رسانه عربستانی گل به انتقاد از هروه رنار پس از شکست دو بر یک این تیم برابر ونزوئلا پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا باید هرچه زودتر تکلیف عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، را مشخص کند تا بتواند قرارداد ایلکای گوندوگان را ثبت کند.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: انتظار می‌رود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد و زودتر تعیین تکلیف شود.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: باید ایرادات طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی زودتر رفع شود تا این موضوع در صحن مجلس تعیین تکلیف شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه عفاف و حجاب باید زودتر در کمیسیون‌های مربوطه تعیین تکلیف شود و در صحن مجلس خارج از نوبت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
همچنان بازیکنان شاخصی وجود دارند که انتقال‌شان از تیمی به تیم دیگر ذهن علاقمندان به فوتبال را مشغول خود خواهد کرد.
پیشکسوت فوتبال خوزستان از وضعیت کنونی تیم‌های این استان ابراز نگرانی می‌کند و امیدوار است هرچه زودتر تکلیف سرخابی‌ها در لیگ برتر مشخص شود.
ملی پوش تیم ملی هندبال بانوان گفت: اگر تکلیف تیم ملی زودتر مشخص شود، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی هانگژو نتیجه خوبی کسب کنیم و تاریخ‌ساز شویم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خارجی با قرارداد ریالی نخواهند ماند، گفت: بهتر است هر چه زودتر تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شود.
عضو پیشین هیأت مدیره استقلال گفت: مدیران جدید که به زودی مشخص می‌شوند باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی آینده را مشخص کنند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از لیگ برتر خواست که هرچه زودتر تکلیف پرونده تخلفات مالی این باشگاه را بررسی کند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی باید هر چه زودتر در مجلس شورای اسلامی بررسی و تعیین تکلیف شود.
مدتی قبل از ماجرا من اصرار کردم که زودتر تکلیف را مشخص و ازدواج کنیم. او هم گفت عاشق من است و اصرار کرد به خانه‌شان بروم، ولی قبول نکردم. تا اینکه روز حادثه به من گفت مادرش می‌خواهد من را ببیند. من هم قبول کردم، اما وقتی وارد خانه شدم دیدم کسی نیست و...
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور در آستانه دو انتخابات مهم باید زودتر تکلیف فرمانداران و مجریان انتخابات را مشخص کند.
ژاوی امروز تاکید کرد که باید هر طور شده با پیروزی در سه بازی بعدی بدون توجه به نتایج رئال قهرمانی را قطعی کنند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خواستار تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات و طرح مهرآفرین شد.
وزیر خارجه اوکراین می‌گوید سران ناتو باید هر چه زودتر درباره الحاق این کشور به ناتو تصمیم‌گیری کنند.
وزیر خارجه اوکراین می‌گوید سران ناتو باید هر چه زودتر درباره الحاق این کشور به ناتو تصمیم‌گیری کنند.
سرمربی آلومینیوم اراک از باشگاه تقاضا دارد هرچه زودتر تکلیف قرارداد بازیکنان را مشخص کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: برای اجرایی و نهایی کردن هر چه زودتر عفو اخیر مقام معظم رهبری و تعیین تکلیف همه متهمان و محکومان و زندانیانِ مشمول این عفو و اعلام مراتب به آن‌ها و خانواده‌های‌شان، تلاش بیشتری را مصروف دارید.
رئیس قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی، گفت: برای اجرایی و نهایی کردن هر چه زودتر عفو اخیر رهبری و تعیین تکلیف همه متهمان و محکومان و زندانیانِ مشمول این عفو تلاش کنید.
مدیران رئال مادرید قصد دارند هرچه سریع‌تر تکلیف انتقال جود بلینگام، ستاره انگلیسی، به سانتیاگو برنابئو را مشخص کنند.
ماه گذشته توافقات مختلفی بین ایران و روسیه امضاء شد و به گفته وزیر راه و شهرسازی، ایران می‌خواهد حلقه اتصال این کشور برای صادرات و ترانزیت کالا به آسیای میانه و هند باشد.
حقیقت‌پور گفت: پول ها و سرمایه های زیادی امروز در کشور دپو شده تا تکلیف برجام مشخص شود بنابراین باید زودتر مشخص شود برجام احیا خواهد شد یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ