سرپرست وزارت صمت گفت: برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ نشان داد که اگر همت و هماهنگی خوبی بین دولت و فعالان اقتصادی وجود داشته باشد می توانیم در این شرایط تحریم ها را خنثی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب، برق و انرژی امارات همکاری و مشارکت می‌کند.
معاون گردشگری کشور گفت: برنامه داریم در نمایشگاه‌های گردشگری عربستان شرکت کنیم. فعالان گردشگری آن کشور را نیز به تهران دعوت کرده و تفاهمنامه گردشگری دو کشور را فعال کنیم.
استاندار کرمان پس از حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران(اکسپو 2023) از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران دیدن کرد.
پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو)
سخنگوی دولت اعلام کرد: بیش از ۱۲۰۰ تاجر معتبر، رئیس اتاق‌های بازرگانی، وزرا و مقامات صنعت و تجارت از ۷۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران حضور دارند.
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه نمایندگان بیش از ۶۵ کشور دنیا در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ حضور دارند، از پیش‌بینی و تخمین درآمد دو میلیارد دلاری از این نمایشگاه برای کشور خبر داد.
به زودی نمایشگاه موزه‌ای ایران و چین در شهر شی آن توسط موزه ملی ایران برگزار می‌شود.
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: بزرگترین نمایشگاه صنعت و انرژی پاکستان با حضور ۴۰۰ شرکت از بیش از ۱۰ کشور به مدت ۳ روز از امروز شروع به فعالیت می‌کند.
اعلام آمار گردشگران خارجی،برپایی بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در ایران،کشفیات جدید در محوطه های تاریخی سد چمشیر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
نمایشگاه دائمی «میراث مشترک ایران و پاکستان» در دانشگاه پشاور پاکستان به همت خانه فرهنگ ایران و دانشگاه ادوارد، راه‌اندازی شد.
نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت از امروز به مدت ۴ روز در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار می کند.
فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می‌کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
مدیرکل آسیای میانه قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با مدیرعامل اکسپو سنتر روسیه از توسعه همکاری‌های نمایشگاهی دو کشور خبر داد.
سیزدهمین دوره نمایشگاه نانو پس از دوسال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا به مدت ۴ روز از امروز تا ۱۲ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.
افتتاح نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، ابلاغ سقف قیمت پیشنهادی انرژی در بازار برق و توافق نامه 200 میلیارد دلاری نوسازی دکل های حفاری از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته گذشته بود.
سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو پس از برگزاری به صورت فیزیکی، در قالب نمایشگاه مجازی به کار خود ادامه خواهد داد.
نمایشگاه ایران ساخت در کاراکاس پایتخت ونزوئلا با حضور نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و اعضای کابینه دولت این کشور، گشایش یافت.
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، نمایشگاه صنایع غذایی و کشاورزی ایران آبان ماه سال جاری در کشور امارات برگزار می شود.
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، سفیر ایران در روسیه، نمایندگان مجلس و مدیران اتاق تعاون در روسیه افتتاح شد.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برپایی نمایشگاه مجازی «جهانی از آب و آینه» با موضوع تصاویر مسجدهای قدیمی ایران همزمان با روز جهانی مساجد ،خبر داد.
مدیر پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری نجف گفت: هدف اصلی از مشارکت شرکت های ایرانی در پاویون ویژه ایران در نمایشگاه گردشگری نجف، افزایش ورود گردشگران عراقی به سراسر ایران
با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت اباعبدلله الحسین (ع) نمایشگاه عکس های محرم ایران زمین برگزار شد.
ممنوعیت واردات برنج لغو شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ