اهواز - نماینده اهواز در مجلس گفت: پروژه‌های فاضلاب در شهرهای اهواز و کارون با کمبود بودجه مواجه شده و حفاری‌های گسترده در این دو شهر به حال خود رها شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشادی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های سرشار سازندگان و پیمانکاران داخلی با حمایت دولت وارد عرصه بین‌الملل شود، گفت: باید به سمت تعریف کار و طرح در فراسوی مرزها حرکت کنیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مقرر شد از ماه آینده به تدریج هر کدام از پروژه‌هایی که مورد توافق روسای جمهور ایران و چین قرار گرفته بود، اجرایی شوند.
با تصویب کارگروه طراحی سند ملی فناوری های فرهنگی و نرم، تدوین پروژه های پیشران حوزه طراحی و دیزاین آغاز شد.
دبیر کمیته سرمایه گذاری و تأمین مالی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در چهار چوب بودجه متوقف نمی شویم، گفت: تامین مالی پروژه‌های راهبردی و جذاب را از راه های نوین مشارکتی دنبال می‌کنیم‌.
بنیاد مسکن کنترل کیفی و خدمات آزمایشگاهی پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی را به عهده گرفت.
اهواز- رئیس جمهور، آب و فاضلاب و برق را جزو مسائل اولویت‌دار خوزستان عنوان کرد و گفت: مدیران استان به اجرای بدون اشکال طرح‌ها و تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال احداث اهتمام داشته باشند.
آمریکا جایگزین روسیه به عنوان شریک فضایی اروپا در پروژه اکتشافی مریخ می شود.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از اجرای ۱۰۷ پروژه درمانی، ورزشی، فرهنگی و ویژه با سرمایه گذاری یکهزار و ۶۵۰ میلیاردتومانی در سطح کشور توسط سازمان خبر داد.
یک منبع آگاه از موافقت چین با فاینانس پروژه های بزرگ به خصوص در حوزه انرژی خبر داد.
وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی سامانه مولدسازی گفت: سال آینده گزارش عملکرد طرح های نیمه تمام دولت ارائه خواهد شد.
پروژه های ماهواره ای ناهید ۲ و طلوع ۳ فردا در مراسم روز ملی فناوری فضایی رونمایی می شوند.
در این مقاله به ارائه اطلاعات در مورد پروژه های تعاونی ساز در چیتگر میپردازیم و مزایا و معایب آنرا نسبت به پروژه های قطعی بیان خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید .
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هوشمندسازی سامانه‌ها و تاسیسات را از نقاط قوت صنعت آب و فاضلاب کشور برشمرد و گفت: این موضوع راهگشا و یاری‌رسان ما در شرایط دشوار و بحران‌ها خواهد بود.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، صندوق توسعه حمل و نقل با دریافت مجوز از سازمان بورس برای تکمیل پروژه ها می تواند منابع مالی تکمیل پروژه هارا از طریق بورس انجام دهد.
هفتمین جلسه بررسی وضعیت پروژه های پیشران اقتصاد ملی صبح امروز پنجشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و گزارش پیشرفت دوره ۱۱ ماهه اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارایه و بررسی شد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب بر اتصال توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها به پروژه‌های آب و فاضلاب تاکید شد.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان این‌که گره از پروژه‌های فرودگاهی باز شده است، اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ پروژه فرودگاهی در سطح کشور فعال است.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر ضرورت تسریع در پروژه‌های آب و فاضلاب گیلان گفت: استانداردهای حوزه آب و فاضلاب استان از میانگین کشوری عقب تر است.
ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی اعلام کرد فعالیت و مشارکت محققان، اساتید و پژوهشگران درحوزه های علوم و فناوری های شناختی افزایش یافته است.
وزیر اقتصاد در جلسه با شهرداران منطقه ترشیز گفت: در پروژه‌های شهری منطق اولویت بندی با پروژه‌هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال آفرینی داشته باشند
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تعریف پروژه های مشترک فناورانه بین دو کشور ایران و ازبکستان خبر داد.
شیراز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: پروژه های عمرانی باید علاوه بر حل معضل ترافیک محدوده، امکان شکوفایی اقتصادی مردم محروم منطقه را نیز داشته باشد، لذا باید به شکل یک طرح اقتصادی اجرا شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تسریع در ساخت و ساز نهضت ملی مسکن استان تهران و شروع واگذاری‌های جدید به کارگزاران خبر داد.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ