ال‌پریودیکو، امروز پیام های واتساپی بین جوزپ بارتومئو و دیگر اعضای هیئت مدیره وقت بارسا را منتشر کرد که در آنها علیه لیونل مسی از الفاظی زشت و باورنکردنی استفاده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو ، لانه موش داخل رادیاتور یک ماشین را با یکدیگر مشاهده می نماییم:
محققان با کمک سلول های مغز موش و انسان در آزمایش تراشه ای زیستی ساخته اند که می تواند در ربات ها، خودروهای خودران و پهپادها به کار رود.
این مار زنگی دشتی را در ایالت نیومکزیکو در جنوب آمریکا پیدا کردند و دامپزشک توانست با جراحی تله موش را از بدن مار خارج کند. شگفت اینکه موش بی‌نوا هنوز در تله موش بود.
نام مهدی موش با گذشت زمان از تابلوی یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران محو شد و این کوچه یا خیابان با نام مهدی خان شناحته می‌شد که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به شهید فروزش تغییر پیدا کرد. در دوره قاجار بخش قابل ملاحظه‌ای از املاک مهدی موش در همین خیابان بود و به همین دلیل به این نقطه از تهران گذر مهدی موش می‌گفتند.
رئیس باشگاه پورتو تأکید کرد که این تیم می تواند با گذر از مشکلات، به موفقیت دست پیدا کند.
بدن موش ملخ‌خوار می‌تواند دوز‌های بالایی از سم عقرب را تحمل کند و با خوی تهاجمی که دارد مسلما عقرب شانسی برای زنده مقابل این حشره ندارد.
ویدئویی از یک موش بانمک در تهران منتشر شده که نشان می‌دهد این موش بخشی از یک کیک را برداشته و کشان کشان به خانه می‌برد!
معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به حمله بامداد امروز شبه‌نظامیان اوکراینی به منطقه بلگورود گفت که حامیان رژیم کی‌یف(آمریکا، اروپا و انگلیس) مسئول این خرابکاری هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: مبنای اقدام در امحای جانوران موذی پیام‌های مردم در ۱۳۷ پلاس است.
هواداران استاندارد در شبکه های اجتماعی نوشتند: امیدواریم لیگ برتر اقدام کند، باشگاه ما شکایت کند و سازمان های حمایت از حیوانات وارد عمل شوند.
اتفاق عجیبی در لیگ بلژیک افتاده که در فوتبال کم‌سابقه و یا حتی بی سابقه بوده است.
محققان چینی به طور موفقیت آمیز ورم رنگیزه‌ای شبکیه (رتینیت پیگمانتوزا) را در موش ها درمان کرده اند. این بیماری ارثی یکی از دلایل اصلی نابینایی به حساب می آید.
این پژوهش که شامل تبدیل کروموزوم‌های جنسی XY به کروموزوم‌های XX ماده می‌شود، می‌تواند (در آینده) درمان اشکال شدید ناباروری را بهبود بخشد.
پس از پیوند اندامک‌های مغز انسان به حفره‌های بزرگ آسیب‌دیده در قشر بینایی در پیش‌مغز، این اندامک‌ها به‌خوبی با دستگاه بینایی موش بالغ یکپارچه می‌شوند.
طی یک تحقیق سلول های مغز انسان در مغز موش پیوند زده شد که می تواند نسبت به محرک بصری مانند نور واکنش نشان دهد.
به گفته مسئولان باغ‌وحش سن‌دیگو، موش جیبی کوچکی که ۹ سال پیش در این مرکز متولد شد، اکنون مسن‌ترین موش زنده در اسارت محسوب می‌شود.
اثبات اینکه موش‌ها به یکی از دردسر‌های جدی شهروندان تبدیل شده و تقریبا هر نقطه‌ای از شهر سر و کله این مزاحمان پیدا می‌شود، کار دشواری نیست. کافی‌ست هنگام عبور از کنار جوی‌ها، کانال‌های آب و یا اطراف سطل‌های زباله چشم تیز کنید و موش‌هایی که در پی غذا از سر و کول هم بالا می‌روند را ببینید. هر جا که حرفی از موش و جانوران موذی به میان می‌آید، رد پای زباله هم دیده می‌شود. زباله‌ها، یکی از منابع غذایی اصلی این جانواران موذی هستند و در زاد و ولد و افزایش جمعیت این مزاحمان دردسرساز نقش به سزایی دارند.
محققان در چین مشغول بررسی درمانی برای طاسی هستند و اکنون با ابداع یک وصله نوین حاوی ریز سوزن در این زمینه به موفقیت هایی دست یافته اند. از این  وصله برای احیای مو در موش های طاس استفاده شد.
براساس این گزارش پرواز شماره ۳۴۴۴ ایران ایر که قرار بود شب گذشته در ساعت ۲۲:۲۵ فرودگاه تبریز را به مقصد تهران ترک کند به دلیل این موضوع با تاخیر انجام شد.
وجود حیوانی همانند موش از آنجایی که می‌تواند به قسمت‌های متعدد از جمله سیستم‌های الکترونیکی هواپیما آسیب بزند در همه نقاط دنیا حائز اهمیت بوده و جزو موارد ممانعت از پرواز محسوب می‌شود.
اسمیت می‌گوید: "در ۳۸ سالگی با یک موش حفار برهنه ۳۷ ساله آشنا شدم. من در موهایم رگه‌های خاکستری و چین و چروک روی صورت ام داشتم، اما موش حفار برهنه عالی به نظر می‌رسید"!
موش هایی که در تهران جا خوش کردند به موش های نروژی معروفند و سال‌هاست در کوچه و خیابان های شهر جولان می‌دهند. به گفته مسئولان شهری تاکنون ۵۰ هزار کلونی موش در شهر تهران شناسایی شده است.
محققان چینی ادعا می کنند نخستین موش جهان که ژن های آن به طور کامل دوباره برنامه ریزی و مهندسی شده را تولید کرده اند.
عضو شورای شهر تهران گفت: موش های آلوده در فاضلاب های تهران جولان می دهند و وارد خانه‌های مردم می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ