رسانه چینی به پوشش خبری رسانه های غربی از سفر وزیر خارجه امریکا به این کشور انتقاد کرده و به نقل از کارشناسان آن را مصداقی از تیره‌نمایی مرسوم ایدئولوژی غربی از چین توصیف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه بریتانیایی از اظهارات سیاسی نواک جوکوویچ در رولان گاروس انتقاد کرد.
رسانه عربستانی گل به انتقاد از هروه رنار پس از شکست دو بر یک این تیم برابر ونزوئلا پرداخت.
رسانه قطری الرایه به انتقاد از شکست سنگین و ۹ گله جوانان عنابی‌پوشان مقابل استرالیا پرداخت.
«حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه خبری سی.‌ان‌.ان گزارش‌های اخیر این رسانه درباره اغتشاشات در ایران را «جهت‌دار و نادرست» توصیف کرد.
سکوت دستگاه امنیتی در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، موجب راندن تفاسیری از سوی داخلی‌ها شده که شاید نسبت کمتری با واقعیت داشته باشد و می‌توان آن را صرفاً فرضیه قلمداد کرد.
رسانه قطری الوطن به انتقاد از الدحیل پس از شکست سنگین‌شان به الهلال عربستان پرداخت.
یک رسانه صهیونیستی از لغو کنسرت «راجر واترز» در فرانکفورت به دلیل انتقاد از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.
وزیر خارجه روسیه از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای موضع گیری علیه رسانه های این کشور انتقاد کرد.
کمیته امور خارجی و اتحاد مجلس ملی کره جنوبی با انتقاد از مقامات وزارت خارجه می‌گوید یون حقی ندارد با اظهار نظر در خصوص مشکلات خارجی کشور‌هایی دیگر به شدت اختلافات بیفزاید. به باور منتفدان یون، چنین اظهاراتی از سوی یک دیپلمات حرفه‌ای را بسیار بعید می‌داند.
مسئول روابط عمومی دفتر رهبر انقلاب از «تحریف» سخنان ایشان در یک رسانه معاند انتقاد کرد.
در برزیل هنوز حذف از جام جهانی را باور ندارند و تیته را مقصر اصلی ناکامی بزرگ برابر کرواسی در یک چهارم نهایی می دانند.
کارشناس و مربی کهنه کار فوتبال کرواسی معتقد است که بعد از اعلام پنالتی برای آرژانتین، بازیکنان تیم ملی کشورش دیگر نتوانستند روحیه خود را بازیابند.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
روزنامه یسرائیل هیوم سیاست های قطر در قبال رژیم صهیونیستی را یک بازی دوگانه توصیف کرد.
نورنیوز به حضور رائفی پور در صداوسیما انتقاد تندی کرد.
در این مدت برخی مدیران شهری نیز سفری به اکسپودبی داشتند . همچنین برخی از معاونان و مدیران شهری نیز در ششمین اجلاس مجمع عمومی شهرداران آسیایی به شهر دوشنبه تاجیکستان، رفته بودند .سفر شهردار و برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر به کشور عراق از دیگر سفرهای خارجی مدیران شهری است که تاکنون رسانه ای شده است .
به دنبال سخنان منتجب نیا رسانه احمدی نژاد به گفته‌های او واکنش نشان داد و نوشت: جناب شیخ منتجب‌نیا، آب را بریز جایی که می‌سوزه!
به دنبال سخنان منتجب نیا رسانه احمدی نژاد به گفته‌های او واکنش نشان داد و نوشت: جناب شیخ منتجب‌نیا، آب را بریز جایی که می‌سوزه!
یک رسانه ترکیه‌ای بعد از اتفاقی که برای سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور رخ داد و منجر به اعزام او به بیمارستان شد، از باشگاه کایسری اسپور به شدت انتقاد کرد.
انگار برخی در خبرگزاری ایرنا برای رسیدن به مقاصدشان دست به هر نوع تخریبی آن هم با نمودار‌هایی از آمار و ارقامی ساختگی می‌زنند.
«ابوآلاء الولائی» ضمن انتقاد از فتنه افکنی رسانه های زرد به ویژه رسانه های سعودی در تحولات اخیر عراق، از مواضع رزمندگان حشد شعبی و مقاومت قدردانی کرد.
مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به انتشار گزارش مجلس از تخلفات فولاد مبارکه اصفهان، توئیتی با هشتگ #فساد سیستماتیک منتشر کرد.
این بازیکن ۲۸ ساله در شرایطی با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته که مبلغ این انتقال چیزی حدود ۴۲ میلیارد تومان (۸۲۵ هزار پوند) است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ