از دوره بعد لیگ ملت های اروپا شاهد برگزاری بازی های یک چهارم نهایی خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس شایعه تغییر طرح پیراهن اصلی سرخ‌ها را رد کرد و از طراحی‌های متفاوت برای کیت‌های این تیم خبر داد.
مسعود ریگی یکی از سه خرید تابستانی سرخ‌ها بود که در همان بازی اول فرصت رفتن به میدان را پیدا کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
از قرار معلوم، برای کاهش حساسیت‌ها بر داور بازی پیش‌رو قرار است فرمت متفاوتی در مقایسه با بازی‌های لیگ در نظر گرفته شود و این بار از داوران پشت دروازه هم استفاده شود. این موضوعی است که خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، به آن اشاره کرده است
باتوجه به تغییرات در اعطای سهمیه مسابقات آسیایی، احتمال دارد جام حذفی نیز جایگاه و اعتبار فعلی خود را از دست بدهد.
با اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک سرمربی تیم امید ایران این فرصت را دارد، لیست رجیستر شده برای مسابقات هانگژو را تغییر دهد.
فرمت برگزاری بازی ستاره‌های لیگ NBA تغییر می‌کند.
مطابق قانون چنانچه نشانی محل سکونت هر یک از هموطنان تغییر کند یا ثبت نشده باشد، می‌بایست به منظور تسهیل در این امر و کاهش رفت و آمد‌ها و جلوگیری از مشکلات در ارائه خدمات در آینده نشانی جدید خود را در سامانه تغییر نشانی در پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال ثبت کنند.
تمامی دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان موظفند آخرین نشانی افراد را از پایگاه نشانی سازمان ثبت احوال استعلام کنند.
پیش از این گفته شد که مسابقات در ۱۶ گروه ۳ تیمی برگزار خواهد شد و احتمالا فقط یک تیم صعود می‌کند. اما حالا شانس تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته است.
فیفا قرار است فرمت جدیدی را برای جام جهانی 2026 تأیید کند و مسابقات را به 104 بازی در 39 روز افزایش دهد.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که در لهستان با رهبران ۹ کشور عضو فرمت بخارست دیدار کرده، به آن‌ها گفته است که واشنگتن قصد ندارد حکومت روسیه را تغییر دهد.
جزئیاتی از فرمت جدید تورنمنت باشگاهی آسیا اعلام شده که شکل این مسابقات را به‌طور کلی تغییر می‌دهد.
امید لطیفی پدیده این فصل تیم فوتبال مس رفسنجان فرصت خوبی برای ثبت گل سوم تیمش در دربی کرمان داشت.
سنگربان تیم فوتبال گل‎‌گهر در آخرین بازی نیم فصل با تصمیم امیر قلعه‌نویی جای محسن فروزان را در ترکیب اصلی گرفت.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: در اولین فرصت تیم اقتصادی دولت به ویژه مسئولان بانک مرکزی به مجلس می‌آیند تا پاسخگوی علت افزایش نرخ ارز باشند.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
محمد شریفی تنها 10 دقیقه فرصت می خواست تا بعد از ورود به میدان نام خود را به عنوان گلزن در بازی نساجی با نفت مسجد سلیمان ثبت کند.
سرمربی تیم ملی که فرصت زیادی تا حضور در جام‌جهانی ندارد، در دومین دیدار تدارکاتی اردوی اتریش نفرات جدیدی را در ترکیب این تیم قرار خواهد داد تا بتواند همه بازیکنان را محک بزند.
عطایی در مورد تغییر فرمت مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: تغییر فرمت مسابقات در عملکرد تاثیری ندارد اما نمی‌توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. خیلی مشخص نیست تیم در کدام بخش از جدول قرار می‌گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می‌کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد، متفاوت است.
حال با توجه به اینکه برخی از حوزه‌های مورد انتقاد در دولت در این فرصت حدودا یک ساله نتوانسته اند پاسخ مناسبی به گلایه‌های مردمی و انتقادات کارشناسان حوزه خود داشته باشند، لذا تغییر در این سمت‌ها به مرحله قطعیت رسیده و درباره انتصاب افراد جایگزین مناسب رایزنی‌هایی در حال انجام شدن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ