از قرار معلوم، برای کاهش حساسیت‌ها بر داور بازی پیش‌رو قرار است فرمت متفاوتی در مقایسه با بازی‌های لیگ در نظر گرفته شود و این بار از داوران پشت دروازه هم استفاده شود. این موضوعی است که خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، به آن اشاره کرده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زیدآبادی نوشت: برخلاف تصور آقای حداد، مسئلۀ ایران دیگر نه مشارکت اصلاح‌طلبان در قدرت است، نه نوع امتیازدهی و امتیازگیری جناح‌های سیاسی از یکدیگر و نه حتی نحوۀ برگزاری انتخابات اسفندماه. مسئلۀ اصلی تغییر معنادارِ رویکرد‌هایی است که انبوهی از مشکلات را بر سر جامعۀ ایرانی ریخته و بحران‌هایی در همۀ جوانب زندگی به وجود آورده است که اگر با روش‌های علمی و کارشناسی و شناخته‌شده حل یا کنترل نشوند، ممکن است نه از تاک نشانی ماند نه از تاک نشان!
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید با محمد ربیعی به دنبال تغییر سبک بازی تیم فوتبال باشگاه هستند.
پیشکسوت کشتی آزاد گفت: کشتی ایران صاحب سبک است اما حالا کار به جایی رسیده که مربی روس را برای تقویت کادر فنی انتخاب می‌کنند!
نمایش خوب مهدی قایدی در ترکیب تیم ملی در کافا می تواند به ادامه حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی بیانجامد.
هوش مصنوعی، چهره بازیگران هری پاتر را به سبک یاکوزا تغییر داده و به نمایش گذاشته است.
رضا عنایتی سبک بازی در هوادار را با خود به تیم امید نمی آورد و با یک سبک جدید مهیای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا می شود.
سفر جاری رئیس جمهور چین به روسیه و همچنین میانجی‌گری ازسرگیری روابط تهران-ریاض، تشکیل‌دهنده بخشی از تلاش‌های پکن برای بازتعریف چهره بین‌المللی چین و مقابله با هژمونی آمریکا است.
ثابت نگه‌داشتن سبک طراحی باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های یک برند را بهتر به خاطر بسپارند. اگرچه امسال طراحی سری گلکسی A به سری گلکسی S شبیه‌تر شد، ولی باز هم کاربران می‌توانند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهند. درحقیقت هر سری از گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گلکسی S، گلکسی A و گلکسی Z شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.
دارنده مدال برنز وزن 61 کیلوی کشتی آسیا می‌گوید به دنبال تغییر سبک کشتی خود نیست و فقط می‌خواهد ریسک مبارزه‌اش را کم کرده و کمتر امتیاز از دست دهد.
تغییر سبک زندگی و الگوی غذایی افراد در ماه مبارک رمضان، ممکن است منجر به عوارضی مانند افت فشار یا قند خون، سوءهاضمه، سردرد و... شود که با راهکار‌هایی می‌توان این عوارض را بهبود بخشید.
استقلال خوزستان شب گذشته در اهواز و در حضور پرشور تماشاگرانش نمایش خوبی در برابر ون پارس داشت و در نهایت مزد برتری خود را با دو گل گرفت.
یک رژیم غذایی در مورد محرومیت یا طرد شدن نیست، بلکه غذا خوردن از همه گروه‌های غذایی، تصمیم گیری سالم تر، تهیه وعده‌های غذایی خود و ورزش کردن است. رژیم غذایی به منظور داشتن برنامه غذایی سفت و سخت نیست، بلکه در مورد ایجاد عادات سالم است.
آلودگی هوا، کار‌های کم تحرک، غذا‌های پرچرب و کمرنگ‌تر شدن روابط اجتماعی، تبعات بسیار جدی را برای سلامت افراد به همراه آورده است.
معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است/ بانک ایران زمین براساس سبک زندگی مشتریان خدمات ارائه می دهد
وانت تسلا مدل S یک نمونه‌ی تغییر یافته از سدان تسلا مدل اس RWD به حساب می‌آید که در محور عقب خود، میزبان یک موتور الکتریکی مرکزی با توان 370 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور است. آنطور که از تصاویر پیداست، ستون C خودرو به کلی حذف شده است و ستون B هم به لطف یک صفحه مثلثی، کمی مستحکم‌تر به نظر می‌رسد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، مدعی شد سبک بازی این تیم در سال های اخیر تغییر کرده است.
مشهد ـ جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در جنگ نرم تشخیص خودی و ناخودی بسیار سخت است، در این جنگ دشمن می‌خواهد سبک زندگی را تغییر دهد.
آبادان- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی‌های گذشته تیم سپاهان را آنالیز کردیم، برخی بازیکنانشان را از دست دادند و سبک بازی آنها تغییر کرده است.
پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از تغییرات شبانه زاکانی، تغییر مدیرعامل سازمان بهشت زهرا بود. او سعید غضنفری را برکنار و محمد‌جواد تاجیک را به‌عنوان مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) منصوب کرد. تاجیک پیش‌از‌این به‌عنوان مشاور و دستیار شهردار تهران فعالیت می‌کرد و یکی از اعضای هیئت‌مدیره سازمان بهشت زهرا (س) بود.
صرف نظر از نتیجه ای که در بازی ایران – اروگوئه به دست آمد چیزی که در این بازی خوشحال کننده بود سبک بازی تیم ملی بود.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در رقابت‌های جهانی گفت: با تغییر سبک قبلی خود در مبارزات، در یکسال گذشته به دنبال تغییر این سبک از کشتی بوده‌ام.
استراتژی جدید رئال در نقل و انتقالات نشان می دهد که این باشگاه به سمت فوتبالی فیزیکی‌تر از گذشته رفته است. به این ترتیب و با خداحافظی لوکا مودریچ و تونی کروس، رئالی متفاوت را خواهیم دید.
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی تاکید کرد که «نشستن» قاتل خاموش برای مردم جهان و ایران است و خطرات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت.
ساخته ژان لوک گدار بر اساس رمان ثروت احمق‌ها از دولورس هیچنز محصول سال ۱۹۶۴ اثری مهم در موج نوی فرانسه محسوب می‌شود؛ روایتی از یک سرقت با فرمی متفاوت که تعاریف مرسوم از پرداخت سینمایی را دستخوش تغییر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ