رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
وزیر کشور گفت: برای ما در موضوع انتخابات تناسبی مهم این است که در اجرا، مشکل نداشته باشیم.
وزیر دفاع عراق با هشدار خطاب به ترکیه اعلام کرد که حاکمیت عراق خط قرمز این کشور است.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: کشور ما مدل توسعه اینترنت خود را دارد و البته به دنبال همکاری و هم افزایی با همه کشورها از جمله چین هستیم.
وزیر کشور در مورد تأمین حقـآبه هیرمند نیز، گفت: در تمام تماس‌ها و جلسات بر حق ایران تأکید کردند و گفته‌اند که برای حل این مسأله تلاش می‌کنند.
محمد نبی حبیبی، شهردار وقت تهران با انتقال وزارت کشور از خیابان بهشت به خیابان فاطمی موافقت کرد، ولی همکاران وی با این تغییر مکان، مخالف بودند. ایشان پذیرفتند، ولی همکارانشان قبول نمی‌کردند و مقاومت‌هایی صورت گرفت. وقتی ما فشار آوردیم و وزارت کشور به خیابان فاطمی انتقال یافت در روزنامه‌ها علیه من مقاله نوشتند و بیان کردند که وزیر کشور خانه اش این قدر بزرگ است که هلی کوپتر در آن می‌نشیند، چون روی ساختمان فعلی وزارت کشور هلی کوپتر نیز می‌تواند بنشیند و وزیر کشور می‌خواهد با هلی کوپتر از منزلش به وزارتخانه برود.
وحیدی گفت: ما اتفاقات اخیر کشور در بحث ارز را یک توطئه می‌دانیم. ما فقط مسائل اقتصادی را در التهابات بازار ارز دخیل نمی‌دانیم، توطئه‌ای است که دشمن دنبال می‌کند تا وقتی در صحنه اغتشاشات نتوانست به جایی برسد، در صحنه اقتصادی و موضوع ارز دخالت کند و آن را مبنایی برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور کند.
وحیدی با اشاره به بزرگ کردن دلار از سوی مردم، گفت: ما خودمان دلار را بزرگ کردیم آمریکا با دلار سلطه جهانی درست کرده است روزی را خواهید دید که چگونه آمریکا فرو می‌ریزد و کاخ دلار نیز با آن سقوط می‌کند. حجم بدهی آمریکا حدود ۳۰ هزار میلیارد دلار است و روزی خواهد رسید که سلطه دلار در اقتصاد جهان فرو می‌ریزد.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: دو سکوی اینستاگرام و واتساپ باید به ما تعهداتی بدهند و زمانی که آن تعهدات را بدهند جمهوری اسلامی تصمیم گیری خواهد کرد. بر اساس گزارشی که وزارت ارتباطات به ما داده آن‌ها هنوز به ما تعهد نداده‌اند وگرنه فیلتر خاصی نداریم.
وحیدی گفت: این‌ها دختران ما هستند و حق شهروندی حکم می‌کند این قوانین رعایت شود
وزیر کشور گفت: در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
وزیر کشور بیان کرد: ما در دهه ۱۳۶۰ شرایط بسیار پیچیده و سخت‌تری را قبلاً پشت سر گذاشتیم، در همین تهران هر روز تعداد زیادی از هموطنان‌مان را شهید می‌کردند، در گلستان، کردستان و جا‌های دیگر مشکلات فراوانی وجود داشت. عزیزان ما امثال شهید بهشتی‌ها و مطهری‌ها را از ما گرفتند در حالی‌که درگیر دفاع مقدس هم بودیم.
وحیدی گفت‌: دشمن از پیشرفت ما شاکی است و نمی‌خواهد کشوری مسلمان با این پیشرفت‌ها داشته باشیم و دشمن می‌خواهد ایران زیر سلطه آن‌ها باشد.
معاون وزیر کشور گفت: ما اسناد مختلفی از اسناد پزشکی و نامه‌های اداری و فیلم‌های بیمارستان در زمان بستری شدن خانم امینی داریم. بازپرس به همراه پدرش آنجا حضور می‌یابد و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده بود را در اختیار داریم و این فیلم موجود است و پدرش تایید میکند که ضربه‌ای به سر او نخورده و سر او مشخص است.
وزیر کشور گفت: ما باید همچون گذشته نشان بدهیم که هیچ دشمنی نمی‌تواند این وحدت عمیق ما را بین طوایف مختلف، بین مذاهب مختلف و اقوام مختلف در کشور خدشه‌دار کند.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است: آنچه در روز‌های اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
وزیر کشور تاکید کرد: تا این لحظه زوار ما امکان تشرف به عراق برای زیارت را ندارند و به همین دلیل مرزها از ناحیه دولت عراق بسته شده و خواهش ما این است که زوار به مرز مراجعه نکنند.
وزیر کشور گفت: ما مشکل امنیتی نداریم، البته گاهی یک مساله را در کشور ما بزرگ جلوه می‌دهند، این مسائل به طور طبیعی در کشور‌های دیگر هم وجود دارد و فراوان است، آن‌ها مسائل و مشکلات خود را بزرگ نمی‌کنند، ولی در کشور ما یک مساله کوچک خیلی بزرگ می‌شود.
وزیر کشور آنچه را که در قالب ایران‌هراسی با هدف جلوگیری از آمدن گردشگر به ایران بیان می‌شود، حرف‌های بی‌منطق و ناصحیح دانست و گفت: امنیت ما نسبت به اروپا چه بسا بهتر است، گردشگران در سفر به ایران نگران نباشند.
وزیر کشور گفت: اساس بر این است که وقتی دستگاه‌های رسمی مجوزی را صادر کردند، رویداد به طور طبیعی برگزار شود و مشکلی هم وجود ندارد، اما اگر در حین برگزاری مشکلی وجود داشته باشد که آثار دیگر اجتماعی یا آثار سوء به همراه داشته باشد، همکاران ما به ناچار دخالت می‌کنند.
وحیدی گفت: یکی از القائات غلط به کشور ما این است که می‌گویند ایرانی‌ها بلد نیستند کار تیمی انجام دهند این مورد قبول نیست، بسیاری کار‌های بزرگ در کشور با کمک تیمی انجام شده است. دیگر القائات این است که می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی‌ربطی است.
آخرین فرصت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ