مادر دختری و پدر پسری را برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ