رسانه قطری الرایه به انتقاد از شکست سنگین و ۹ گله جوانان عنابی‌پوشان مقابل استرالیا پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید
تیر و کمان، روش جالبی که ماهیگیر در رودخانه تنسی برای صید ماهی استفاده می‌کند. منبع: خبرآنلاین
روز‌ها جایش را به هفته می‌داد و چاک همچنان در حال باد کردن و بزرگ شدن بود، به طوری که همه محل از چاک حرف می‌زدند و جمعیتی از سراسر جهان می‌خواستند مرغی را ببینند که با خوردن پاپ کورن به یک توپ بزرگ تبدیل شده است. چاک حتی تیتر اخبار سراسر جهان هم شد و خبرنگاران و گزارشگران تلویزیون به مزرعه فِرِد هجوم آوردند تا این پدیده عجیب را ثبت دوربین کنند.
روزنامه کیهان نوشت: بنابر گزارش‌های منتشر شده، سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه فعالیت دولت قبل حدود ۸۵ درصد رشد داشته که تقریباً ۲ برابر دوران اوج برجام است.
شش ماه بعد از جدایی تیته از تیم ملی برزیل، این تیم بدون مربی مانده و فدراسیون جز کارلو آنچلوتی هیچ گزینه دیگری ندارد.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
مربی تیم فوتبال چوکای تالش مدعی شده که برخی بازیکنان این تیم در جریان شکست 4 بر 2 مقابل خلیج فارس ماهشهر کم‌کاری کرده‌اند.
یک گربه بالای تیر چراغ برق بود که ناگهان به سمت زمین سقوط کرد و بر سر مردی که در آنجا حضور داشت افتاد که برخورد منجر به مرگ او شد.
اینکه یک‌باره اسم افشین قطبی مطرح می‌شود، ناخودآگاه ذهن مخاطب را به سمت فعالیت سفت و سخت دلالان داخلی برای بازگرداندن او به فوتبال ایران می‌برد. عجیب آنکه همین روز گذشته تیتر درخور توجه یکی از روزنامه‌های ورزشی درباره افشین قطبی بود که به قول او وعده عجیب و غریبی داده و از زبانش نوشته که می‌تواند ایران را به بازی‌های المپیک ببرد. این وعده مشابه با همان وعده قهرمان‌کردن فولاد در لیگ برتر به نظر می‌رسد.
پیروزی رئال مادرید سوژه اصلی و تیتر اول اکثر روزنامه‌های امروز اسپانیا بود.
روزنامه دولتی ایران نوشت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درحالی در تهران حضور دارد که پیش از این سفر، وی در نشست جنبش عدم تعهد گفت که حفظ ارتباط و گفتگو با ایران در «عالی‌ترین سطح» برای آژانس بسیار حائز اهمیت است.
مرتضی منصور مالک زمالک که به انجام رفتارهای عجیب معروف است، اعلام کرد که می خواهد از لیگ کنار بکشد.
روزنامه گل با تیتری عجیب به خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی کنایه زد.
طبق گفته‌های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته، اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
هواپیماهای نظامی دماغه ی نوک تیزی دارند. هر چه دماغه تیزتر باشد، سرعت هواپیما بیشتر می شود. اما هر چه طول دماغه بیشتر باشد، این مسأله باعث می شود خلبان ها نتوانند باند فرود را به درستی ببینند.
تیته، سرمربی برزیل، پس از گل‌های تیمش به کره خوشحالی زیادی می‌کرد و پس از گل سوم نیز به رقص شاگردانش ملحق شد.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
روزنامه کیهان در چاپ شنبه (5 آذر) خود در واکنش به بُرد تیم ملی ایران در برابر ولز نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با نمایش غیرت و تعصب علاوه‌بر برتری برابر ولز شانس‌اش را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات افزایش داد.
او از توصیه وزیر ورزش به خودش خبر داد و گفت: «به وزیر گفتم تیر ماه کارم تمام می‌شود و دیگر نمی‌آیم، به من گفت نمی‌شود کنتور صفر کنی؟ به او گفتم اصلا ببین خودت هستی!»
اظهارات عجیب و تند علی‌اکبر رائفی‌پور، حسن عباسی و هاشمی گلپایگانی صدای روزنامه شهروند هم درآورد و این روزنامه با انتخاب تیتر «بلوای سه تفنگدار» به انتقاد از مواضع آنان پرداخت.
روزنامه پرتغالی آبولا امروز تیتر اول خود را به انتقاد از عملکرد کریستیانو رونالدو در تیم ملی این کشور اختصاص داد.
نشریه ۹ دی متعلق به حمید رسایی با تیتری عجیب به بیانیه اخیر میرحسین موسوی واکنش نشان داد.
فعالیت های ارزشمندی در تولید خودروهای تجاری توسط گروه بهمن صورت گرفته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ