سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ازبکستان از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در تاشکند برپا می‌شود.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و برق ۲۰۲۳ سلیمانیه (CHP Show ۲۰۲۳) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در دبی برپا می‌شود.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در یازدهمین نمایشگاه بین‌‎المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در شهر مسقط عمان برپا می‌شود.
تبدیل کاخ سلیمانیه به موزه نقاشی قجری، درگذشت یک استاد پیشکسوت گردشگری و اعلام شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری عربستان از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
صندوق نوآوری و شکوفایی خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی به صندوق‌های پژوهش‌و فناوری حاضر در نمایشگاه «آبادیران» اختصاص می دهد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ماجرای توافق برای واگذاری 400 هکتار زمین جهت ساخت استادیوم اختصاصی استقلال را تأیید کرد.
شش ماه پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، نمایشگاهی اختصاص داده شده به سگ‌های متعلق به ملکه در لندن در روز چهارشنبه افتتاح شده که تصاویری از الیزابت دوم با حیوانات مورد علاقه اش را به نمایش می‌گذارد.
هیئت ایرانی در دومین روز برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور ترکمنستان در نشست‌های جداگانه‌ای با مدیران شرکت‌های ترکمن‌گاز، ترکمن‌نفت و ترکمن‌شیمی حضور یافت.
چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت ایرانی اعم از دولتی و خصوصی امروز و فردا هم دایر است.
سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه گردشگری درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروز، گفت: فعلاً صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می‌شود.
بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال به دلیل وسعت سالن ها، تعداد شرکت کنندگان و اختصاص سالن های بیشتر نسبت به سال‌های گذشته به زمانی بیش از یک روز نیاز دارد.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از اختصاص ۲۰ میلیون تومان وام خرید صنایع دستی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.
گفتگو اختصاصی با پرفسور آراندیا انصاری استاد مطالعات زنان دانشگاه اسلامی هندوستان در حاشیه کنگره نمایشگاه زنان تاثیرگذار در تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «متالورژی (ایران متافو ۲۰۲۲)» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.
رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری گفت: امسال غرفه ویژه ای در نمایشگاه هفته پژوهش، مختص موضوعات خاص شامل هوش مصنوعی، کوانتوم، متاورس و غیره در نظر گرفته‌ایم.
خودروهای کوییک و ساینا در نمایشگاه اختصاصی علمی، فناوری و صنعتی ایران در ونزوئلا خوش درخشیدند.
نمایشگاه ایران ساخت در کاراکاس پایتخت ونزوئلا با حضور نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و اعضای کابینه دولت این کشور، گشایش یافت.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد: نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان ۲۵ تا ۲۸ آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود تا بازار محصولات ایران‌ساخت در این کشور رونق گیرد.
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، سفیر ایران در روسیه، نمایندگان مجلس و مدیران اتاق تعاون در روسیه افتتاح شد.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه شکار کرکس‌ها که به نمایش پهپادهای ساقط شده آمریکایی اختصاص داشت، در یک هفته ۵۰ هزار نفر از موزه بازدید کردند.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ