تبدیل کاخ سلیمانیه به موزه نقاشی قجری، درگذشت یک استاد پیشکسوت گردشگری و اعلام شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری عربستان از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از اختصاص ۸۰ هزار تُن برنج و شکر برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر خبر داد.
رئیس شورای عالی سیاستگذاری جایزه ملی تعالی گردشگری گفت: سازمان‌های کوچک و بزرگ صنعت گردشگری ارزیابی می‌شوند تا در نهایت به آنها جایزه ملی تعالی گردشگری اهدا شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌های دولتی به زنان و خانواده خبر داد.
زنگنه تاکید کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، مجلس دولت را مکلف کرد که لوایح و قوانین بودجه سنواتی به هیچ عنوان نباید مغایر با احکام دائمی کشور و همچنین قانون برنامه توسعه باشد.
وزیر کشور گفت: قرار شده تا حدود ۱۵۰ گیت ورودی و خروجی در مرزها داشته باشیم تا مشکلی برای تردد در مرزها برای سفر اربعین وجود نداشته باشد.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات اختصاص وام ضروری و سفر به بازنشستگان را تشریح کرد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احیای کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای جهانی خبر داد و گفت: تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت اداره کل است.
در سال گذشته برای اولین بار ردیف مستقل بودجه برای ۱۱ پارک علم و فناوری سلامت وزارت بهداشت معادل ۷۴ میلیارد در بخش تملک و عمرانی جذب شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مطالبات و سوالات جانبازان و ایثارگران در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پاسخ داد.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال بعد از جلسات فشرده در نهایت موفق به تامین اعتبار پرونده‌های مالی سنگین استقلال شد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طبق قانون جهش تولید مسکن بانک‌ها باید ۲۰‌ درصد از تسهیلات خود را به بخش مسکن اختصاص دهند، گفت: بانک‌ها در این بخش عملکرد ضعیفی داشتند.
وزارت میراث فرهنگی و وزارت راه موافقت کردند به میزان۸۰ درصد مبلغ تسهیلات نوسازی محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری و قانون جهش مسکن به مرمت و مقاوم سازی بناهای موجود در بافت‌های تاریخی داده شود.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از اختصاص ۲۰ میلیون تومان وام خرید صنایع دستی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: معاونت علمی برنامه‌ای دارد که از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌هایی که در حوادث اخیر متضرر شدند با اختصاص وام‌های بلندمدت و کم بهره حمایت کند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: باید وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی پرداخت شود، این در حالی است که طبق گفته وزیر راه و شهرسازی حتی یک ریال هم به حوزه مسکن اختصاص داده نشده است.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن گفت: بانک مرکزی می تواند سپرده قانونی بانک‌هایی که وام ساخت مسکن ندهند را به نهضت ملی مسکن اختصاص دهد.
مطابق قانون بودجه ۱۴۰۱ بانک‌ها باید از منابع قرض‬ه‬ ‏الحسنه خود نسبت به پرداخت وام ازدواج اقدام کنند اما طبق اطلاعات منتشرشده کمتر از ۲۰ درصد منابع قرض‌الحسنه به وام ازدواج اختصاص داده‌ شد.
در حالی که بر اساس قانون جهش تولید مسکن بانک ها باید ۲۰ درصد تسهیلات خود را به بخش تولید مسکن اختصاص دهند، مجموع وام های پرداخت شده در سال گذشته به ۲ درصد هم نمی رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ