یک رسانه صهیونیستی از لغو کنسرت «راجر واترز» در فرانکفورت به دلیل انتقاد از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر اجرایی همایش نهضت مشروطه ایران با بیان اینکه بخشی از نفایس مخزن کاخ گلستان که کمتر دیده شده در تالار برلیان به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: چیدمان تالار را به دوره مظفری بر می‌گردانیم.
دبیر اجرایی همایش نهضت مشروطه ایران با بیان اینکه بخشی از نفایس مخزن کاخ گلستان که کمتر دیده شده در تالار برلیان به نمایش گذاشته می شود، گفت: چیدمان تالار را به دوره مظفری برمی گردانیم.
سفارت برلین در عراق امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: شایعات هتک حرمت به‌قرآن در آلمان را تکذیب می‌کنیم.
فرمانده ستادکل ارتش آلمان از تصمیم برلین برای تشکیل قوی‌ترین لشگر ارتش اروپایی ناتو خبر داد.
طیفی از نمایندگان مجلس براین اعتقادند که لایحه از بازدارندگی کافی برخوردار نیست و گشت‌های پلیس، مانند آنچه در روز‌های اخیر ازسوی پلیس درحال اجراست، باید برقرار باشد تا ضمانت اجرایی کافی برای اجرای قانون حجاب و عفاف وجود داشته باشد. این طیف معتقدند پلیس باید برای برخورد با هنجارشکنان از یگان‌های مخصوص و آموزش‌دیده استفاده کند و اگر «تذکر» در اصلاح رفتار هنجارشکنان مؤثر نبود، فرد متخلف برای برخورد قانونی مناسب، به دستگاه قضایی معرفی شود.
رئیس جمهور آلمان به‌رغم موضع اخیر وزارت خارجه این کشور درباره تصمیم آمریکا برای ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین، گفت که برلین نمی‌تواند و نمی‌بایست در تصمیم واشنگتن مداخله کند!
ایلنا ریباکینا با قبول شکست برابر دونا وکیچ از دور رقابت‌های تنیس برلین کنار رفت.
سازمان امنیت داخلی آلمان درباره خطر «تشدید عملیات‌های جاسوسی روسیه» در بحبوحه حملات همه‌جانبه مسکو به کی‌یف، هشدار داد.
وزیر دفاع آلمان امروز در دیدار با همتای چینی خود از پکن خواست تا فورا با پرسنل سابق نیروی هوایی برلین قطع همکاری کند.
آلمان برای نخستین بار در چند دهه اخیر، قصد دارد تا طی روزهای آتی هیئتی بلندپایه را به تایوان اعزام کند.
صدراعظم آلمان امروز در سخنانی مدعی شد: برلین در تامین نفت و گاز از روسیه مستقل شده است!
وزیر دفاع آلمان امروز در سخنانی مدعی شد که رزمایش ناتو در لهستان، هشدار روشنی به «پوتین» به شمار می آید!
فعالان حقوق بشر آلمان بر دولت در برلین فشار می‌آورند تا گام‌های قاطعی علیه تهران بردارد تا اجرای حکم اعدام جمشید شارمهد که تابعیت دوگانه آلمانی-ایرانی دارد، متوقف شود.
لیگ اروپا حالا یک مدعی جدید قهرمانی پیدا کرده است، یونیون برلین آلمان.
وزارت خارجه آلمان در راستای تداوم مواضع خصمانه خود علیه تهران، کاردار ایران را احضار کرد.
طبق اعلام پیشین «کریستین استورات» بازیگر آمریکایی ریاست هیات داوران هفتاد و سومین جشنواره فیلم برلین را بر عهده دارد و در کنار او گلشیفته فراهانی، والسکا گریسباخ کارگردان و نویسنده (آلمان)، رادو جود کارگردان و فیلمنامه نویس (رومانی)، فرانسین مایسلر کارگردان و تهیه کننده (آمریکا)، کارلا سیمون کارگردان و فیلمنامه نویس (اسپانیا) و جانی تو کارگردان و تهیه کننده (هنگ کنگ، چین) دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند.
مشتری آلمانی هافبک سابق رئال مادرید با وجود گرفتن تست پزشکی از او و رضایتبخش بودن نتیجه این تست حاضر به عقد قرارداد نشد.
معاون سخنگوی دولت آلمان امروز اعلام کرد که «اولاف شولتز» صدراعظم کشورش و سران اتحادیه اروپا به طور مستقیم با رئیس‌ جمهور روسیه در تماس هستند.
وزیر امور خارجه گفت: رژیم برلین به عنوان تامین کننده اصلی سلاح شیمیایی صدام بر علیه مردم ایران، سال‌هاست با تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می‌دهد.
ایران بر ضرورت حضور نیرو‌های نظامی عراق در مرز‌های بین‌المللی دو کشور تاکید کرد. هیات عراقی با این درخواست‌ها موافقت کرد و متعهد به تدوین یک چارچوب زمانی برای تکمیل خلع سلاح این گروهک‌های تروریستی شد. متاسفانه تا امروز هیچ اقدام موثری برای اجرای این توافق انجام نشده و براین اساس ایران موکدا خواستار اجرای توافق فوق الذکر است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بایرن مونیخ در شبی که بدشانس بود، 1-1 در خانه یونیون برلین متوقف شد.
سازمان بهداشت جهانی به بزرگسالان توصیه می‌کند روزانه حداقل ۳.۵ گرم پتاسیم و کمتر از ۲ گرم سدیم (پنج گرم نمک) مصرف کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ