پردیس- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای شرق استان تهران گفت: شبکه فاضلاب «سعیدآباد» جاجرود تا پنج ماه آینده به بهره برداری می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: فرسودگی شبکه علت اصلی بسیاری از حوادث آب و فاضلاب در اصفهان است.
معاون دفتر سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری گفت: امروز سومین رویداد تور فناورانه در حوزه خودرو برای متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، اعلام کرد: بیست و ششمین شبکه تحقیقاتی کشور به مسئله بررسی انواع مسمومیت‌ها در کشور اختصاص می‌یاید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز تحقیقاتی فقط در حوزه قلب و عروق، بر ضرورت شبکه سازی مراکز تحقیقاتی قلب و عروق با محوریت انستیتو قلب شهید رجایی تاکید کرد.
شهردار منطقه ۱۹ تهران گفتاین منطقه به لحاظ شبکه فاضلاب دچار بحران است.
خاندوزی، وزیر اقتصادی و اموردارایی گفت: تلاش بر اتصال شبکه شتاب کشور به شبکه پرداخت الکترونیکی کشورهای منطقه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته به طور مشخص در روسیه این اقدام به ثمر نشسته است.
وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی گفت: شبکه بانکی کشور نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" دارد.
لیدرهای "شبکه جوانان محلات" مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در بابلسر توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.
نروژ برای تحکیم کنترل روی زیرساخت‌های حساس، قصد دارد بخش عمده شبکه خط لوله گازی این کشور را پس از انقضای مدت امتیازهای فعلی آن در سال ۲۰۲۸، ملی کند.
اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌ کشورهای عضو اکو گفت: در تلاش برای تأسیس شبکه مجریان تورهای گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم تا این فرآیند تسهیل شود.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران: در پرونده هواپیمای اوکراینی، شبکه پدافندی آسمان کشور از نظر سیستماتیک نقصی نداشته. افراد دخیل در حادثه ۱۰ نفر بودند. افرادی که منع تعقیب خوردند تقصیری نداشته اند. موشک دوم اصابت نکرده؛ جعبه سیاه ما هم تاییدی برای شلیک موشک دوم ندارد. در شب، امکان تشخیص اینکه این هواپیمای مسافربری بوده یا موشک، وجود نداشت
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران: در پرونده هواپیمای اوکراینی، شبکه پدافندی آسمان کشور از نظر سیستماتیک نقصی نداشته. افراد دخیل در حادثه ۱۰ نفر بودند. افرادی که منع تعقیب خوردند تقصیری نداشته اند. موشک دوم اصابت نکرده؛ جعبه سیاه ما هم تاییدی برای شلیک موشک دوم ندارد. در شب، امکان تشخیص اینکه این هواپیمای مسافربری بوده یا موشک، وجود نداشت
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب کلان‌شهر اصفهان نیاز به بازسازی فوری دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابعی را برای آبرسانی شرب شهرهای دارای تنش آبی، روستایی و عشایری و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و اصلاح شبکه آن و تکمیل فاضلاب روستایی‌ و آبرسانی سیار اختصاص دادند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از معاونان شرکت آب و فاضلاب خوزستان به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب خبر داد.
جعفری چگنی می‌گوید: در روز‌های قبل ۲ نفر از مجریان و ناظران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شدند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از ناظران و مجریان اجرای شبکه فاضلاب اهواز خبر داد.
مشهد ـ معاون بهره برداری و توسعه شبکه آب شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با آغاز عملیات اصلاح شبکه آب در مشهد جریان آب شرب در بخش وسیعی از مناطق بافت مرکزی شهر قطع می‌شود.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از تفاهم مدیریت شهری و شرکت‌های فاضلاب برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری و اتصال ۱۰ هزار انشعاب خانگی به آن خبر داد.
شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: شبکه فاضلاب منطقه ۱۹ کمتر از ۵۰ درصد است و فاضلاب خانگی درحال ورود به انهار است و این از لحاظ بهداشتی بسیار نامناسب است.
محمد پودینه شهردار زابل می‌گوید: بخشی از شبکه فاضلاب زابل دچار فرسودگی شده و به دنبال آن بخشی از زیرساخت زمین در خیابان طالقانی زابل خالی شده و موجب وارد آمدن خسارت به یک خودروی شخصی شد.
به گفته سرپرست شهرداری آبادان پس از اتمام کار عملیات آوار برداری، شهرداری همراه با سایر دستگاه‌های خدمات رسان کار پاکسازی، ترمیم شبکه فاضلاب، مرتب کردن و آسفالت مسیر‌ها و دیگر خدمات را انجام خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ