یک رسانه ترکیه‌ای بعد از اتفاقی که برای سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور رخ داد و منجر به اعزام او به بیمارستان شد، از باشگاه کایسری اسپور به شدت انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال بار دیگر نسبت به وضعیت این روزهای باشگاه واکنش منفی نشان داد.
مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن با انتشار یادداشتی به انتقاد از قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران پرداخت.
باشگاه منچسترسیتی به دلیل قیمت بالای غذاهای ورزشگاه اتحاد مورد انتقاد طرفدارانش قرار گرفته است.
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال، در حالی با حضور وزیر ورزش به پایان رسید که خبری از تغییرات و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نبود!
سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد تیم داوری دربی تهران تاکید کرد از حیدری به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد.
سرپرست باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد داور دربی گفت: اصلا از قضاوت داور راضی نیستم چرا که به سود پرسپولیس گرفت.
یک ماه پس از انتقاد باشگاه پالما اسپانیا از آسیب دیدگی بازیکن ایرانی خود، سرمربی تیم ملی به این انتقاد واکنش نشان داد و گفت: مسلم اولادقباد با مصدومیت از اسپانیا به ما ملحق شد.
باشگاه پالما اسپانیا از فدراسیون فوتبال ایران بابت دعوت مسلم اولادقباد به تیم ملی فوتسال و تشدید مصدومیت او در تورنمنت تایلند انتقاد و گلایه کرد.
راسخ گفت: هر کسی که می خواهد به اتاق های بازرگانی وارد شود اولا باید به دنبال منافع ملی کشور باشد و در چارچوب منافع ملی، مدافع بخش خصوصی باشد. در حقیقت منافع ملی بالاتر همه مسائل باید باشد. دوم اینکه پرهیز از سیاسی کردن اتاق را سرلوحه قرار دهد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به انتقاد تند از مسئولان فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: داور مقصر نیست چرا که به او می گویند چطور قضاوت کند. او هم تابع اوامر است.
باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به عدم تعویق دیدار با ملوان به انتقاد از شرایط موجود پرداخت.
کاپیتان سابق باشگاه منچستریونایتد در اظهارات جدیدش به حمایت از فوتبال قطر پرداخت و انتقادات از این کشور را نادرست خواند.
باشگاه استقلال با انتشار متنی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی و سه نماینده استقلال در این تیم، اعلام کرد: "البته که بازیکنان بیشتری از استقلال شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند."
باشگاه رم با انتقاد از تصمیم گرت ساوت‌گیت برای دعوت نکردن دو ستاره انگلیسی این تیم برای حضور در جام جهانی می‌گوید علت این تصمیم را نمی‌تواند درک کند.
مهاجم نفت MIS دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد.
مهاجم نفت MIS دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.
انتقادات عجیب فریاد شیران معاون سابق باشگاه استقلال را نسبت به حمید سجادی وزیر ورزش مشاهده می‌کنید.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به ضعف این روزهای مهدی ترابی گفت: اگر برانکو بود ترابی نیمکت نشین می شد.
توضیحات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از دلالی در فوتبال ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتظار بیشتری از استقلال در دیدار برابر سپاهان می‌رفت، گفت: آبی پوشان خوب نبودند و اولین شکست را پذیرا شدند.
دومین شکست تیم فوتبال شارلوا در لیگ بلژیک، انتقاد هواداران این تیم از رئیس ایرانی باشگاه را در پی داشت.
دومین شکست تیم فوتبال شارلوا در لیگ بلژیک، انتقاد هواداران این تیم از مالک ایرانی باشگاه را در پی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ