مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
ستاد امر و به معروف و نهی از منکر هم به صف منتقدان لایحه «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» پیوسته که اخیرا توسط قوه قضائیه تهیه شده است. انتقاد و مخالفت ستاد امر به معروف، اما یک تفاوت مهم با موضع دیگر منتقدان دارد. این ستاد خودش لایحه‌ای را به عنوان پیشنهاد جایگزین برای لایحه قوه قضائیه تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است. نام پیش نویس پیشنهادی این ستاد «لایحه عفاف و حجاب و مقابله با مظاهر فساد و تباهی» است.
اگر نگاهی به روزنامه‌های کیهان و همشهری و نوشته حمید رسایی بیندازیم، می‌بینیم که لایحه آماده‌شده از سوی قوه قضائیه نه‌تنها مطلوب آن‌ها نبود؛ بلکه به‌شدت به آن انتقاد داشتند.
برخی از مسائل در این مملکت انگار سازوکار دارد و همه با آن موافق هستند، ولی معلوم نیست چرا اجرا نمی‌شود. مثلا در جلسات علنی محاکمه خود آقای اژه‌ای چندبار اعلام موضع از ایشان دیدم که گفتند جلسات دادرسی باید علنی برگزار شود. من نمی‌دانم وقتی ایشان موافق است، موانع کجاست که غیرعلنی برگزار می‌شود؟ مسائل امنیتی است؟ اگر این نیست چه مسائلی است؟
روزنامه جوان نوشت: قوه قضائیه در سخن خوب از مبارزه با فساد صحبت می‌کند و ما را هم به این مبارزه امیدوار کرده‌بود، اما برخورد عجیب و بازداشت معلمانی رنجور که دو دهه است پیگیر اجرای حکم‌شان هستند، پس از رسانه‌ای شدن این موضوع، یک شاهد عملی دیگر برای رخنه کردن فساد در قوه قضائیه است.‌
رئیس قوه قضائیه: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد.
اراک- رئیس قوه قضائیه از سیاست‌های گزینشی برای سپردن شغل به ویژه پست های مدیریت به افراد انتقاد کرد.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ‌گونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم، گفت: از تصحیح اشتباه هیچگونه ابایی نداشته باشیم.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم قرارداد بهتری را با ویلموتس امضا می‌کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم قرارداد بهتری را با ویلموتس امضا می‌کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم چنین قراردادی را امضا نمی کرد.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در نشست با مدیران سازمان تغزیرات حکومتی گفت: در اجرای احکام با تاخیر مواجه هستیم. احکامی داریم که یک یا دو سال از قطعیت آن گذشته، اما هنوز اجرا نشده است.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه از بلاتکلیفی کشتی‌های باری در آبهای کشور انتقاد کرد.
انتقاد رئیس قوه قضائیه از اسناد و سیاست‌هایی که تدوین شده‌اند اما به آن‌ها عمل نمی‌شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله انتقاد مطرح می‌شود واجد شرایط است.
رئیس قوه قضائیه گفت: طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله انتقاد مطرح می‌شود واجد شرایط است.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: گزینش ما یک سال و نیم طول می‌کشد و فرد را یک سال و نیم معطل می‌کنیم که بعدا به او بگوئیم آیا قبولت می‌کنیم یا نمی‌کنیم.
روزنامه دولتی ایران از قوه قضائیه انتقاد کرد که چرا برخی از معترضان بازداشت‌شده را بعد از چند روز آزاد می‌کند و از مسئولان این قوه خواست برخورد با بازداشت‌شدگان اعتراضات روز شنبه به‌گونه‌ای قهرآمیز باشد که سایرین عبرت گیرند.
رئیس قوه قضائیه گفت:خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها،جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی ازعموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات را دارم.
مصدق با انتقاد از تزئین ماشین با گُل به نام حضرت قاسم (ع) گفت: جوانان عزیز مراقب باشید شما را منحرف نکنند، مگر با عقل جور در می‌آید که روز عاشورا عروسی اتفاق بیافتد.
وزارت مربوطه در سال گذشته اعلام کرد که با تغییر مرجع قیمت‌گذاری خودرو، ظرف یک‌ سال، تولید خودرو افزایش و قیمت آن کاهش می‌یابد اما در سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش تولید خودرو نسبت به سال قبل از آن بودیم؛ علی‌ایحال ضرورت دارد این موضوع با اهتمام ویژه دنبال شود چرا که بیش از ۶ ماه از وعده داده شده گذشته است.
رئیس دستگاه قضا در ادامه با بیان اینکه مصوبات شورای عالی شهرسازی لازم‌الاجراست، گفت: شهرداری و سایر دستگاه‌ها موظف به اجرا و لحاظ مصوبات شورای عالی شهرسازی هستند؛ لذا باید بررسی شود که در مورد ساختمان فروریخته آبادان این مصوبات لحاظ شده بود یا خیر؟ همچنین مجری پروژه نیز از جهات مختلف مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد؛ بنابراین باید بررسی شود که این مجری به تکالیف خود عمل کرده بود یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ