«ابوآلاء الولائی» ضمن انتقاد از فتنه افکنی رسانه های زرد به ویژه رسانه های سعودی در تحولات اخیر عراق، از مواضع رزمندگان حشد شعبی و مقاومت قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه در دومین روز برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا و سرداران شهید سازمان حفاظت اطلاعات سپاه به تبیین اهمیت حفاظت و تشریح تحولات اخیر منطقه و جهان پرداخت.
دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار امروز خود با وزیر خارجه کشورمان با تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی ایران و مقاومت مردم منطقه، از آینده نویدبخش برای منطقه خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه نسبت به تقارن بهار نوروز با بهار قرآن و تحولات اخیر بین‌المللی واکنش نشان داد.
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه واکنش نشان داد.
در علوم انسانی هر واقعه‌ای یکّه است و هیچ دو واقعه‌ای کاملاً شبیه به یکدیگر نیستند. می‌توان از روش‌های تطبیقی برای فهم و مقایسه جوامع و رویداد‌ها و انقلابات و دولت‌ها بهره گرفت، اما باید محتاط بود و همیشه این گزاره را مفروض داشت که هیچ قانون ثابت و الگوریتمی برای مسائل انسانی وجود ندارد.
ایران اخیرا در سیاست خود در قابل عراق رویکرد دست نخورده‌تری را اتخاذ کرده به این امید که شکاف‌های داخلی میان گروه‌های مختلف شیعه عراقی در نهایت به نفع آن کشور باشد. با در نظر گرفتن این محیط پرتنش، ایران این موضع را منطقی می‌داند که اجازه دهد درگیری‌های داخلی عراق بدون اعمال نفوذ زیاد خود بر اوضاع آن کشور پیش برود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور رئیس صدا و سیما در نشست امروز کمیسیون، گفت: جبلی گزارشی از اقدامات این سازمان در جریان تحولات اخیر اجتماعی و امنیتی روزهای گذشته ارائه کرد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس سه‌شنبه با دعوت از مقامات امنیتی اتفاقات اخیر کشور را بررسی می‌کند.
توضیحات سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور و فرمانده کل انتظامی کشور را مشاهده می‌کنید.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی تحولات و اتفاقات اخیر کشور آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی تحولات و اتفاقات اخیر کشور آغاز شد.
وزیر خارجه عراق به موضع گیری درباره تحولات سیاسی اخیر این کشور پرداخت و از گروههای سیاسی عراقی خواست که از این حوادث درس بگیرند.
نماینده آیت الله سیستانی در مراسم ختم شماری از افراد کشته شده در حوادث روزهای اخیر عراق حضور یافت.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
نخست وزیر عراق در اواخر روز سه شنبه درباره تحولات کشورش و ناآرامی های اخیر سخنرانی کرد.
رئیس ائتلاف دولت قانون با انتشار بیانیه ای پس از نشست خبری رهبر جریان صدر، دیدگاه های خود را درباره روند فعلی تحولات کشورش تشریح کرد.
معاون پیشین عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه با اشاره به تحولات اخیر عراق و کناره‌گیری مقتدی صدر از صحنه سیاست این کشورگفت: کناره‌گیری از سیاست، نه یک تصمیم برای اجرا که یک روش و تاکتیک ویژه سیاسی، برای تمهید مقدماتِ افزون‌تر و ادامه سیاست ورزیِ قدرتمندانه‌تر بوده و در چارچوب تاکتیکِ "فشار از پایین و چانه زنی در بالا" هم قابل تفسیر است.
منابع عراقی از نشست فوق العاده مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با فرماندهان نیروهای امنیتی در مقر عملیات مشترک به منظور بررسی تحولات اخیر و ورود تظاهرات کنندگان به نهادهای دولتی خبر دادند.
یکی از کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی عراق به موضع گیری در خصوص تحولات اخیر این کشور و اقدامات «مقتدی صدر» پرداخت.
ایرانی افزود: پس از اتفاقات و تحولات اخیر عراق، طبیعی است که بایستی منتظر بود تا کشور میزبان برای میزبانی و مدیریت مذاکرات آماده باشد.
بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در واکنش به تحولات اخیر فلسطین اظهار کرد: این تجاوز چه به سوریه و فلسطین شود و چه به لبنان، عراق یا هر کشور عربی دیگر، سوریه آن را تجاوز به خود می‌داند
جنین پلاسخارت در دیدار با مقتدی صدر درباره تحولات اخیر عراق گفتگو کردند.
مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت در وزارت اقتصاد از فروش ۲۲۰۰ میلیاردی اموال مازاد دولت در سال گذشته خبر داد و تغییرات در روند فروش این اموال در سالجاری براساس قانون بودجه را تشریح کرد.
سعید حجاریان در نامه‌ای به علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به دستگیری ها و تحولات اخیر نوشت: طرح این نکات از آن جهت ضروری به‌ نظر رسید که دیدم در حوزه امنیت کلیدواژه‌ها و مسائلی مطرح و پربسامد می‌شوند که خالی از محتوای کارشناسی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ