سیزدهمین دوره نمایشگاه نانو پس از دوسال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا به مدت ۴ روز از امروز تا ۱۲ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر نمایشگاه اینوتکس از برگزاری سیزدهمین دوره این نمایشگاه در روزهای ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
پنجمین همایش بین‌المللی و سیزدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی (زیست‌فناوری) ایران ۱۶ تا ۱۸ مهر و به همت انجمن بیوتکنولوژی و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری برگزار می‌شود.
تیم ملی جوانان ایران، این روزها والیبال را برای ما معنا کرده است، آنها به معنای واقعی یک تیم هستند
سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز سیزدهم فروردین با میانگین ۷۱ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
شامگاه امروز در سیزدهمین هفته اعتراضات پیاپی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، صدها معترض با حضور در شهرهای مختلف اراضی اشغالی علیه وی اقدام به تظاهرات کردند.
سیزدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز در بازی صبح امروز خود در لیگ NBA، یک ماراتن واقعی را از کلیپرز برد.
معاون مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری تحت پوشش یونسکو از برگزاری سیزدهمین اجلاس شورای حکام این مرکز در روز چهارم اسفندماه سال جاری در تهران خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت بصره در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبرداد.
سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) در حالی میزبان بازدیدکنندگان است که «بله» به‌عنوان اولین پیام‌رسان بانکی ایران در این نمایشگاه حضور دارد.
سیزدهمین مجمع عمومی مجالس آسیایی به میزبانی رئیس مجلس ترکیه و با مشارکت رییس مجلس ایران در آنتالیا از فردا آغاز به کار می کند.
ششمین دوره‌ نمایشگاه و جشنواره گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی از امروز آغاز به کار کرده و تا سیزدهم آبان‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) دایر است.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر برای سیزدهمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، دهم تا سیزدهم آبان‌ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار می‌شود.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه بازید کرد.
در آخرین روز سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو، ۶ قرارداد بالغ بر ۷۸۰ میلیارد تومان منعقد شد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو(ایران نانو۱۴۰۱) که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است بازدید کرد.
آئین افتتاحیه سیزدهمین‌ نمایشگاه ایران نانو
در سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو، مته های حفاری چرخشی سه مخروطه با بیت‌های نانوهاردمتال تولید شده با تکنولوژی نانو رونمایی شد.
سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو با هدف معرفی تازه ترین دستاوردهای نانویی برگزار می شود؛ در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانو و ۲۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.
سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو پس از برگزاری به صورت فیزیکی، در قالب نمایشگاه مجازی به کار خود ادامه خواهد داد.
دبیر نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ از حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی ۱۰ کشور در سیزدهمین دوره‌ نمایشگاه نانو خبر داد و گفت:امسال بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانویی تایید شده ارائه می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ