محققان سوئدی ترکیبی با پوست انار ابداع کرده اند که داروهای موجود در آب فاضلاب تصفیه شده را پاکسازی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خورش سبز با گوشت و پیاز و لوبیا مگر چه باید داشته باشد که برای بعضی‌ها وارفته و آب و دان سوا می‌شود و برای بعضی‌ها انگار دارد با تو حرف می‌زند؟!
قدم زدن در جنگل همیشه احساسی از راز و رمز را در خودش دارد؛ انگار در هر پیچ و خمی از کوره‌راه‌های جنگلی ممکن است رازی نهفته باشد. اما اگر بدانید که واقعا چه چیز‌های عجیبی تا به حال در جنگل‌ها کشف شده‌اند احتمالا این احساس را از این به بعد بیشتر و عمیق‌تر تجربه خواهید کرد.
درحالی‌که گرمایش جهانی باعث آب‌شدن یخ‌ها در قطب می‌شود و تراز آب اقیانوس‌ها و دریا‌های آزاد بالا می‌آید، در خزر آب عقب می‌نشیند. مردمان ساکن مالدیو و بسیاری از مناطق ناچار به مهاجرت به‌واسطه زیر آب رفتن سرزمین‌های‌شان هستند و در خزر صیادان تور‌ها را در انبار آویزان کرده‌اند و لباس‌های صیادی را کنار گذاشته‌اند. آن‌ها یا ناچارند کارگر دیگران شوند یا به شهر‌های دیگر مهاجرت و حاشیه‌نشینی پیشه کنند.
کرمان- وزیر نیرو ضمن اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی خط انتقال آب دریا به شهرهای کرمان و رفسنجان، افزود: خط انتقال آب دریا تا شهرهای سیرجان، زرند و انار ادامه می‌یابد.
درخت "انار شیطان" یکی از گونه‌های گیاهی نادر جهان که در بخش ساربوک قصرقند و فنوج واقع در جنوب سیستان و بلوچستان رشد می‌کند.
درخت "انار شیطان" یکی از گونه‌های گیاهی نادر جهان که در بخش ساربوک قصرقند و فنوج واقع در جنوب سیستان و بلوچستان رشد می‌کند.
تنها بخشی از تبعات خشک شدن تالاب هامون نابودی ۸۰ درصد اشتغال مردم در حوزه سیستان است؛ چون معاش آن‌ها به‌طور مستقیم با آب در ارتباط بوده و حالا خبری از آن نیست. کشاورزی و دامپروری از فعالیت‌های اساسی حوزه سیستان بود و این استان زمانی انبار غله کشور خوانده می‌شد.
صبح روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت وقتی ساکنان بن‌بست لاله از خواب بیدار می‌شوند و برای رفتن سر کارشان سراغ خودروی خود می‌روند انگار آب سردی روی سرشان ریخته می‌شود. کوچه پر از شیشه‌های خرد شده است و مردمی بهت زده که دست روی دست گذاشته و مات و مبهوت به خسارت صبحگاهی شان چشم می‌دوزند.
می‌توان به سمت روستای منحصربه‌فرد «گرمه» رفت که به دلیل آب و هوای خاص منطقه قادر به پرورش درختان نخل است که در استان اصفهان تقریبا امکان‌پذیر نیست. شگفتی را می‌توان در آنجا دید که درست درکنار درختان نخل، درختان پسته، انار و زردآلو نیز به چشم می‌خورند که همراه با خرما از محصولات مهم کشاورزی این روستا به شمار می‌روند. تجمع این درختان و محصولات در کنار هم تا حدودی غیرممکن است که این روستا از آن برخوردار است.
​آب انار حاوی آنزیمی است که باعث شکسته شدن بسیاری از دارو‌های ضد فشار خون می‌شود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور انار-یزد به‌دلیل طوفان شن و وزش باد شدید و کاهش میدان دید خبر داد.
وقتی به رختکن می رویم انگار داخل یخچال شدیم، به سرویس بهداشتی که می رویم منجمد می شویم! چندبار بگوییم؟
مصرف بیش از حد انار و رب انار سبب یبوست می‌شود بنابراین مصرف انار همراه با هسته‌های آن در مبتلایان به اسهال مفید است همچنین زیاده روی در مصرف انار ترش سبب کاهش هورمون‌های مردانه می‌شود.
برای پاک کردن لکه انار نباید به یکباره کل لباس را زیر آب بگیرید و با شوینده‌ها، شروع به چنگ زدن کنید، بلکه باید فقط همان قسمت لک شده را در آب سرد خیس کنید و با فرچه یا مسواک به طور متناوب روی آن بکشید تا لکه حسابی کمرنگ شود.
کاپ کیک انار یکی از انواع کاپ کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن آب انار ظاهر بسیار زیبایی دارد و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: انار و هندوانه به عنوان پرمصرف ترین اقلام شب یلدا تامین است.
در روزگاری نه چندان دور، باغ‌های انار کوچه و پسکوچه‌های محله‌های تهران را قرق کرده بود و «انار» از میوه‌های اصیل پایتخت به حساب می‌آمد؛ باغ‌هایی که نام و هویت محله‌ها در کنار آنها معنا پیدا می‌کرد، ولی توسعه شهر و شهرنشینی جایی برای ماندنشان، باقی نگذاشت و امروز اغلب این باغ‌ها از بین رفته‌ است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز جمعه یک مورد آتش سوزی انبار مواد شیمیایی در شهرستان پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد. وی ادامه داد: با وجود اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود؛ اما ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل کف به محل اعزام شدند.
کرم انار نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که آب انار از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
اکنون متخصصان این دانشگاه ترکیبی را در میوه و پوست انار مشاهده کرده‌اند که می‌تواند مانع از التهاب سلول‌های مغزی شود.
شهردار منطقه ۱۱ گفت: ۲۰۰ هزار متر از انهار منطقه ۱۱ به جهت پیشگیری از آب گرفتگی لایروبی شد.
متخصصان ترکیبی را در میوه و پوست انار مشاهده کرده‌اند که می‌تواند مانع از التهاب سلول‌های مغزی شود.
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشمر از آغاز برداشت انار از ۶۵۰ هکتار از باغات این شهرستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ