ایران دی ماه در نمایشگاه FITUR شرکت می‌کند زیرا باید بتواند دوران پساکرونایی گردشگری در ایران را به نمایش بگذارد اما متولی آن کدام شرکت زیرمجموعه میراث است، شرکت مادرتخصصی یا کانون؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در توضیح این نمایشگاه آمده است: «خشونت‌طلبان، جهان را با کلمه‌ی جنگ آراسته‌ تا در هر نقطه‌ای از جهان، سایه‌ی ویرانی، مرگ و جراحات ماندگار فرصت زندگی مردم را مبدل به رنج‌های همیشگی کند…. هدف ما ثبت این وقایع دردناک بوده که نباید تکرار شوند. تصاویری که به عنوان اسناد تاریخی، تمام قد در برابر فراموشی می‌ایستند…»
نمایشگاه صنایع‌دستی در محل ساختمان سازمان برنامه و بودجه افتتاح شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.
در اختتامیه نمایشگاه کار که با شعار "دانشگاه تهران به گستردگی یک اکوسیستم" برگزار شد، شرکت بیمه معلم بر اساس امتیاز دانشجویان و شاخص‌های ارزیابی مرکز توسعه مهارت و اشتغال دانشگاه تهران، به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین این نمایشگاه انتخاب و موفق به دریافت تندیس شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
وزیر نفت گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فراتر از یک رویداد نمایشگاهی است زیرا زمینه تعاملات صنعت نفت را فراهم کرده است.
معاون اول قوه قضائیه از سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
معاون وزیر خارجه، درباره شرایط حضور عربستان سعودی در این نمایشگاه نیز گفت: مقدمات حضور یک تیم تجاری از عربستان سعودی فراهم شده و در حال تلاش هستیم که در کنار سفارت، کنسول‌گری‌های دو کشور نیز فعال شوند تا همکاری‌های تجاری گسترده‌تر شود.
این یک مینی ون با در‌های کشویی و فضای داخلی غول پیکر است که در طرحی سه ردیفه با شش یا هفت صندلی ارائه می‌شود. همچنین یک حالت دو ردیفه با چهار صندلی هم وجود دارد. در این حالت، نمایشگر بزرگ ۴۸ اینچی در جلوی صندلی‌های عقب حضور دارد.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
شبکه «شاد» در ایام ماه مبارک رمضان مسابقه محیطی «شهر خورشید» را در نمایشگاه بین‌­المللی قرآن کریم برگزار می‌­کند و هر شب به یک برنده، جایزه یک میلیون تومانی می ­دهد.
اگرچه اخیراً یک نمونه اولیه با برچسبی روی شیشه جلوی خود مشاهده شد که روی آن نوشته شده بود AWD، هیوندای به سیستم چهار چرخ متحرک اشاره‌ای نکرده است که برای سوناتا مدل ۲۰۲۴ موجود است. با توجه به اینکه کیا K ۵ که از نظر مکانیکی مرتبط است، مدتی است که نیروی موتور را به هر دو محور ارسال کرده است، کمی عجیب به نظر می‌رسد. فقدان مشخصات فنی در مورد سه پیشرانه نیز به همان اندازه عجیب است.
محققان با همکاری دو پژوهشگر ایرانی نمونه اولیه یک نمایشگر نوین را ساخته اند که جایگزینی ارزان قیمت برای نمایشگرهای ال سی دی است و مصرف برق آن ۵۰ درصد کمتر است.
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال به دلیل وسعت سالن ها، تعداد شرکت کنندگان و اختصاص سالن های بیشتر نسبت به سال‌های گذشته به زمانی بیش از یک روز نیاز دارد.
سیتی در نیمه اول بازی با لیدزیونایتد 16 بار به سمت دروازه شوت زد و موقعیت های گل بسیار خوبی داشت ولی فقط یک گل زد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی، معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
فیلیپس به تازگی یک مانیتور جدید دو در یک با نمایشگر دوگانه در چین عرضه کرده است. این مانیتور دو فناوری صفحه نمایش LCD و E-Ink را ارائه می‌دهد.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
گروه صنعتی ایران خودرو حضور گسترده ای در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد داشته و ضمن نمایش جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود، دو خودرو تیونینگ شده و آپشنال شامل یک دستگاه تارا لیمیتد و یک دستگاه هایما S7 لیمیتد را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد که به میزان قابل توجهی مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه قشر جوان قرار گرفت.
وزیر صمنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه گفت: حرکت رو به رشد روابط اقتصادی ایران و روسیه در یک سال گذشته آغاز شده است، گفت: در نمایشگاه روسیه نیز دو مدل خودرو ایرانی «تارا» و «شاهین» عرضه شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در نمای کامپوزیتی یک نمایشگاه مبل در بزرگراه شهید ستاری نبش خلیل آبادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ