معاون بهره‌برداری شرکت فاضلاب تهران از تولید ۹۷۰ مگاوات ساعت برق در نیروگاه‌های خورشیدی تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران و ساختمان‌های ستادی این شرکت در سال گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت فاضلا ب تهران گفت: بر اساس طرح جامع فاضلاب تهران، ۴تصفیه‌خانه فاضلاب محلی شامل خرگوش‌دره، دستواره،غرب دریاچه و وردآورد برای تصفیه فاضلاب منطقه ۲۲ شهر تهران درنظر گرفته شده است.
این دو جسد مومیایی پیش از این در روستایی کوچک در ۲۴۰ کیلومتری جنوب قاهره دفن شده بودند، اما پلیس در حالی موفق به کشف این دو مومیایی شد که آن‌ها رو بصورت شناور روی آب‌های فاضلاب پیدا کرد.
پردیس- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای شرق استان تهران گفت: شبکه فاضلاب «سعیدآباد» جاجرود تا پنج ماه آینده به بهره برداری می رسد.
شرکت آب و فاضلاب: با تلاش شبانه‌روزی و بسیج امکانات، هم‌اکنون مسیری از میان توده‌های عظیم سنگ به همراه گل و لای در بستر رودخانه ایجاد و آب در مسیر رودخانه جاری شده است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر امروز در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد.
رحمتی با اشاره به اینکه بیشترین مشکل فاضلاب در شهر تهران در منطقه ۲۲ است، توضیح داد: این مشکل به علت زمین‌شناسی منطقه است که امکان اجرای اگوی شهری به علت بافت سنگی آن فراهم نیست.
محققان سوئدی ترکیبی با پوست انار ابداع کرده اند که داروهای موجود در آب فاضلاب تصفیه شده را پاکسازی می کند.
اصفهان- معاون فنی اداره کل محیط‌زیست اصفهان بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب چادگان را جزو مسائل حیاتی استان دانست و گفت: وجود چاه‌های جذبی در بالادست مخاطره جدی برای سد زاینده‌رود است.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، ۲۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف شود.
اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، ۲۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف بشود.
تربت حیدریه ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: قرارداد تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان تا پایان فروردین ابلاغ و ادامه ساخت این تصفیه‌خانه با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
رود کارون شهر اهواز را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند. فاضلاب‌های این شهر، از ۲۴ نقطه عمده به کارون تخلیه می‌شود که شامل ۱۰ نقطه در غرب و ۱۴ نقطه در شرق، در بازه‌ای به طول ۲۶ کیلومتر از زرگان در شمال تا بقایی در جنوب اهواز است. طرح فاضلاب اهواز از سال ۱۳۶۹ (۳۳ سال پیش) آغاز و هنوز در حال اجراست، اما فاضلاب همچنان، از اصلی‌ترین مشکلات این کلانشهر ۱.۳ میلیون نفری است.
رئیس جمهور در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران ‌با تعدادی از کارگران این پروژه به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت‌ و وضعیت کاری و معیشتی آنها را جویا شد و بر پرداخت به موقع حقوق و معوقات آنها تاکید کرد. منبع: تسنیم
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران موظف است اقدام به حل مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ کند.
ال‌پریودیکو، امروز پیام های واتساپی بین جوزپ بارتومئو و دیگر اعضای هیئت مدیره وقت بارسا را منتشر کرد که در آنها علیه لیونل مسی از الفاظی زشت و باورنکردنی استفاده شده است.
اهواز- وزیر کشور گفت: پروژه خط انتقال فاضلاب ملی راه تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۴۳ درصدی فاز اول خط انتقال جدید آب‌شیرین‌کن چابهار خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این مهم، آبرسانی به ۱۲۲ هزار نفر در چابهار محقق می‌شود.
اهواز - نماینده اهواز در مجلس گفت: پروژه‌های فاضلاب در شهرهای اهواز و کارون با کمبود بودجه مواجه شده و حفاری‌های گسترده در این دو شهر به حال خود رها شده است
تهران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از جایگزینی پساب و کنترل فرونشست تهران با تکمیل واحدهای تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن دو فرد و مصدوم شدن دو فرد دیگر در اثر سقوط در چاه فاضلاب شهر ملکان خبر داد.
در روز جهانی خزر، سرپرست دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به عملکرد این سازمان در حوزه دریا خزر، از ورود 70 درصد فاضلاب تصفیه نشده به این دریا خبرداد.
مهندسان ماده کامپوزیتی جدیدی ساخته‌اند که فیلتری کارآمد برای حذف آلاینده‌های آلی از آب می‌سازد. این سیستم از «نانو اسفنج‌های» فوق‌متخلخل استفاده می‌کند که روی یک صفحه گرافن نصب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ