اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، ۲۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ممنوعیت موقت ثبت گوشی همراه مسافری ورودی از مرزهای عراق در بازه زمانی ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ اعمال می‌شود.
ثبت رجیستری گوشی همراه مسافر ورودی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه از مرزهای عراق به صورت موقت ممنوع شد.
ثبت رجیستری گوشی همراه مسافر ورودی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه از مرزهای عراق به صورت موقت ممنوع شد.
به دنبال رأی اخیر دیوان عدالت اداری سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شکسته می‌شود و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان دیگر ۲۴ سال نیست.
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
گویا تحفه سفر رئیس کل بانک مرکزی به واشنگتن، ورود ارز به مبلغ ۲۴ میلیارد دلار است. بخشی از آن از محل آزادسازی ارز‌های بلوکه‌شده ایران در دو کشور کره‌جنوبی و عراق است و بخش دیگر نیز از صندوق بین‌المللی پول خواهد بود.
اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، ۲۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف بشود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۲۵ فروردین) نیمه ابری و به‌تدریج صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و فراگیر شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه خبرداد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۸۰۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
ناوهای چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
سازمان زندان‌ها عنوان کرد: هر مددجویی فارغ از جرم ارتکابی، از لحظه ورود تا تمام دوران حبس، «دسترسی» ۲۴ ساعته و «رایگان» به پزشکان عمومی و یا متخصص و نیز داروی تجویزی دارد که حتی نحوه «مصرف» دارو هم تحت نظارت تیم پزشکی است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال کاهش کیفیت هوای مناطق مرکزی طی ۲۴ ساعت آینده و ورود سامانه بارشی جدید از اواسط روز شنبه ۲۴ دی خبرداد.
در حادثه ورود یک دستگاه خودرو به تجمع تماشاچیان در یک مسابقه دوچرخه سورای در نیجریه، ۱۴ نفر کشته و ۲۴ تَن هم زخمی شدند.
سازمان راهداری کشور هم با ورود سامانه جدید بارشی شال و کلاه کرد.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: شب گذشته (سه‌شنبه ۲۴ آبان) تجمع‌هایی در محیط پیرامونی خوابگاه دختران شکل گرفته بود. این تجمع‌ها با ورود سرویس دانشجویان به خوابگاه همزمان می‌شود و هنگامی که دانشجویان از سرویس پیاده شده و در محیط قرار می‌گیرند، شلوغی فضا موجب ترس و تشویش آن‌ها می‌شود. تعجیل دانشجویان برای ورود به خوابگاه، منجر به آسیب‌دیدگی برخی می‌شود. یکی از دانشجویان نیز دچار استرس شده و حال عمومی وی نامساعد می‌شود. دانشجویی دیگر نیز به درب ورودی برخورد می‌کند و آسیب می‌بیند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه را تشریح کرد و گفت: موتورسیکلت سواران از ورود به داخل تونل‌ها خودداری کنند.
­معاون بهره برداری شرکت تامین و تصفیه آب تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر برداشت از منابع سطحی یعنی ذخایر سد‌ها داشتیم در حالی که ورودی سدها، حدود ۶۰ درصد کمتر از این میزان است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به‌زودی ثبت سفارش خودرو‌ها آغاز شده و شاهد محقق شدن ورود خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود. شرکت‌هایی که در مرحله اول بررسی‌ها حائز صلاحیت بودند، در جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وزارت صمت متعهد شدند، به سرعت ثبت سفارش و سایر مراحل واردات خودرو را انجام دهند.
کی روش از زمان ورود به ایران ۲۴ بازیکن شاغل در لیگ برتر و ۱۶ لژیونر را در اردو قرار داد تا به این ترتیب ۴۰ بازیکن لیست او تاحدودی مشخص باشند و حالا باید دید سرمربی پرتغالی تیم‌ملی ۱۵ عضو جدید را هم در لیست قرار خواهد داد یا خیر؟
هدر زی لیونز، روانشناس، می‌گوید: «انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و به طور غریزی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. در عین حال، مهم است که یاد بگیریم چگونه زمان تنهایی را در دوره‌های طولانی تحمل کنیم و حتی قدر آن را بدانیم.»
امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰ تعدادی از فعالان بازار سرمایه به مجلس رفتند تا با برخی نمایندگان مجلس از جمله رئیس کمیسیون اقتصادی دیدار کنند. این متن توسط نیما میرزایی یکی از فعالان بازار سرمایه که در جلسه امروز حضور داشت نوشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ