سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو پس از برگزاری به صورت فیزیکی، در قالب نمایشگاه مجازی به کار خود ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نمایشگاه ایران نانو سال جاری، تلاش ویژه‌ای برای بازدید هیات‌های خارجی از نمایشگاه نانو توسط وزارت امور خارجه صورت گرفته است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب، برق و انرژی امارات همکاری و مشارکت می‌کند.
معاون گردشگری کشور گفت: برنامه داریم در نمایشگاه‌های گردشگری عربستان شرکت کنیم. فعالان گردشگری آن کشور را نیز به تهران دعوت کرده و تفاهمنامه گردشگری دو کشور را فعال کنیم.
سرپرست وزارت صمت گفت: برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ نشان داد که اگر همت و هماهنگی خوبی بین دولت و فعالان اقتصادی وجود داشته باشد می توانیم در این شرایط تحریم ها را خنثی کنیم.
به زودی نمایشگاه موزه‌ای ایران و چین در شهر شی آن توسط موزه ملی ایران برگزار می‌شود.
نمایشگاه دائمی «میراث مشترک ایران و پاکستان» در دانشگاه پشاور پاکستان به همت خانه فرهنگ ایران و دانشگاه ادوارد، راه‌اندازی شد.
فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می‌کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
توضیحات دکتر "احمدوند" مدیر اجرایی نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ از تعجب مکزیکی‌ها از پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه فناوری نانو را مشاهده می‌کنید.
در آخرین روز سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو، ۶ قرارداد بالغ بر ۷۸۰ میلیارد تومان منعقد شد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو(ایران نانو۱۴۰۱) که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است بازدید کرد.
آئین افتتاحیه سیزدهمین‌ نمایشگاه ایران نانو
در سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو، مته های حفاری چرخشی سه مخروطه با بیت‌های نانوهاردمتال تولید شده با تکنولوژی نانو رونمایی شد.
سیزدهمین دوره نمایشگاه نانو پس از دوسال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا به مدت ۴ روز از امروز تا ۱۲ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ فرصت ویژه ای برای سرمایه گذاری روی طرح های فناورانه نانویی به شمار می رود.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ جلسات B۲B بین شرکتهای دانش بنیان و هیات تجاری خارجی برگزار می شود.
نمایشگاه ایران ساخت در کاراکاس پایتخت ونزوئلا با حضور نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و اعضای کابینه دولت این کشور، گشایش یافت.
دبیر نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ از حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی ۱۰ کشور در سیزدهمین دوره‌ نمایشگاه نانو خبر داد و گفت:امسال بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانویی تایید شده ارائه می شوند.
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، سفیر ایران در روسیه، نمایندگان مجلس و مدیران اتاق تعاون در روسیه افتتاح شد.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برپایی نمایشگاه مجازی «جهانی از آب و آینه» با موضوع تصاویر مسجدهای قدیمی ایران همزمان با روز جهانی مساجد ،خبر داد.
مدیر پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری نجف گفت: هدف اصلی از مشارکت شرکت های ایرانی در پاویون ویژه ایران در نمایشگاه گردشگری نجف، افزایش ورود گردشگران عراقی به سراسر ایران
بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت دانش بنیان ۵ محصول دارای گواهینامه نانو مقیاس را در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ ارائه می کند.
با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت اباعبدلله الحسین (ع) نمایشگاه عکس های محرم ایران زمین برگزار شد.
ممنوعیت واردات برنج لغو شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ