به دنبال سخنان منتجب نیا رسانه احمدی نژاد به گفته‌های او واکنش نشان داد و نوشت: جناب شیخ منتجب‌نیا، آب را بریز جایی که می‌سوزه!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
وزیر ارتباطات در پاسخ به گلایه برخی کاربران درباره سرعت اینترنت گفت: اینترنت ثابت در مقایسه با قبل ۲۰ درصد سریع تر شده است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: شاکی پس از واریز وجه به حساب، نه تنها در زمان مقرر خدماتی دریافت نکرده بود بلکه آگهی‌دهنده از پاسخ به تماس‌های وی خودداری و آگهی خود در سایت دیوار را نیز حذف کرده بود.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: شاکی پس از واریز وجه به حساب، نه تنها در زمان مقرر خدماتی دریافت نکرده بود بلکه آگهی‌دهنده از پاسخ به تماس‌های وی خودداری و آگهی خود در سایت دیوار را نیز حذف کرده بود.
یک شرکت دانش‌بنیان توانست با تولید پمپ‌های مگنتی گریز از مرکز و کاترهای پلیمری، یک نیاز عمده صنایع نفتی و پتروشیمی را تامین کند.
سرزعیم درباره دلایل اخراجش به سایت دیده‌بان عنوان کرد: «یک‌سری علت‌های به نظر من نامعقول عنوان شد که چندان هم جالب نبود.» او در پاسخ به این سوال دیده‌بان ایران مبنی بر اینکه آیا اخراج وی به دلایل اعتراضات اخیر بوده است، گفت: «خیر، به اعتراضات اخیر ربطی نداشت و اصلا سیاسی نبود؛ مربوط به اتفاقات درون دانشکده‌ای بوده است.»
در سایت وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توان نسبت به ثبت ازدواج زن خارجی با مرد ایرانی، بدون صدور شناسنامه برای زوجه اقدام کرد؟» آمده است که «در حال حاضر ثبت ازدواج مرد ایرانی با زن خارجی و صدور شناسنامه برای زوجه، همزمان انجام گرفته و با ثبت ازدواج، اینگونه بانوان تبعه ایران شناخته می‌شوند.»
سرانجام مصوبه‌ای ابلاغ گشت که در آن تاکید شده، «تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۲» در جلسه مورخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است! مصوبه‌ای که به تاریخ ۲۹ فروردین ابلاغ گردیده، در ۳۱ فروردین در سایت دولت اطلاع رسانی شده، در یکم اردیبهشت توسط وزیر بهداشت رسانه‌ای شده و هنوز روند اجرای آن در بسیاری از مناطق کشور طی نشده است!
تارتار در این خصوص گفت: در ایفمارک یک اتاق کم است، اتاق روانشناسی و روانپزشکی است، به خصوص برای ما مربیان. ما مربیان باید یک گروه ۴۰-۵۰ نفره را هدایت کنیم و درس بدهیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم به بدنه فوتبال و جوانان فوتبالیست آسیب خواهیم زد. ببینید تمام تست‌های روانشناسی را ما مربیان باید در ایفمارک پشت سر بگذاریم. وگرنه شما می‌بینید چه اتفاقاتی کنار زمین رخ می‌دهد. چه ایرانی و چه خارجی، ما باید این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا مجوز کار بگیریم.
امروز مطالبی همچون سقوط قیمت دلار در بازار تهران، تاثیر آشتی‌کنان ایران و عربستان بر بورس ایران چیست؟، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی بورس فردا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، یک خبر مهم برای وتجارت، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۱ اسفند، رئیس سازمان بورس پاسخ داد: چرا دارایکم رشد نکرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ابوالفضل عمویی گفت: کمالوندی در پاسخ به سوالات مطرح شده از جانب نمایندگان، ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد و همچنین گفت با توجه به اینکه در فردو افزایش فعالیت هسته‌ای داشته ایم براساس استاندارد‌های متعارف بازرسی آژانس، دفعات بازرسی از این سایت افزایش دارد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ارسال پاسخ ایران به آژانس درباره نحوه بهره‌برداری از سایت غنی سازی فردو خبر داد و اظهارات گروسی را ناشی از نقص اطلاعات وی دانست.
آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی آرژانتین، معتقد است پاسی که به لیونل مسی داد افتضاح بوده اما او از همان پاس هم استفاده کرده است.
امروز مطالبی همچون خبر مهم وزارت صمت برای بازار خودرو،  جزئیات فروش اوراق ارزی از فردا؛ هر شخص تا سقف ۴ هزار دلار، ده خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۲۸ آبان ماه، ۱۳ پرسش مهم سهامداران پاسخ داده شد، با ترین های بورسی آشنا شوید!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
برخی از کاربران سایت نبض بورس در بخش صدای سهامدار درباره زمان سود شبندر و همچنین نحوه واریزی آن پرسیده بودند. در این مطلب به سئوالات آن ها پاسخ داده شده است.
ضرغامی روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ با حضور در دانشگاه صنعتی شریف به پرسش‌های جمعی از دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد و در بخشی از سخنرانی خود گفت: چند نفر در دستگاه ریاست جمهوری با سایت آقای «زم» ارتباط دارند و خانم مومن و متدینی را ۱۴ روز در سلول انفرادی نگه می‌دارند، بعد می‌گویند ببخشید اشتباه شد.
سون هیونگ مین احتمالا فردا زیر تیغ جراحی خواهد رفت تا وضعیتش برای حضور در جام جهانی مشخص شود.
سایت گل با انتشار طرحی کارتونی آخرین جام جهانی دو ابرستاره فوتبال دنیا را به نمایش کشیده است.
حسین دهباشی در پاسخ به توییت محسن رضایی درمورد حملات موشکی زمان جنگ تحمیلی نوشت: موشک‌های رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی نه ساخته دول غربی که همگی «اسکاد بی» و ساخت روسیه بود.
سخنگوی وزارت خارجه: پلن B ایران در صورت پاسخ منفی آمریکا در مذاکرات احیای برجام، تقویت روابط با سایر کشورهاست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع مذاکرات تنها یکی از مسائل سیاست خارجی ایران است و مسائل دیگر از جمله روابط خارجی و تجاری با کشور‌های دیگر را نیز در دست پیگیری است که در این رابطه نیز پلن B ما استمرار سیاست لغو تحریم‌ها از طریق تقویت روابط با دیگر کشورهاست.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای فراجا در پاسخ به این سوال که کلاهبرداری به روش تیمون۵۵ چگونه است، گفت: این نوع کلاهبرداری نیز به این صورت است که کلاهبرداران وعده دریافت سود دوبرابر به ازای هرماه در قالب رمزارز‌ها را تبلیغ می‌کنند و گا‌ها پرداخت چنین سود‌هایی به مدت چندین ماه صورت می‌گیرد و بعد از تشکیل شبکه‌های هرمی به طور ناگهانی سایت یا پلتفرم مربوطه بارگذاری نمی‌شود و قابل پیگیری نیست.
مدتی قبل جدولی از میزان خرید سهام توسط صندوق های با درآمد ثابت در فضای مجازی منتشر شد که جنجال بسیاری را به پا کرد. جدولی که بسیاری اطلاعات آن را زیر سئوال بردند و منتقدان به عملکرد صندوق های با درآمد ثابت اعلام کردند که اطلاعات این جدول را از روی سایت FIPIRAN برداشته اند. نبض بورس در گفتگو با روح الله دهقان به این پرسش پاسخ داده است که آیا داده های سایت FIPIRAN مشکل دارد؟
در صورت ویرایش شماره شبای ۲میلیون نفر دارنده سهام عدالت، سود سهام داران در مرحله بعدی با هم واریز می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ