عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران موظف است اقدام به حل مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیگی گفت: در موضوع دستفروشی، مشکل ما با افرادی است که معابر را مسدود می‌کنند، وگرنه همین حالا حدود ۶ هزار دستفروش در ۶۰ روزبازار شهرداری تهران مستقر شده‌اند که هیچ مشکلی با آن‌ها نداریم، زیرا این افراد کسانی هستند که کاملا به صورت قانونی ثبت‌نام می‌کنند و بدون سد معبر به دستفروشی می‌پردازند. شهرداری هیچ مشکلی با اختصاص فضا به دستفروشان ندارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از معاون حمل و نقل ترافیک می‌خواهم در صحن درباره سرویس مدارس استثنایی گزارش ارائه دهد و برای حل این مشکل پاسخگوباشد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران به منظور تسهیل رفت و آمد فرزندان استثنایی اقداماتی را انجام می‌داده است به همین منظور موضوع رسیدگی پرداخت هزینه سرویس دانش آموزان الزام است
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تعیین مناطق معین برای کمک به مناطق پربارش در صورت بروز مشکل خبر داد.
شهردار تهران با بیان اینکه برای حل مشکل ناوگان حمل و نقل تهران به ۵۰۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: این رقم ۱۰ برابر بودجه کنونی شهرداری تهران است.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: طی ۲ ماه اخیر مشکل کمبود سامانه شارژ «من کارت» حل شده است.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با وجود اینکه یک بار نیروهای شهرداری شن پاشی و نمک پاشی انجام داده اند اما باز هم می‌بینیم که تردد در برخی از محورها و بزرگراه های شهر با مشکل مواجه است.
شهرداری با اشاره به اینکه حالا بعضی افراد با انتشار عکس پیروز با گردنبند طبی الیزابت می‌خواهند بگویند که دست‌آرود جدیدی پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: یوز‌ها هم مانند دیگر حیوانات بدن خود را لیس می‌زند، هرگاه مشکل گوارشی برای پیروز پیش می‌آید او پشت خود را لیس می‌زند و لیس زدن باعث التهاب یا ایجاد زخم می‌شود، برای درمان این التهابات از پماد استفاده می‌کنیم، برای اینکه پیروز آن پماد را با زبان لیس نزند، یکی، دوساعت از گردنبند الزابت استفاده و بعد دوباره بازش می‌کنیم.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: ۸ ماه است که شهرداری‌ها عوارض آلایندگی دریافت نکرده‌اند و شهرداری شهرهای کوچک در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند.
رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کلنگ زنی ساخت پارکینگ شهید باقری در منطقه ۱۸ تهران خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در مورد برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز امسال برنامه به صورت مدون‌تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش‌بینی می‌شود گزارش سه ماهه‌ای نیز به زودی از سوی معاونان شهردار در خصوص حوزه‌های مختلف کاری خود ارائه کنند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: کانال بتنی آب‌های سطحی با هدف رفع مشکل آبگرفتگی در خیابان شهید باهنر محدوده منظریه در حال احداث است.
مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه ١٩ شهرداری تهران می‌گوید: «اولین اقدام آگاه‌سازی جامعه نسبت به زمین‌خواران و افرادی است که زمین‌ها را تصرف می‌کنند و ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌دهند. ساخت‌وساز‌هایی که ناایمن هستند و به مردم با کلاهبرداری فروخته می‌شوند و مردم را دچار مشکل حقوقی می‌کنند.»
مدیران پرسپولیس در حال مذاکره با شهرداری تهران هستند تا بتوانند مجوز ساخت زمین شماره ۲ ورزشگاه شهید کاظمی را به دست بیاورند.
شهرداری تهران برای حل مشکل فقر مسکن در تهران وارد حوزه مسکن‌سازی شده است و بر همین اساس نیز قرار است تا پایان سال کلنگ ۱۸۰ هزار واحد مسکونی زده شود.
علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در گفتگو با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه حل آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری‌های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول‌هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق شود. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران و راه آهن باید برای حل مشکل باغ راه حضرت فاطمه زهرا اقدامات لازم را انجام دهند.
اصفهان- مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسئله موقوفی بودن مبنایی‌ترین مشکل  حَصه است، گفت: اراده استان بر این است که مسائل وقفی این محله حل و فصل شود.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در طبقات بالاتر در مواردی که امکان نزدیک شدن به محل آتش‌سوزی باشد از راه پله اصلی برای رفتن به طبقات بالا استفاده می‌شود، درغیر اینصورت در روند خروج افراد داخل ساختمان با مشکل مواجه می‌شویم.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: اتوبوس‌های درون شهری برای کمک به حمل‌ونقل جاده‌ای و برای برای حل مشکل زائران اربعین در اختیار دولت قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا همراهی لازم را در خصوص کسری بودجه پرداختی ماهیانه بازنشستگان با سازمان بازنشستگی شهرداری تهران داشته باشد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با عملیات آبرسانی شهرداری تهران مشکل بی آبی بیمارستان های همدان برطرف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ