جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که در لهستان با رهبران ۹ کشور عضو فرمت بخارست دیدار کرده، به آن‌ها گفته است که واشنگتن قصد ندارد حکومت روسیه را تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تم Spectrum دارای هفت رنگ با قرار دادن نوار‌هایی بر روی بدنه خودرو است. علاوه بر رنگ‌های آبی، مک‌لارن قصد دارد نسخه‌های نارنجی و خاکستری را نیز ارائه دهد. این شرکت باید رنگ‌های جدیدی را فرموله کند که رنگ‌های روشن و تیره را برای تغییر رنگ، ترکیب کند.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد یک دستور اجرایی برای محدود کردن سرمایه گذاری در فناوری های حساس در چین تا اواسط آگوست سال جاری میلادی امضا کند.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد یک دستور اجرایی برای محدود کردن سرمایه گذاری در فناوری های حساس در چین تا اواسط آگوست سال جاری میلادی امضا کند.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که با پایان جنگ در اوکراین، اعضای ناتو می‌توانند درباره عضویت این کشور تصمیم‌گیری کنند.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مدیرانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند مانند دوره‌های گذشته ۶ ماه پیش از ثبت‌نام باید استعفا دهند.
رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد شدید از «دروغِ» وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ مدعی شد که این دروغ‌گویی‌ها به قصد نفرت‌پراکنی و خشونت‌طلی تکرار می‌شوند.
بایدن ماه‌هاست که از قصد خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سخن می‌گوید، اما زمانی برای اعلام رسمی آن تعیین نکرده است.
رئیس‌جمهور آمریکا در برنامه تلویزیونی «تودی» در شبکه ان‌بی‌سی از قصد خود برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ خبر داد
مدیران الچه قصد دارند شکایتی را علیه بارسلونا طرح کنند و امیدوار هستند که بتوانند نتیجه بازی برابر این تیم را تغییر دهند.
رئیس جمهور آمریکا می گوید قصد ندارد درباره اعلام جرم علیه رئیس جمهور سابق این کشور اظهار نظر کند.
تلاش مقامات کاخ سفید و دیگر متحدان برای انتخاب سخنگویان عالی رتبه نشان می‌دهد که بایدن قصد دارد رسما نامزدی دوباره خود در انتخابات ریاست جمهوری کشورش را اعلام کند.
«جیل بایدن» همسر جو بایدن گفت که همسرش قصد دارد مجددا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شود.
جو بایدن پس از دیدار با رهبران ۹ کشور جناح شرقی ناتو در ورشو پایتخت لهستان، هنگامی که قصد سوار شدن به هواپیما را داشت روی پله‌ها افتاد.
رئیس جمهور آمریکا گفت که اقدام روسیه در تعلیق معاهده کنترل تسلیحات هجومی راهبردی (استارت نو) را دلیلی بر آماده شدن جهت استفاده از سلاح هسته ای نمی داند.
نشریه پولیتیکو اعلام کرد که دولت جو بایدن قصد دارد به دلیل کمبود تسلیحات در پی ارسال سلاح به اوکراین، بیشترین بودجه نظامی تاریخ آمریکا را از کنگره درخواست نماید.
مقامات آمریکایی روز سه‌‌‌شنبه گفتند که دولت بایدن با حرکت مخالف در جهت مقاومت دیرینه‌‌‌اش، قصد دارد تانک‌های ام-۱ آبرامز را به اوکراین بفرستد که گام بزرگی در تسلیح کی‌‌‌یف در تلاش‌‌‌هایش برای پس گرفتن قلمروهای از دست‌رفته‌‌‌اش است.
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد که دولت جو بایدن قصد ندارد تانک های آبرامز را به دلایل فنی در اختیار اوکراین قرار دهد.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
رئیس جمهور آمریکا گفت: آن‌ها قصد دارند کارخانه دومی را در اینجا در فینیکس بسازند تا تراشه‌ها، ۳ نانوتراشه، ۳ نانوتراشه، تراشه‌هایی که ۳ نانوتراشه هستند، هر چه باشد، می‌دانید من چه می‌گویم. نانو، نه نه، من نمی‌دانم!
رئیس جمهور آمریکا در نشست کامبوج قصد داشت از هون سن، نخست وزیر کامبوج به خاطر ریاست اجلاس سران جنوب شرق آسیا در کامبوج تشکر کند، اما به اشتباه گفت: می‌خواهم از نخست وزیر کلمبیا به خاطر رهبری او به عنوان رئیس آسه آن و میزبانی از همه ما تشکر کنم.
دولت جو بایدن قصد دارد تا به طور چراغ خاموش اقدامات خود را برای تعطیل کردن زندان گوانتانامو تسریع کند.
روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد خود برای فروش تسلیحات نظامی به تایوان به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار را اعلام کرد.
پایگاه خبری پولیتیکو از درخواست دولت آمریکا از کنگره این کشور برای موافقت با فروش تسلیحات به تایوان به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار خبر داد.
رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای بیان کرد: در همین تهران ۱۰ زورخانه بسته شده و به قهوه خانه و رستوران سنتی تبدیل شده اند. شهرداری‌ها باید تدبیری اتخاذ کنند تا زورخانه‌های قدیمی به آثار ملی تبدیل شود. در رشت زورخانه‌ای داریم که بیش از صد سال قدمت دارد و قصد دارند آن را تغییر کاربری بدهند. باید این‌ها ثبت ملی شوند تا نتوانند آن را تغییر کاربری بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ