کمیته امور خارجی و اتحاد مجلس ملی کره جنوبی با انتقاد از مقامات وزارت خارجه می‌گوید یون حقی ندارد با اظهار نظر در خصوص مشکلات خارجی کشور‌هایی دیگر به شدت اختلافات بیفزاید. به باور منتفدان یون، چنین اظهاراتی از سوی یک دیپلمات حرفه‌ای را بسیار بعید می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خاندوزی درباره اقدامات انجام شده برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی، گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده ای صورت گرفته و به محض پایان مذاکرات از طریق رییس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می شود.
وزیر اقتصاد گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده‌ای برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی انجام شده و به محض پایان مذاکرات از طریق رئیس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می‌شود.
فعالیت‌های تولیدی در کارخانه‌های کره جنوبی در ماه ژوئن برای دوازدهمین ماه متوالی کاهش یافته و بدترین روند نزولی را در ۱۹ سال گذشته به ثبت رسانده است.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با برتری برابر کره‌جنوبی به پایان رساند.
تیم ملی کبدی ایران دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با برتری برابر هنگ‌کنگ به پایان رساند.
وزیر بازرگانی چین اعلام کرد این کشور و کره جنوبی توافق کرده اند گفتگو و همکاری درباره زنجیره ذخایر صنعت نیمه رسانا را در میانه نگرانی جهانی درباره ذخایرتراشه، تحریم ها وامنیت ملی تقویت کنند.
اتحادیه تولید کنندگان نیمه رسانا «Fab۴» متشکل از آمریکا، تایوان، ژاپن و کره جنوبی نخستین جلسه ویدئو کنفرانس خود را برگزار کرد.
اتحادیه تولید کنندگان نیمه رسانا «Fab۴» متشکل از آمریکا، تایوان، ژاپن و کره جنوبی نخستین جلسه ویدئو کنفرانس خود را برگزار کرد.
این گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه «جو آئه» جانشین «اون» خواهد بود، نوامبر گذشته (۲۰۲۲) مطرح شد؛ زمانی که رسانه‌های دولتی تصاویری از او و پدرش در حال بررسی موشک‌های بالستیک کره‌شمالی قبل از پرتاب آزمایشی منتشر کردند. «یو سانگ بوم»، قانون‌گذار کره‌جنوبی و دبیر سرویس اطلاعات ملی گفت که پس از پرتاب مشخص شد این دختر «جو آئه» است. چئونگ گفت که رسانه دولتی کره‌شمالی اواخر همان ماه داستانی را با تصاویری از کیم و دخترش منتشر و او را به عنوان «محبوب ترین» فرزند رهبر کره توصیف کرد.
کره جنوبی تصمیم دارد معافیت مالیاتی کلانی برای تولیدکنندگان نیمه رسانا و دیگر شرکت های فناوری وضع کند که در داخل کشور سرمایه گذاری می کنند.
رسانه دولتی کره شمالی از برکناری دومین مقام نظامی قدرتمند این کشور پس از کیم جونگ خبر داد.
قبل از انقلاب، کارخانه روغن نباتی قو تقریباً نزدیک به ۲۲ نوع روغن تولید می‌کرد، که ۳‌ـ ۴ نوع آن روغن قنادی بود. البته کره هم در این کارخانه تولید می‌شد، از جمله کره گیاهی (مارگارین). در آن روز‌ها روغن مایع هم با ظروف شیشه‌ای تولید و روانه بازار شد. ماه رمضان که می‌شد مصرف روغن مایع بالا می‌رفت، آن هم برای پخت زولبیا و بامیه بود.
انتشار عکس‌های «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی و دخترش در حال مشاهده پرتاب موشک اولین افشاگری عمومی از وجود یکی از فرزندان او می‌باشد. رسانه دولتی کره شمالی موشک تازه را قوی‌ترین موشک بالستیک قاره‌پیما تا به امروز معرفی کرده است.
رسانه ها از وقوع زمین لرزه ای در منطقه نزدیک به تاسیسات هسته‌ ای کره شمالی خبر می دهند.
پروفسور اورتگا، بدنساز اتلتیکو مادرید و تیم ملی اروگوئه، به وعده خود عمل کرد و رونالد آرائوخو را به مرز آمادگی لازم برای حضور در اولین بازی اروگوئه برابر کره جنوبی در جام جهانی رساند.
سروش پیام رسان وابسته به تلویزیون وزارت ارتباطات را به واسطه انتشار ویدیویی که وزیر ارتباطات از کره جنوبی فرستاده بود و در آن از کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود انتقاد کرد. در ویدیوی منتشر شده در اکانت خرامید مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته می شود که این ویدیو و خبری آماده شده از این کیفیت تماس تا در بخش خبری ۲۰:۳۰ منتشر شود و حالا پیام رسان سروش وزیر و وزارتخانه را متهم کرده است به حمایت از پلتفرم های ایرانی خاص!
رسانه دولتی کره شمالی از آزمایش دو موشک‌ کروز راهبردی دوربرد در بامداد پنجشنبه خبر داد.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از رسانه های کره شمالی از برگزاری رزمایش ۱۰ روزه یگان اتمی تاکتیکی کره شمالی خبر داد.
رسانه ها از ادعای سئول در خصوص مواجهه جنگنده‌ های کره شمالی و کره جنوبی در مرز میان دو کُره خبر می دهند.
تیم ملی فوتسال عربستان مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را با غلبه بر کره جنوبی به پایان رساند و برای مشخص شدن وضعیت صعودش به مرحله حذفی باید منتظر نتیجه بازی ژاپن - ویتنام باشد.
کره جنوبی با برتری مقابل تیم ملی کامرون مسابقات تدارکاتی خود را در فیفا دی به پایان رساند.
یک تاکسی هوایی ساخت کره اولین پرواز آزمایشی خود را در یک رویداد نمایشی شهری در جزیره ججوی کره جنوبی در روز چهارشنبه انجام داد.
رسانه‌ کره جنوبی اعلام کرد به علت تغییر شرایط در عرصه جهانی و شبه‌جزیره کره، احتمالا کره شمالی در رزمایش مشترک روسیه و چین شرکت خواهد کرد.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ