عطایی در مورد تغییر فرمت مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: تغییر فرمت مسابقات در عملکرد تاثیری ندارد اما نمی‌توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. خیلی مشخص نیست تیم در کدام بخش از جدول قرار می‌گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می‌کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد، متفاوت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی و‌ تیمش با قدرت رقابت‌های والیبال‌ قهرمانی آسیا را آغاز کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را به تمرینات تیم ملی "ب" برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
اصلا بعید نیست شهروز همایونفر منش آخرین خط خورده لیست تیم‌ ملی باشد.
عطایی نسبت به دوره قبل دست به قطر پاسور های خود نزده است.
رابطه میلاد عبادی‌پور و بهروز عطایی بسیار صمیمی به نظر می‌رسد.
رابطه‌ بین میلاد عبادی پور و بهروز عطایی بسیار خوب به نظر می‌رسد.
به نظر می‌رسد کار برای بهروز عطایی در دو پست برای انتخاب بازیکن راحت باشد.
سرمربی تیم ملی یاد و خاطره مربی سابق تیم را گرامی داشت.
با وجود انتقاد‌های بسیار واضحی که در‌این‌بین مطرح و باعث عذرخواهی رسمی بهروز عطایی شده، فدراسیون این سرمربی را حفظ کرده و در عوض یک مربی و سرپرست تیم را عوض کرده است!
رئیس فدراسیون والیبال هم می‌خواهد بهروز عطایی سرمربی بماند و هم معتقد است ایران به یک مربی خارجی تراز اول نیاز دارد!
رئیس فدراسیون والیبال گفت: معتقدیم کادر فنی باید تقویت شود ولی با نظر عطایی این کار را خواهیم کرد.
موضوع اصلی بدون درنظر‌گرفتن اتفاق‌ها و حواشی مرتبط با هفته سوم، این است که چه بلایی بر سر تیمی آمده که روزی رئیس فدراسیون ادعا کرده بود آن را به جمع چهار تیم برتر دنیا خواهد رساند؟ آیا تغییر سرمربی و سپردن کار به بهروز عطایی در قالب پروژه ایرانیزه‌کردن نیمکت تیم ملی ایران در این مورد دخیل است؟
دبیر سابق فدراسیون والیبال معتقد است به جای جذب مربی خارجی، مربیان ایرانی و از جمله بهروز عطایی را به دوره‌های پیشرفته مربیگری در والیبال دنیا اعزام کنیم.
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه به مصاف ژاپن می رود.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به آمریکا خواهد رفت و بر همین اساس بهروز عطایی لیست بازیکنانی که باید برای ویزای آن‌ها اقدام شود را به فدراسیون والیبال ارائه داد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با ورزش سه به پایان کار محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان به زودی برگزار می شود.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی می‌ماند و اگر لازم به تقویت کادر فنی باشد این کار را انجام می‌دهیم.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با ورزش سه در مورد ابهامات پیرامون آینده بهروز عطایی توضیح داد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اتفاقات دو ماه گذشته توضیحاتی را به هيئت رئیسه فدراسیون والیبال ارائه داد.
فدراسیون والیبال نمره قبولی را به بهروز عطایی داد
امیر حسینی، پاسور سابق تیم‌ ملی والیبال، معتقد است هیچ فدراسیونی به اندازه والیبال به تیم‌های ملی‌اش بها نمی‌دهد.
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل آرژانتین یک پله در رنکینگ فدراسیون جهانی صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ